Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

nie bież to za tą kase ja mam je w nowym ciągniku były popekały prawie na wyrzucenie  mają dopiero 3 lata ciągnik tylko pracuje rozsiewacz opryskiwacz pługa agregatu nie widział lepiej polska kabat i za tą cene prawie masz 2

nie będą sie slizgac po trawie ? 

Opublikowano

Sąsiad ma alliance w C360 od wielu lat i są bardzo dobrej jakości. Chyba że ostatnio jakość zeszła na psy.

14.9 są za wąskie do sześćdziesiątki, wiem z własnego doświadczenia, najlepszy rozmiar jak już wcześniej pisałem 420/70

Jak się bawić to się bawić  http://sklep.saami.pl/product/3455/opona-42070r28-perf70-133d130e-tl-firestone.html

Na pewno będziesz zadowolony, no może oprócz ceny...

Opublikowano

Zetor 5718, który oryginalnie miał opony 12,4 36. Teraz ma 14.9 28 i jest wolny, 20km/h nie pojedzie. Pod wieloma względami jest ciągnikiem lepszym od C-360 ale ta wolna jazda, i bardzo trudno ukręcić kierownicą trochę denerwuje.

Opublikowano

No zobaczę, może jeszcze ewentualnie opony 13,6 36; widziałem na olx trochę ogłoszeń pasujące na C-360 więc u mnie też wejdą.

Co do skrętu to posmarowanie zwrotnic nie pomoże. Podnosiłem przód to kręci się paluszkiem, ale zetor jest dłuższy, cięższy i ma szersze opony. Chyba wspomaganie od zetora 7011 powinno pasować, bo odlew jest ze skrzynia jak w 4011, 7011 chyba miały podobnie i wymiarowo też chyba były podobne.

Opublikowano

Ja z taką teorią się nie zgodzę. Prawa fizyki obowiązują również i w tym przypadku. Opona w ciągniku powinna być na tyle szeroka aby ciągnik się nie zapadał i na tyle wąska aby miał odpowiedni nacisk.

Wg. mnie ważniejszą sprawą jest technologia wykonania opony oraz jej kształt i skład mieszanki - m.in. stąd teoria że zetor ma lepszy uciąg od C360 ( załóż do niej opony radialne Klebera, dodaj takie same obciążniki plus ciężka kabina i porównaj z zetorem).

No jeszcze kwestia mieszczenia się w bruzdy, ścieżki itp.

Opublikowano

Oczywista oczywistość że są granice wszystkiego, do ciągnika wielkości C360 16.9 to optymalna wielkość opony. Klebera? To już lepiej Trelleborg lub Michelin...

Opublikowano (edytowane)

Nie wiadomo ile one maja lat.Opony zakłada się do 10 lat od daty produkcji jest również ryzyko że popękają.Ja miałem nauczkę założyłem na przód stare(nowe prawie).Po nie spełna kilka miesiącach wewnątrz się pojawił kawałek drutu i opona do wyrzucenia wkurzyłem się kupiłem nowe i narazie w porządku

Edytowane przez Adi96
Opublikowano (edytowane)

"Nowa opona" to pojęcie względne ponieważ regulamin większości hurtowni dopuszcza do tego określenia opony kilkuletnie ( oczywiście nigdy nie zakładane ).

Co do jakości to zgodzę się z kolegą @volvo że lepiej starsze a jakościowe niż nowsze a nijakie. 

Do czego te opony mają być?

Jeśli do pracy w polu to żadne z wyżej wymienionych nie są dobre, po porostu są ale nie można napisać że są dobre. 

Dobre opony do pracy na roli to tylko i wyłącznie opony radialne, szczególnie do takich ślizgaczy jak 60-tka.

Kolego @volvo - Kleber to światowy lider w produkcji opon rolniczych, na równi z takimi koncernami jak Trelleborg czy Michelin oraz cała masa innych. Zresztą o ile się nie mylę to Kleber wchodzi w skład grupy Michelin.

Dobre jakościowo są również czeskie Mitasy lub tańsza wersja z tego koncernu czyli Cultor.

Jak masz trochę więcej zaskórniaków i chcesz mieć dobre opony w przystępnej cenie to poszukaj sobie np:

OPONA 320/85R32 (12.4R32) CULTOR RD-01 142B TL - za lekko ponad 1300 zł/szt. znajdziesz. 

Edytowane przez akmaly

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v