Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WITAM czy dostanę gdzieś na magazynach stare stomil olsztyn? Jeśli nie to jakie kupić radialne czy diagonalne? Ciągnik pracuje tylko na drogach, a myślę by kupić mitasy ale nie wiem jaki typ wybrać.

Opublikowano

hehe serwryn zakładać opony dla szpanu no no cię fantazje trzymają. Kolega u którego od czasu do c zasu pracuje na jego 60 ma też Taurusy 16.9 juz 2 rok i jeszcze na protektorze sa napisy 16.9 na tej powierzchni co się styka z podłożem. Rocznie robi koło 400-500mtg. I co jak co ale nie ma nic lepszego jak takie oponki do 60 dużo lepszy uciąg, lepiej radzi sobie na mokrych terenach nie tonie, tylko jeszcze można by teroche dociążyć. Prędkość na ulicy też jest dużo znaczniej większa niż na zwykłych bo opona jest troche wieksza i ma balon większy, wiec te 5-10km/h robi różnice najlepiej odczuć to na 4, jak jade swoim ciągnikiem a jego.

Opublikowano

C-360 demonem szybkości to nigdy nie będzie nawet na 16.9.

Na takich oponach przy orce III-bieg po prostu może być za wysoki a orka na II-biegu to wręcz męczarnia i straty paliwa.

Na tak szerokich oponach szkoda niszczyć zboże przy pracy z rozsiewaczem lub opryskiwaczem.

Opublikowano

ta może zaraz 40km/h poleci  :D

ludzie ile można pisać że różnica w prędkości to jakieś 1-2km/h, a o mierzeniu samochodem możecie dzieciom z przedszkola opowiadać, może uwierzą

napisu mogą się nie zcierać, jak są na boku kostki, która nie przylega do podłoża, o ile mowa o diagonalnych

 

nie rozumiem ludzi, którzy wola założyć szersze diagonalne niż ori a radialki  :blink:

 

 

Daniel jeśli Cię stać to tylko Rki

 

Opublikowano

są to radialki 16.9 powietrze wedle zaleceń i opona dostaje do podłoża całym bierznikiem więc wiem co mówie a prędkość jest odczuwalna i to sporo balon w jednych a drugich jednak jest o wiele wiekszy...

Opublikowano (edytowane)

Bzdury gadasz i tyle. Dla przykładu mtz na oponach o średnicy 1680 jedzie 36,36km/h a na oponach o średnicy 1570 34km/h. 

Opony 14,5 a 16,9 R28 mają średnicę 1352 i 1420. Przy prędkości średniej tego ciągnika 25km/h  różnica może dobije do jednego kilometra. 

Więc gdzie ty masz  tą sporo odczuwalną różnicę? 

 

I dla szpanu zakładają takie walce. Porobiło się młodocianych rolników i "tuningują" ciągniki po dziadku żeby było się czym ładnym na walcach we wsi pokazać.

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano

tak kurna własnie seweryn robimy to kur** mać dla szpanu chłop nie ma gdzie zboża upchnąć rodzice nie chcą mu gospodarki prze pisać a ty piszesz o szpanie... nie ma co bo to jedyna 60 na oponach 16.9 ale ja po jeździe na takich kołach nic innego nie kupie ja bede zmieniał opony. 60 ze swoim silnikiem może śmiało dać rade z takimi oponami nie mówie tu już o przednim napędzie bo i o takim czymś była mowa ale do tego to już  większy silnik. Ale do czego ale  opony 16.9 i 60 daje spokojne rady i ma o wiele wiele wiekszy uciag co w małych gospogarstwach gaje o wiele wiekszy efekt naszej pracy Jeśli chcemy miec 60 do oprysków i nawozów to dokupujemy 30 albo opony weższe i problem z głowy.

Opublikowano (edytowane)

Ta nie ma gdzie zboża upchnąć.......... Widzę po okolicy kilkuhektarowe gospodarstwa prowadzą jako hobby bo każdy w domu do roboty chodzi, nudzi im się to się bawią z ciągnikami. Guzik za przeproszeniem capy maja do roboty, jako jedyny do pługa i ziemniaków a oni walce wciskają na tył i na przód, silnik ledwo zipie a halogenów nawalone choć w nocy nic nie robią itd, itp.

Nie mam nic przeciwko niech się chłopaki bawią byle na necie potem bzdur nie wypisywali jak to ciągnie, zapiepsza czy jakie maszyny wielgachne zapinają.

 

Nie mówię że wszyscy ale dużo. Co do samych opon to wolał bym kupić porządne opony takie jakie mają być bo 60-ka jako tako problemu z przyczepnością nie ma niż do takiego zdechloka walić gumy na wyrost z nadzieją że może pójdzie jak 100 konny fendt. 

Gwarantuję ci że dużo więcej możesz osiągnąć zakładając na tył porządne obciążniki a nie te ozdóbki. 

Edytowane przez seweryn20
  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Zazdrość czy co? Bez urazy u siebie mam w c360 inna felge 30 18.4 oranie to bajka, w tym roku oralem rzysko, ludzie sie dziwili ze tak gleboko.na 3 normalna glebokosc i nie trzeba sie meczyc.Mam nowe jeden rok tylko uzywane 2- letnie opony zero oznak zużycia BKT.r28 14.9 Ja do swojego ich nie zaloze,jeśli ktoś zainteresowany prosze priv.opony idealne, jutro postaram sie fotke zrobic
Te opony r28 14.9 w c360 to jakas porazka.w 3p sam raz

Edytowane przez karol210
Opublikowano (edytowane)

Błotniki zdjete, jest trzeba podniesc okolo 10-15 cm. miałem filmik z orki zbrobic i zrobie zostal kawalek ugoru.jutro fotki wstawie realnie jest 18.4 30 u tokarza dorobiłem przystawke ktora przyspawalem do felgi.Czy to mokra łaka czy gleboka orka idzie smialo, wlaczasz dwójke i pługi na ostatni gwint :D jeśli normalna głębokość orki zimowej to trójką ale gaz w podłodze czesto(orałem rzysko nie talerzowane), silnik ma tylko wałek rozrzadu od 7211
PS: Dział prawie odpowiedni, mazowieckie sprzedam opony do ursusa prawie nowe dogadamy sie napewno, aby nie za połdarmo

Edytowane przez karol210
Opublikowano (edytowane)

A ja nigdy nie mogłem pola zaorać na głeboką orkę zimową i kupiłem nowe opony 14.9 r28 i lepiej szło ale wkurzyłem się bo też się grzebał z podnośnikiem.Założyłem 18.4 i oram jak chce zauważyłem że dużo mniej pali paliwa bo nie grzebie robotę robi.a teraz ustawiam kółko i oram jak chce problem znikł. nie dotykajac podnosnika i nie mówiąc już o łąkach ciagnik lekki wporównaniu do tych opon i bardzo ciężko go zakopać.Ciekawostka przy orce diagonalna 18.4 tez potrafila zamielic na 2 biegu.
I jeśli kupujecie to tylko radialki bo lepiej trzymaja i nie ścierają sie.

PS:Niemówiąc już o komforcie jazdy z takimi oponami bajka poprostu nie ma mowy o rzucaniu na siedzeniu

Dziś a właściwie do południa wstawię fotki, zobacze tez czy na polu zostala bruzda, może się pofatyguję dziś na ugorze jeśli więcej osób nie wierzy ze takie opony to cud w porownaniu do ,,oryginałów" ktore mam nowe i leżą w piwnicy

Połączone

Plusy tych opon:http://olx.pl/i2/oferta/opony-felgi-opona-felga-c360-3p-14-9-r28-uzywane-jeden-sezon-CID757-IDaqC6B.html#:756cbe5269
-Komfort o niebo wiekszy na siedzeniu
-Robi więcej roboty w polu bo nie kopie się tylko idzie
-Nie ma ciężej bo się nie kopie
-Na mokre łąki idealna sprawa cieżko go nawet specjalnie zakopać
-Szybszy( nie wiem ile może ktoś obliczy?)
-Siła uciągu w porównaniu do tych ,,oryginałów" miażdząca
-Mniej paliwa jeśli chodzi ile roboty zrobił
-głęboka orka na 3 biegu
Przy zmianie tych opon polecam założyć wałek rozrządu 7211
Wady:
-Wiadomo skrzynia i zwolnice jeśli będziesz orać tak że pługów nie widać na tylko rama na 2 biegu.(U mnie ludzie tak mówili o UG3 że ,,jak orał to pługów nie widać")

Wielki plus w moim polu: Wreście zaorałem tak jak chciałem głęboko bez męczenia podnośnika,tylko na kólku bo albo miał za ciężko lub za lekko.
Czekam na krytyków
http://olx.pl/i2/oferta/opony-felgi-opona-felga-c360-3p-14-9-r28-uzywane-jeden-sezon-CID757-IDaqC6B.html#:756cbe5269

Edytowane przez kris14
Pkt. 1.14 +1p. ostrzeżeń
Opublikowano (edytowane)

Wiem że są diagonalne dlatego piszę żeby nie robić błędu i kupować radialki, ale takie opony w c360 mogą być ufolodialne
http://olx.pl/i2/oferta/opony-felgi-opona-felga-c360-3p-14-9-r28-uzywane-jeden-sezon-CID757-IDaqC6B.html#:756cbe5269

Naucz się czytać :D co napisałem oddaj honor moj wcześniejszy post ktory podwazasz o radialkach ze mam:
,,Ciekawostka przy orce diagonalna 18.4 tez potrafila zamielic na 2 biegu.
I jeśli kupujecie to tylko radialki bo lepiej trzymaja i nie ścierają sie."

I co? Czytaj dokladnie

 

Edytowane przez kris14
Pkt. 1.1 +1p. ostrzeżeń
Opublikowano (edytowane)

18 cali jest ujdzie, na 16 calowych wygladaloby naprawde kosmicznie ogólnie wyglada dobrze z tymi 18"
Jak się zedrą kupie tez wieksze kola i szersze
http://olx.pl/i2/oferta/opony-felgi-opona-felga-c360-3p-14-9-r28-uzywane-jeden-sezon-CID757-IDaqC6B.html#:756cbe5269

Oferta dla seweryna tak je chwali to może kupi i z połtony obciążenia doczepi tak jak pisał :P

Edytowane przez karol210
Opublikowano

witam panowie ma w 40 nowa kabine z błotnikami mam pytanie czy 16.9 nie będą haczyć o błotnik bo 14.9 są na styk z błotnikiem trzeba zwolnice opuszczać ? proszę o odp pozdrawiam :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v