Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć.

Czy pod element do którego przykręca się wieszaki zaczepu dolnego jest jakaś uszczelka? cieknie mi stamtąd olej, jak się nazywa ten element pomiędzy korpusem mostu a wieszakami?

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Cześć.

Czy pod element do którego przykręca się wieszaki zaczepu dolnego jest jakaś uszczelka? cieknie mi stamtąd olej, jak się nazywa ten element pomiędzy korpusem mostu a wieszakami?

Jest to korpus pośredni łożyska wałka WOM tj. kolega wyżej podał Ci link, a przychodzi pod niego taka uszczelka http://www.sklep-gre...6e223b8c02e3ee6

Edytowane przez MAT912
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Tak uszczelniacz, łożysko i żeby być dokładnym dodam że także wałek WOM :P

Opublikowano

witam mam taki problem, a mianowicie nie moge ruszyc dzwignia womu i podnosnika ani w grore ani w dol i nie wiem co sie stalo mam ursusa 4011 i jestem kompletnie zielony w tym temacie bo mam go rok i nigdy nic takiego sie nie zdarzylo nawet sie skrzynia nie zakleszczyla i kruca f*ck nie wiem co jest prosze o porady w prostym jezyku :P dziekuje:)

Opublikowano

Jak nie masz włączonego womu to podnośnik nie będzie działać, pewnie masz tak że dałeś za bardzo wajchę ( od dźwigni WOM ) w górę i nie chce się ruszyć teraz w dół

Opublikowano

Odkręć zatrzask i spróbuj ruszyć. Trudno jednoznacznie powiedzieć co się stało. Może palec od dźwigni, może widełki, może podpora z zębatkami przy pompie a może tuleja przesówna. Jak nie ruszy to osobiście od pokrywy skrzyni bym zaczął.

Opublikowano

Piotrek da sie dźwignąć podnośnik tak żeby sie wom nie kręcił,dźwignia maks do góry i bieg wrzucasz i idzie

Opublikowano (edytowane)

Sorry trochę źle napisałem, pomyliło mi się. W 4011 był wałek łączony.

W C360 jest łączony wałek WOM a nie przy C4011 przy czterdziestce jest jeden długi wałek.

 

tam są dwa pierścienie które wchodzą w skrzynie a bez pośrednio w tym korpusie jest zemering ;)

W tym korpusie nie ma uszczelniacza tylko łożysko zaraz na wierzchurz uszczelniacz jest w pokrywie przykręcanej na 4 śruby gwint 10mm chyba pierścień ma wymiar 35*56*13 o ile dobrze pamiętam, dodam też że do tej pokrywki przykręcamy przystawkę tzw. kołpak do wałków przekaźnika mocy starego typu z tymi uszami.

Edytowane przez ursus55
Opublikowano

Witam czy jadą na 5 zależnej na biegach terenowych mam obroty wałka ok 1300 na wolnych ciągnika więc czy jeżeli obroty ciągnika będą wysokie ok.1600 to coś może się dziać z WOM-em?

Opublikowano

witam , koleś przywiózł rębak to c-360 i na rębaku pisze 540rpm minimalne obroty i chcę takie obroty uzyskać c-360 tylko jak je uzyskać w jaki sposób ? wałek ma się kręcić 540 obr minimum jak to zrobić żeby ciągnik na wysokich obrotach nie chodzi?

rębak niemiecki tarczowy oryginał

Opublikowano (edytowane)

Jeśli by liczył proporcjonalnie to 2000 silnika to 720 womu to przy 1200 silnika wychodzi jakieś 430.

720/2000=0,36X1200=432 zdaje się. A co do włączenia dokładnie jak piszesz.

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano

Panowie mam taki problem z napędem WOM. Dziś na wolnych obrotach z właczonym WOM w pozycje niezależna po chwili pracy ( na pusto z kopaczką wiec opor bardzo słaby) na jałowych obrotach zaczeło coś zgrzytać w skrzyni przekładniowej i przestał działać WOM. Po właczeniu WOM na niezalezne cicho zgrzyta a gdy chce podniesc ramiona podnosnika zaczyna głośniej zgrzytac a o podłaczeniu czegoś do WOM nie ma mowy bo zgrzyta bardzo i wałek stoi w miejscu.

 

Co to mogło sie stać? Sprzegło dobrze wyregulowane, zatrzask w porządku, wszystko do tej pory działało bez zarzutu. W innych pozycjach tzn wyłaczone i zalezne nie zgrzyta. Zgrzyty dobiegaja raczej z przodu skrzynie przekładniowej.

 

PS> w ciemie bity z mechaniką nie jestem. Ale do skrzyni w moim 3P jeszcze nie zaglądałem :/ c

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v