Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ludzie zrozumcie na budowie, zdrowiu, i takich rzeczach jak części mechaniczne jeszcze tak precyzyjne jak pompa wtryskowa nie da się oszczędzić, bo albo budynek się zawali, albo nie wyzdrowiejesz , a w przypadku pompy kilka razy będziecie zmieniali z dziadoskiej na dziadoską wywalicie więcej kasy nie licząc przestojów i problemów z tym związanych niż raz za dobrą, robi się raz a dobrze

Opublikowano (edytowane)

Witam

Po regeneracji pompy wtryskowej, wymianie wtryskiwaczy mój ursus 3512 jakoś inaczej chodzi.

Bardziej słychać klekot, jakby z zaworów albo z pompy wtryskowej.

 

Czy to jest normalne ? Słychać temu że to co wymieniłem musi się ułożyć czy jak ?

 

Co do mocy to nie narzekam, jest poprawa, Większa reakcja na gaz.

Edytowane przez Michal3512
Opublikowano

nie licz na to ze bedzie wszystko idealnie tak samo jak wczesniej gdzie kilkanascie lat chodzilo spasowane z fabryki. Odgłos moze sie roznic, z czasem troche zlagodnieje, ale jesli moc jest w normie to po co sie martwic ;)

 

ja wlasnie wymieniam pompe na nówke w 7211, zobaczymy jaki rezultat.

Opublikowano

No w sumie racja skoro jest moc to nie ma się czym martwić.

 

Jak wstawisz pompę to daj znać jak chodzi.

 

Mam pytanie...

Jak zdejmowałem pompę to czy jest możliwość, że zębatka rozrządu morze przeskoczyć o 1 lub więcej ząbki ? Bo jak sie przestawi to juz inna praca silnika będzie.

Opublikowano (edytowane)

Nie, nie ma możliwości przestawienia, bo koło zębate opiera sie o obudowę rozrządu po odkręceniu pompy i jest za mało miejsca na przestawienie się go. Pokomobinuj z ustawieniem kąta wtrysku. Ja bym sie nie przejmował, każdy remont silnika zmienia jego głos, zawsze ale to zawsze. Mówisz, że pracuje twardo to opóźnij kąt wtrysku delikatnie i tyle, bedzie miekko chodził. ( pompę odsunąć od bloku)

Edytowane przez grzegorz508
Opublikowano

Przed remontem, gdy pompa dawała mniejszą dawkę paliwa a wtryski lały, proces spalania był łagodniejszy, po remoncie, gdy dostaje odpowiednią dawkę i jest dobrze rozpylone, spalanie jest szybkie i jeśli będą źle wyregulowane zawory to dadzą o sobie znać, jeśli jest to metaliczny dźwięk i nie jest to wina zawory to delikatnie opóźnij zapłon.

Opublikowano

po wymianie pompy na nową w 7211 dzwiek delikatnie sie zmienił, reakcja na 'gaz' jest troszke bardziej zwawa, bardzo ladnie trzyma niskie obroty jałowe; podczas gdy na starej juz gasł. Jednak pozostal jeszcze jeden problem. Od jakiegos czasu zetorek po uruchomieniu nie łapał od razu na 4 gary. Dopiero po jakims czasie. Zwłąszcza w zime i chlodne dni trzeba dlzuej krecic zeby zalapal. Towarzyszy temu bialawy dym z rury. Wtryski?

Opublikowano

Witam

Po regeneracji pompy wtryskowej, wymianie wtryskiwaczy mój ursus 3512 ciężko pali i nie ma siły słychać klekot, jakby z zaworów ,zawiozłem do kolegi tą pompę wkręciłem do jego 3512 i u niego chodzi dobrze a u mnie stoi.

Proszę o odpowiedz bo mi już nerwów brakuje

Opublikowano

U mnie też po regeneracji pompy ciągnik głośniej chodził był mocniejszy i więcej palił. Zawiozłem tą pompę jeszcze raz i zmniejszył mi dawkę paliwa w pompie i było ok.

Opublikowano

mu chodzi o to rotacyjną no ale chcesz pogrzebać jak nawet głupiej uszczelki u mnie do tej pompy nie można dostać mówią że sie nie opłaca bo za mało ludzi to kupuje.

Opublikowano

ursus 2812 odpalił i zgasł w ułamku sekundy pompa wtryskowa nie zasysa paliwa . jakie możliwe usterki .jakie są instrukcje demontażu montażu pompy wtryskowej. gdzie i jakie znaki ustawienia wtrysku. proszę o pomoc

Opublikowano

Pompka ręczna podaje paliwo czy nie?

 

Żeby wyjąć pompę wtryskową odkręcasz przewody przewody paliwowe idące do niej, cięgno gaszenia, odkręcasz mały dekielek przykręcony do pokrywy rozrządu, wykręcasz 3 śruby mocujące koło zębate do wałka pompy (koło zębate nie przestawi się, także nie ma o co sie martwić), dalej odkręcasz trzy nakrętki ze szpilek mocujących pompę wtryskową do obudowy rozrządu. W 2812 nie wiem czy nie bedzie przeszkadzał alternator. Montaż w odwrotnej kolejności, z tym, że koło zębate musi trafić w wpust w wałku pompy wtryskowej i ustawia się kąt wtrysku na znaki ustawcze na kołnierzu pompy i obudowie rozrządu.

Opublikowano

ursus 2812 odpalił i zgasł w ułamku sekundy pompa wtryskowa nie zasysa paliwa . jakie możliwe usterki .jakie są instrukcje demontażu montażu pompy wtryskowej. gdzie i jakie znaki ustawienia wtrysku. proszę o pomoc

Jak pompa wtryskowa nie zapowietrzona to pewnie ukręcony wałek w pompie, więc pompa do naprawy.

Opublikowano

nie jestem pewien czy ręczna pompka działa myślę że tak. przy odkręconym przewodzie zaślania pompy i kręceniu rozrusznikiem paliwo kapie. podałem paliwo bezpośrednio zastempczym przewodem grawitacyjnie nie zasysa.czy istotne jest położenie wału korbowego jeśli tak jak ustawć dziękuje

Opublikowano (edytowane)

Odpowietrz normalnie pompę, potem poluzuj przewód wysokiego ciśnienia, ten co idzie do wtryskiwacza, obojętnie którego, przekręć rozrusznikiem jak paliwo nie będzie tłoczone to raczej tak jak ktoś wyżej pisał- ukręcony wałek.

Edytowane przez grzegorz508

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez traktorzystaJakub7211
      Witam, wycieka mi gdzieś płyn hamulcowy, cylinderki przejrzane i suche , żadnego wycieku zewnętrznego , przewody suche. Jedyne co mi zostało przejrzeć to ten układ co idzie na przyczepy. Robił to już ktoś ? wie jak to działa i jak się do tego zabrać ? bądź wie gdzie jeszcze ten płyn może uciekać ?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v