Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
krystiano35    0

Witam ,

Mam takie pytanie czy po wymianie wału korbowego na nowy w U 3512 trzeba ustawiać na pompie wtryskowej nowy kąt wtrysku ?

Bo ustawiłem na fabrycznych znakch i traktor dymi jak trące po gazie lub jak ma bardzo małe obciązenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

krystiano35    0

To jak mogę to nastawic ? musiał bym całym ciągnikiem jechać gdzieś na warsztat , i czy faktycznie zły kąt może powodować zadymienie na trącenie w gaz lub minimalne obciążenie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin15396    0

Witam Panów. Jeśli wolno mi zauważyć to chyba chodzi wam o kąt wyprzedzenia wtrysku bo kąt wtrysku jest zależny od końcówki wtryskiwacza i nie można go zmienić. Ale faktycznie kąt wyprzedzenia musi byc zmieniony, podobnie gdy robimy szlf wału (po prostu zmienia się odległość od czopu do GMP tłoka).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krystiano35    0

Tak chodzi o kąt wyprzedzenia wtrysków.

Przyśpieszyłem troszkę wtrysk może coś lepiej ale bardzo minimalnie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gigix    1

Potrzebuję złożyć do kupy zawór z filtrem w pompie wtryskowej w 3512. Mój pomysł wygląda następująco: od dołu sprężynka miękka, korpus zaworu uszczelką do dołu, w korpusie kolejno od dołu tłoczek, sprężynka twarda cienka zderzakiem do góry, na korpusie zatyczka ze śrubą regulacyjną, śruba do góry, na to spręzyna twarda, duża, na wszystko filterek i śruba mocująca. Nic nie pomyliłem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Zawozisz do zakładu który zajmuje się regeneracją pomp i oni sprawdzają, innego sposobu nie znam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ach. jeszcze mam pytanie jak sprawdzić kompresje w ursusie 3512

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    217

Oczywiście manometrem innego sposobu nie ma. Podpinasz się pod każdy tłok osobno i sprawdzasz ciśnienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    158

To może dopowiem, najpierw doładuj dobrze akumulator,powykręcaj wszystkie wtryskiwacze(od razu sprawdź i ich) i trzeba mieć manometr z koncówka wkręcana w otwór po wtryskiwaczu lub taki z gumowym stożkiem możesz kupić albo pożyczyć,wkręca się wężyk z manometrem w otwór i kręci rozrusznikiem, mierzy się ciśnienie( wartości nie pamiętam pewnie jutro ci koledzy podadzą)dla dobrego silnika ok 30atm-3MPa, i tak w każdej dziurze, po pierwszym pomiarze wlewa się do każdego cylindra kilka cm3 oleju silnikowego zakłada zegar i kręci, jeżeli ciśnienie raptownie podwyższy swoja wartość tzn że olej zatkał nieszczelnośći czyli zawory, tuleja lub pierścienie sa zużyte, gdy tylko na jednym cylindrze tak jest to wiadomo coś nie tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Stopień sprężania to nie to samo, co ciśnienie sprężania. Ciśnienie sprężania w dieslach to właśnie ok 30 atm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

WITAM WSZYSTKICH MAM PYTANIE ILE KOSZTUJE REMONTU POMPY(WTRYSKOWEJ) I WYMIANY JEDNEJ SEKCJI JEST TO POMPA DO URSUSA 3512 PROSZĘ O ODPOWIEDŹ :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    158

W pompie rotorowej nie ma sekcji, wymienia się głowiczkę ok 450zł, rotor i kilka innych pierdółek całkowita regeneracja pompy to koszt nawet 800zł , choć rzadko się zmienia całość więc pewnie taniej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel1987    0

dokladnie nieda sie wymieniac sekcji tylko glowieczke,rotor,tu jest dobra oferta http://moto.allegro.pl/pompa-wtryskowa-cav-dpa-perkins-ursus-c-360-3p-i1655038192.html , ale najlepiej kupic nowa http://moto.allegro.pl/pompa-wtryskowa-perkins-ad3-152-3p-mf255-mf235-i1670418837.html ,wszystko zalzey na co cie stac, wybor wiadomo nalezy do ciebie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    158

Radze omijajcie szerokim łukiem takie coś, napisałem wyżej głowiczka z dobrej firmy kosztuje ok 450zł, jakim więc cudem zregenerował tę pompe za 400zł, dobra nowa pompa kosztuje ok 1200zł. W tym przypadku gdzie kolega avatarzaq12wsx pisał że na zimnym pali na gorącym nie jest to wina głowiczki czyli trzeba nową 450zł+pmpka zasilająca+łopatki rotora+ uszczelki +ragulacja=650-700zł taniej nikt dobrze tego nie zrobi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel1987    0

tylko wszystko kwestia ile masz kasy...bo jak zalezy jak najtaniej to kupisz za 400zl i sie bedziesz cieszyc, a jak masz jej dostatek to nie bedziesz sie bawic w regeneracje tylko kupisz nowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×