Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
krystiano35    0

Witam ,

Mam takie pytanie czy po wymianie wału korbowego na nowy w U 3512 trzeba ustawiać na pompie wtryskowej nowy kąt wtrysku ?

Bo ustawiłem na fabrycznych znakch i traktor dymi jak trące po gazie lub jak ma bardzo małe obciązenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

krystiano35    0

To jak mogę to nastawic ? musiał bym całym ciągnikiem jechać gdzieś na warsztat , i czy faktycznie zły kąt może powodować zadymienie na trącenie w gaz lub minimalne obciążenie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin15396    0

Witam Panów. Jeśli wolno mi zauważyć to chyba chodzi wam o kąt wyprzedzenia wtrysku bo kąt wtrysku jest zależny od końcówki wtryskiwacza i nie można go zmienić. Ale faktycznie kąt wyprzedzenia musi byc zmieniony, podobnie gdy robimy szlf wału (po prostu zmienia się odległość od czopu do GMP tłoka).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krystiano35    0

Tak chodzi o kąt wyprzedzenia wtrysków.

Przyśpieszyłem troszkę wtrysk może coś lepiej ale bardzo minimalnie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gigix    1

Potrzebuję złożyć do kupy zawór z filtrem w pompie wtryskowej w 3512. Mój pomysł wygląda następująco: od dołu sprężynka miękka, korpus zaworu uszczelką do dołu, w korpusie kolejno od dołu tłoczek, sprężynka twarda cienka zderzakiem do góry, na korpusie zatyczka ze śrubą regulacyjną, śruba do góry, na to spręzyna twarda, duża, na wszystko filterek i śruba mocująca. Nic nie pomyliłem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    20

Tutaj masz schemat złożeniowy zaworu http://www.agrinpol.pl/_img/_images/15433.jpg


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Zawozisz do zakładu który zajmuje się regeneracją pomp i oni sprawdzają, innego sposobu nie znam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ach. jeszcze mam pytanie jak sprawdzić kompresje w ursusie 3512

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    243

Oczywiście manometrem innego sposobu nie ma. Podpinasz się pod każdy tłok osobno i sprawdzasz ciśnienie.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    160

To może dopowiem, najpierw doładuj dobrze akumulator,powykręcaj wszystkie wtryskiwacze(od razu sprawdź i ich) i trzeba mieć manometr z koncówka wkręcana w otwór po wtryskiwaczu lub taki z gumowym stożkiem możesz kupić albo pożyczyć,wkręca się wężyk z manometrem w otwór i kręci rozrusznikiem, mierzy się ciśnienie( wartości nie pamiętam pewnie jutro ci koledzy podadzą)dla dobrego silnika ok 30atm-3MPa, i tak w każdej dziurze, po pierwszym pomiarze wlewa się do każdego cylindra kilka cm3 oleju silnikowego zakłada zegar i kręci, jeżeli ciśnienie raptownie podwyższy swoja wartość tzn że olej zatkał nieszczelnośći czyli zawory, tuleja lub pierścienie sa zużyte, gdy tylko na jednym cylindrze tak jest to wiadomo coś nie tak.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    82

Coś kolego Ci się pomieszało ;)

Według instrukcji obsługi MF 255, stopień sprężania 16,5 ;)


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Stopień sprężania to nie to samo, co ciśnienie sprężania. Ciśnienie sprężania w dieslach to właśnie ok 30 atm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

WITAM WSZYSTKICH MAM PYTANIE ILE KOSZTUJE REMONTU POMPY(WTRYSKOWEJ) I WYMIANY JEDNEJ SEKCJI JEST TO POMPA DO URSUSA 3512 PROSZĘ O ODPOWIEDŹ :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    160

W pompie rotorowej nie ma sekcji, wymienia się głowiczkę ok 450zł, rotor i kilka innych pierdółek całkowita regeneracja pompy to koszt nawet 800zł , choć rzadko się zmienia całość więc pewnie taniej


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel1987    0

dokladnie nieda sie wymieniac sekcji tylko glowieczke,rotor,tu jest dobra oferta http://moto.allegro.pl/pompa-wtryskowa-cav-dpa-perkins-ursus-c-360-3p-i1655038192.html , ale najlepiej kupic nowa http://moto.allegro.pl/pompa-wtryskowa-perkins-ad3-152-3p-mf255-mf235-i1670418837.html ,wszystko zalzey na co cie stac, wybor wiadomo nalezy do ciebie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    160

Radze omijajcie szerokim łukiem takie coś, napisałem wyżej głowiczka z dobrej firmy kosztuje ok 450zł, jakim więc cudem zregenerował tę pompe za 400zł, dobra nowa pompa kosztuje ok 1200zł. W tym przypadku gdzie kolega avatarzaq12wsx pisał że na zimnym pali na gorącym nie jest to wina głowiczki czyli trzeba nową 450zł+pmpka zasilająca+łopatki rotora+ uszczelki +ragulacja=650-700zł taniej nikt dobrze tego nie zrobi


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel1987    0

tylko wszystko kwestia ile masz kasy...bo jak zalezy jak najtaniej to kupisz za 400zl i sie bedziesz cieszyc, a jak masz jej dostatek to nie bedziesz sie bawic w regeneracje tylko kupisz nowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez artur01
      Witam szanowne grono forumowiczów,
      z racji tego że ciągnik ma bardzo duże problemy z odpaleniem chciałbym zdemontować pompę wtryskową w Mf 3090 i zawieść do sprawdzenia lecz nie do końca wiem jak się do tego zabrać aby czegoś nie uszkodzić. Mam na myśli tutaj czy powinienem zblokować w jakiś sposób rozrząd czy po prostu odkręcać 3 śruby przy pompie i wyjmować? Dodam,że pompa zamontowana pionowo firmy Lukas. Chciałbym również uprzedzić wypowiedzi typu; "sprawdź filtry, aku lub rozrusznik", ponieważ wszystkie te czynności nie przyniosły zamierzonego skutku! Silnik w lecie przeszedł gruntowny remont a pompa nie była ruszana bo było ok, było ale się skończyło a na wiosnę trzeba ruszać w pole...
      Za wszelką pomoc z góry dziękuję.
      Pozdrawiam Artur
    • Przez szymsajm
      Witam.
       
      Nie dawno przestała działać w MF 3125 pompa hydrauliczna, ale chyba nie cała, bo z tego co wiem to pompa ta składa się z dwóch pomp.
       
      Podnośnik, wspomaganie kierownicy i wyjścia hydrauliczne działają dalej.
       
      Nie działa:
      1. WOM
      2. Blokada
      3. Żółw/Zając
      4. Wyłącznik napędu
       
      Na desce po uruchomieniu silnika nie gaśnie czerwona kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni biegów.
       
      Na skrzyni biegów są 2 dekielki, jeden z prawej a drugi z lewej strony.
      Czy do tej pompy można dojść przez któryś z tych dekielków, czy konieczny będzie rozbiór skrzyni biegów?
    • Przez Karloss
      Witam. Co sądzicie o rozrzutnikach URSUS?  Niewielki ok 6-8 T Czy lepszy będzie Metaltech ?? Jak z czyszczeniem obsługą i trwałością ??
    • Przez janek884
      Witam,
      Chciałbym się Was poradzić w sprawie wycieku z przedniej zwolnicy. W miejscu gdzie zaznaczyłem na zdjęciu strzałką wycieka olej i jest luz w miejscu w którym wałek wchodzi do koła.  Luz jest wyczuwalny ręką i wynosi ok 2mm. Niedawno został wymieniony uszczelniacz w tym miejscu, jednak luz powoduje to że olej wciąż cieknie (po kilku mth od naprawy).
      Wyciek jest od strony koła, a od strony mostu przedniego jest szczelnie.
      Ma ktoś pomysł jak usunąć luz 2mm w miejscu strzałki na zdjęciu? Dodam że w drugim kole jest bez luzu.

    • Przez Boveer
      Sprzedam pompkę zasilająca do Zetora. Mocowanie na 2 śruby MOTORPAL, nr kat 933272 cena 200 zł
       

×