Skocz do zawartości

Polecane posty

krystiano35    0

Witam ,

Mam takie pytanie czy po wymianie wału korbowego na nowy w U 3512 trzeba ustawiać na pompie wtryskowej nowy kąt wtrysku ?

Bo ustawiłem na fabrycznych znakch i traktor dymi jak trące po gazie lub jak ma bardzo małe obciązenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

krystiano35    0

To jak mogę to nastawic ? musiał bym całym ciągnikiem jechać gdzieś na warsztat , i czy faktycznie zły kąt może powodować zadymienie na trącenie w gaz lub minimalne obciążenie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin15396    0

Witam Panów. Jeśli wolno mi zauważyć to chyba chodzi wam o kąt wyprzedzenia wtrysku bo kąt wtrysku jest zależny od końcówki wtryskiwacza i nie można go zmienić. Ale faktycznie kąt wyprzedzenia musi byc zmieniony, podobnie gdy robimy szlf wału (po prostu zmienia się odległość od czopu do GMP tłoka).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gigix    1

Potrzebuję złożyć do kupy zawór z filtrem w pompie wtryskowej w 3512. Mój pomysł wygląda następująco: od dołu sprężynka miękka, korpus zaworu uszczelką do dołu, w korpusie kolejno od dołu tłoczek, sprężynka twarda cienka zderzakiem do góry, na korpusie zatyczka ze śrubą regulacyjną, śruba do góry, na to spręzyna twarda, duża, na wszystko filterek i śruba mocująca. Nic nie pomyliłem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    20

Tutaj masz schemat złożeniowy zaworu http://www.agrinpol.pl/_img/_images/15433.jpg


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Zawozisz do zakładu który zajmuje się regeneracją pomp i oni sprawdzają, innego sposobu nie znam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359

Oczywiście manometrem innego sposobu nie ma. Podpinasz się pod każdy tłok osobno i sprawdzasz ciśnienie.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    160

To może dopowiem, najpierw doładuj dobrze akumulator,powykręcaj wszystkie wtryskiwacze(od razu sprawdź i ich) i trzeba mieć manometr z koncówka wkręcana w otwór po wtryskiwaczu lub taki z gumowym stożkiem możesz kupić albo pożyczyć,wkręca się wężyk z manometrem w otwór i kręci rozrusznikiem, mierzy się ciśnienie( wartości nie pamiętam pewnie jutro ci koledzy podadzą)dla dobrego silnika ok 30atm-3MPa, i tak w każdej dziurze, po pierwszym pomiarze wlewa się do każdego cylindra kilka cm3 oleju silnikowego zakłada zegar i kręci, jeżeli ciśnienie raptownie podwyższy swoja wartość tzn że olej zatkał nieszczelnośći czyli zawory, tuleja lub pierścienie sa zużyte, gdy tylko na jednym cylindrze tak jest to wiadomo coś nie tak.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Stopień sprężania to nie to samo, co ciśnienie sprężania. Ciśnienie sprężania w dieslach to właśnie ok 30 atm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    160

W pompie rotorowej nie ma sekcji, wymienia się głowiczkę ok 450zł, rotor i kilka innych pierdółek całkowita regeneracja pompy to koszt nawet 800zł , choć rzadko się zmienia całość więc pewnie taniej


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    160

Radze omijajcie szerokim łukiem takie coś, napisałem wyżej głowiczka z dobrej firmy kosztuje ok 450zł, jakim więc cudem zregenerował tę pompe za 400zł, dobra nowa pompa kosztuje ok 1200zł. W tym przypadku gdzie kolega avatarzaq12wsx pisał że na zimnym pali na gorącym nie jest to wina głowiczki czyli trzeba nową 450zł+pmpka zasilająca+łopatki rotora+ uszczelki +ragulacja=650-700zł taniej nikt dobrze tego nie zrobi


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel1987    0

tylko wszystko kwestia ile masz kasy...bo jak zalezy jak najtaniej to kupisz za 400zl i sie bedziesz cieszyc, a jak masz jej dostatek to nie bedziesz sie bawic w regeneracje tylko kupisz nowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez denis914
      gdy ciągnik jest zimny słabo reaguje na dodanie gazu i niema mocy
    • Przez matek98
      Witam mam problem z ursusem c-380 z roku 2017 już z dpf. Wyskoczył mi błąd 3719 może ktoś miał z tym doczynienia. Mam też pytanie jakie macie obroty na postoju bez gazu bo u mnie wynoszą prawie 1000 obrotów i z serwisu sie upierają ze takie muszą być, sasiad ma ft 675 i ma duzo nizsze obroty a praktycznie taki sam silnik 
    • Przez Veq9
      Witam wszystkich serdecznie,
       
      Chciałbym się dowiedzieć jak 4 biegowa SZYBKA skrzynia spisuje się w pracach polowych. Ciągnik miałby wykonywać orkę, gruberowanie, bronowanie, sianie. Aktualnie miał zamontowaną 3 biegowa i brakowało biegów głównie pod brony i siane a przy obrotach 1800 na 1ii jechał prędkością 9km/h, 3 i wynosi 7km/h. Chciałbym wiec zamontować 4-biegowa szybka skrzynie, gdyż potrzebuje biegów poniżej 10km/h i powyżej co umożliwi mi 4i(połowa), stad tez moje zainteresowanie owa skrzynia.
      Mam wiec kilka pytań do was drogich użytkowników i prośbę by nie wysłać postów jeżeli nie macie w 100% pojęcia, interesują mnie czyste fakty, gdyż na ich podstawie zapadnie decyzja.
      A mianowicie:
      —> jakie sa mniej więcej prędkości na 4biegowej szybkiej skrzyni koła 38r chodzi o 3polowa, 4polowa, 1szosowa, 2szosowq
      —> czy wszystkie biegi 1,2,3 ( oprócz 4) są takie same jak jak w zwykłej wolnej szkrzuni biegów czy tez są duzi szybsze 
      —> czy można zamontować synchronizator do skrzyni 4 biegowej nie synchronizowanej która nie posiada owego synchronizatora np od 3 biegowej, lub nowo kupionej
      —> Ursus ten posiada sprzęgło hydrauliczne czy możliwe jest wiec wymontowanie całego osprzętu, który już posiadam do sprzęgła hydraulicznego, i przerobienie skrzyni która była na pedałach zwykłych ( nie na hydraulice, tak jak w ursusie 1614) 
      —> czy po prostu zamontować skrzynie 4 biegowa wolna tylko nie rozumiem o co chodzi z skrzynkami typu 25,30,35 i która z nich byłaby najlepsza 
      —> w 1634 posiadam oryginalny żółw który w pełni funkcjonuje mogę go zastosować w 4 biegowej czy musze kupić typowo pod 4 biegowa żółwia 
    • Przez Maniek24240
      Witam wszystkich, mam problem z hydrauliką w deutzu, zaczeło mi coś cykac pod kabina i teraz po około 5 min od uruchomienia silnika zaczyna przerywać hydraulika. Dodatkowo muszę wszystko uszczelniać bo co chwilę nowy wyciek na rurkach pod kabina . Stan oleju jest a nie stety hydraulika przerywa, proszę o pomoc 
    • Przez robert1226
      Jak lub czym uszczelnić .
      Paliwo cieknie ze zbiornika w tym miejscu gdzie jest podłączony przewód od zasilania .
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.