Polecane posty

krystiano35    0

Witam ,

Mam takie pytanie czy po wymianie wału korbowego na nowy w U 3512 trzeba ustawiać na pompie wtryskowej nowy kąt wtrysku ?

Bo ustawiłem na fabrycznych znakch i traktor dymi jak trące po gazie lub jak ma bardzo małe obciązenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

krystiano35    0

To jak mogę to nastawic ? musiał bym całym ciągnikiem jechać gdzieś na warsztat , i czy faktycznie zły kąt może powodować zadymienie na trącenie w gaz lub minimalne obciążenie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin15396    0

Witam Panów. Jeśli wolno mi zauważyć to chyba chodzi wam o kąt wyprzedzenia wtrysku bo kąt wtrysku jest zależny od końcówki wtryskiwacza i nie można go zmienić. Ale faktycznie kąt wyprzedzenia musi byc zmieniony, podobnie gdy robimy szlf wału (po prostu zmienia się odległość od czopu do GMP tłoka).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gigix    1

Potrzebuję złożyć do kupy zawór z filtrem w pompie wtryskowej w 3512. Mój pomysł wygląda następująco: od dołu sprężynka miękka, korpus zaworu uszczelką do dołu, w korpusie kolejno od dołu tłoczek, sprężynka twarda cienka zderzakiem do góry, na korpusie zatyczka ze śrubą regulacyjną, śruba do góry, na to spręzyna twarda, duża, na wszystko filterek i śruba mocująca. Nic nie pomyliłem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    20

Tutaj masz schemat złożeniowy zaworu http://www.agrinpol.pl/_img/_images/15433.jpg


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Zawozisz do zakładu który zajmuje się regeneracją pomp i oni sprawdzają, innego sposobu nie znam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    361

Oczywiście manometrem innego sposobu nie ma. Podpinasz się pod każdy tłok osobno i sprawdzasz ciśnienie.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    160

To może dopowiem, najpierw doładuj dobrze akumulator,powykręcaj wszystkie wtryskiwacze(od razu sprawdź i ich) i trzeba mieć manometr z koncówka wkręcana w otwór po wtryskiwaczu lub taki z gumowym stożkiem możesz kupić albo pożyczyć,wkręca się wężyk z manometrem w otwór i kręci rozrusznikiem, mierzy się ciśnienie( wartości nie pamiętam pewnie jutro ci koledzy podadzą)dla dobrego silnika ok 30atm-3MPa, i tak w każdej dziurze, po pierwszym pomiarze wlewa się do każdego cylindra kilka cm3 oleju silnikowego zakłada zegar i kręci, jeżeli ciśnienie raptownie podwyższy swoja wartość tzn że olej zatkał nieszczelnośći czyli zawory, tuleja lub pierścienie sa zużyte, gdy tylko na jednym cylindrze tak jest to wiadomo coś nie tak.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Stopień sprężania to nie to samo, co ciśnienie sprężania. Ciśnienie sprężania w dieslach to właśnie ok 30 atm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    160

W pompie rotorowej nie ma sekcji, wymienia się głowiczkę ok 450zł, rotor i kilka innych pierdółek całkowita regeneracja pompy to koszt nawet 800zł , choć rzadko się zmienia całość więc pewnie taniej


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    160

Radze omijajcie szerokim łukiem takie coś, napisałem wyżej głowiczka z dobrej firmy kosztuje ok 450zł, jakim więc cudem zregenerował tę pompe za 400zł, dobra nowa pompa kosztuje ok 1200zł. W tym przypadku gdzie kolega avatarzaq12wsx pisał że na zimnym pali na gorącym nie jest to wina głowiczki czyli trzeba nową 450zł+pmpka zasilająca+łopatki rotora+ uszczelki +ragulacja=650-700zł taniej nikt dobrze tego nie zrobi


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel1987    0

tylko wszystko kwestia ile masz kasy...bo jak zalezy jak najtaniej to kupisz za 400zl i sie bedziesz cieszyc, a jak masz jej dostatek to nie bedziesz sie bawic w regeneracje tylko kupisz nowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ziom00263
      Witam,
      Posiadam pompę głębinową 22 kW, max wydajność 1300 l/min zanurzoną w studni, studnia zaopatrywana jest wodą z jeziora. Czy pompa da radę na maksymalnej długości podawania 2000 m, wznos jest mały ok 5-8m, obsłużyć 2 deszczownie dysza 20mm, przy nawadnianiu np. 5litrów wody na m2?
    • Przez Jasio88
      Witam
      Panowie jak powinny być przykręcone tylne obręcze (FELGI) w 1014 wentylkiem na zewnątrz czy do wew. Bo mam na zewnątrz przez co przednia oś jest szersza., tak juz kupiłem.
    • Przez Renpas
      Witam
      Wie ktoś jak wymienić oringi w dźwigni gazu pompy wtryskowej w Renault 155.54.  Silnik MWM TD 226 B-6
      Ma ktoś może schemat pompy
      Pompa Bosch 0 400 866 163
    • Przez xXKarolXx
      Witam. Mam problem z hydraulika  mianowicie Pompa podnosi tylko jak sie skreca kołami lub rusza  , tur się podnosi gdy skręńcam kołami  , a jak nie to nie działa i wywala błędy i blokuje , tak jak by nie pobudzało pompy , a jak skręceńce to pobudzi i wszystko działa jak należy , dodam ze tur opada szybko , a czasmi potrafi stać całą noc i nie drgnie w czym może być problem pacjent fendt 716 vario  tms z 2005r tur tuz wom pomoże ktos ?
    • Przez Rabe
      witam mam problem z ustawieniem pomp w ciagniku lamborghini 1506dt silnik h1106 wiec od poczatku 
      silnik uległ zatarciu na 4 tloku został rozebrany szlif wału skrecony ustawione zawory nowa pompa oleju itd ,rozrzad to 2 koła zebate 1 wał korbowy (posiada znak 1 kropka ) 2 koło zebate wałka rozrzadu (znak 2 kropki )ustawienie zabek w zabek oczewiste inaczej sie nie da
      koło zebate walka rozrzadu ma mozliwosc niewielkiej regulacji na srubach lecz zostało załozone tak jak przed rozbiurka 
      dalej jest problem przy okazji remontu dałem do sprawdzenia pompy wtryskowe okazało sie  ze to złom (2 pompy miały 2 rodzaje tłoczków 9 i 10 do tego przyterte jak to mogło chodzic ????) pompy zregenerowane załozone po staremu na stare podkładki i silnik nie pali jeżeli już złapie to pochodzi pół minuty i gasnie przy czym kopci nie wchodzi na obroty
      doczytałem ze  poczaek wtrysku ustawia sie podkladkami regulujac odległosc pomp od wałka rozrzadu tu pytanie jak to zrobic czy ktos ma morze intrukcje do tych ciagnikuw lub l kiedys cos takiego robil prosze o pomoc
      co znalazłem koło pasowe ma 3 znaki pms ( to pewnie gmp) drugi to II 1* trzeci II 4*
       
       
       
       
       
       
       
      0
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.