Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano
Ale jedno pytanie. Rupoce na postoju czy jak jedziesz ?

jak sie jedzie czym wieksze obroty tym glosniej

 

 

pompa jest ta namocniejsza tucholi

ale to chyba nie od tego??

Opublikowano

tylko ze to odrazu po zlozeniu sie nie stalo po 2 dnaich gdziesz no i muwie ze jak odlaczy sie pompe to i tak cos wali a pompa nie chodzi. a w skrzyni nic nie bylo grzebane

Opublikowano

u mnie kiedyś koło talerzowe się poluzowało w tylnym moście i podobne odgłosy dochodziły bo w skrzyni to ja nie jestem ekspertem ale jak masz olej to między trybami nie bedzie raczej słychac odgłosów chyba że ząb wykruszy się...

Opublikowano
Ale jak odpalisz ciągnik to od razu coś wali?? Czy kiedy włączysz pompę, wom, bieg ??

jak sie jedzie to wtedy czym sybciej tym glosniej wali

 

 

właśnie kiedy to słychać na postoju czy w jeździe, u mnie kiedyś koło talerzowe się poluzowało w tylnym moście i podobne odgłosy dochodziły bo w skrzyni to ja nie jestem ekspertem ale jak masz olej to między trybami nie bedzie raczej słychac odgłosów chyba że ząb wykruszy się...

jak siew jedzie noie na postoju. to u ciebie jak tak bylo to w czsie jazdy czy jak sie stalo to tez?

Opublikowano

nic innego tylko koło talerzowe, skrzynia prosta jak cep, tam nic innego nie może walić i najprawdopobniej śrubki na kole talerzowym się poluzowały a dokładniej jakaś odkręciła i zgieła i szoruje, u mnie 2 śruby były scięte a reszta luźna, a to że po zmianie pompy akurat się stało zbieg okoliczności, u mnie po podkręceniu zaworu przeciążeniowego po 2 podniesieniach bel tryb z pompy spadł, szkoda tylko że nikt nic nie zauważył przy wymianie pompy, a jest jeszcze jedna ewentualność ze coś niepowołanego zostało tam w skrzyni klucz jakiś czy śruba he he, ale co by nie było nic nie zrobisz jak dekla nie ściągniesz :)

Opublikowano
bo to sie dzieje tylko jak sie wzuci bieg czum wieksze obroty w czsie jazdy tym glosniej wali. podkladki w zaworze bezpieczenstwa byly podkladane juz dawno i wszystko jest z tym oki.

no i jeszcze oprucz tego ze wali to powstaja tez drgania bardzo trzesie siedzeniem drzy??

Opublikowano

a może ta nowa pompa jest jakaś za duża i o coś dotyka o jakiś tryb? co by nie było to musisz rozebrać i poobczajac, proponuje spuścić olej i przemyć ropą i wszystkie opiłki wypłukać, a potem zlać odstany olej, a jak 2gi raz będziesz składał podliwaruj jedno koło popokręcaj obczaj co się dzieje i wszystkie śruby spróbuj podokręcać na kole talerzowym oraz na wodzikach posprawdzaj śrubeczki

Opublikowano

To raczej tylny most, ja my zmienialiśmy pompę to właśnie zauważyliśmy ścięte śruby tam jest chyba 6 to 3 były całkiem ścięte i jedna nadcięta więc trzymało na 2 :P

Zrób tak jak radzi Ferdek, rozbierz i sprawdź wszystko.

 

Ps. Mógłbyś pisać troszkę zrozumialej. :)

Opublikowano

kolega pisze że tylko na 4 i 5 biegu a na 6 nie wiec gdyby był to tylny most to na 6 waliło by najmocniej jeżeli most od nowości nie był rozbierany to raczej nie mniał prawa się poluzować a może to mechanizm różnicowy

Opublikowano

To co tam kubus02 doszłeś co się stało (jeśli masz 330 M to pewnie nakrętka na dolnym wałku odkręciła się i będzie walić tylko na 4 i 5 a na 6 nie bo ona nie "idzie" przez dolny wałek)

Opublikowano

Pilnie proszę o pomoc - jak dokręcić nakrętkę w skrzyni biegów od strony sprzęgła?

 

Jeżeli ktoś już to robił, to może mógłby mi pomóc i powiedzieć, jak to zrobić.

 

Tadek

Opublikowano

Witam wszystkich!!:)Nie wiem czy dobrze wybrałem dział mojego postu, jeżeli nie to proszę o przeniesienie go w odpowiednią kategorie.

Moje pytanie jest następujące : Czy do silnika z ursusa C-330 pasuje jakaś inna skrzynia niż montowana fabrycznie w tych ciągnikach??

Posiadam od niedawna taki silnik z wózka widłowego i myśle nad budową ciagnika SAM. Jak rozwiązać problem przeniesienia napędu na most napędowy z takiego silnika? Nadaje sie skrzynia z jakiegoś innego pojazdu? Myślałem nad skrzynią od Stara. Proszę o poradę:)Pozdrawiam!

Opublikowano

Witam, mam problem ze skrzynią biegów w c328, podejrzewam że juz trzeba zrobić cały remont tej skrzyni, może ktoś sie orientuje ile może kosztowac taki remont bez części bo czesci sam bym kupił tylko cena robocizny??

Opublikowano

Witam! Odkręciła się nakrętka na dolnym wałku w skrzyni biegów w C-330M - to typowa usterka tego modelu. Zdjąłem pokrywę górną i tryby są nie uszkodzone. Jak to naprawić - trzeba wyciągać skrzynie na stół czy wystarczy rozjechać ciągnik na pół tak jak do sprzęgła??? Słyszałem też że po zakręceniu tej nakrętki najlepiej ją zaspawać-co o tym myślicie?? Kupiłem klej Technicoll do połączeń gwintowanych i myślałem ją na tym kleju zakręcić? Proszę o rady. Z góry dziękuję.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez KonradBugaj
      Witam serdecznie. Prosił bym, jeśli ktoś takową wiedzę posiada, i chciał by się podzielić, o sposób jeśli takowy istnieje uszczelnienia (naprawy) połączenia rozpylacza (czoła) z korpusem wtryskiwacza. Próbuję naprawić wtryskiwacz otworowy z ryską. Wymieniłem 3 rozpylacze Gwint kręcę na 80 Nm. Zawór w rozpylaczu trzyma, na otworkach nie cieknie, chrypi przy swoim ciśnieniu bardzo wyraźnie. Lecz ciśnienie Bardzo szybko spada od 150 do 50 bar i niżej. Jestem przekonany iż jest to spowodowane tym połączeniem. Dziękuję za wszelką pomoc. Zapomniałem dodać iż tester na szczelność, po nabiciu ciśnienia 180 bar po 30 minutach trzymał 150bar.
    • Przez marcinl43
      witam mam problem, na rozgrzanym silniku leci mi olej pomiędzy silnikiem a skrzynia . Czeka mnie zapewne rozpolowienie silnika do wymiany uszczelniacza. rozpolawialem już c360 c330 , czy poradzę sobie z rozpolowienie case? na co uważać? znajomy mówił że można uszkodzić walek od revers jak się za szybko to rozciagnie
    • Przez NorbertKolk
      Witam posiadam Renault 180.94 skrzynia multishift .
      Ciągnik ogólnie super skrzynia sama w sobie również ciekawa . Mam mały problem który wynika z faktu iż nie mogę w internecie znaleźć informacji serwisowych to tej skrzyni ani odnaleźć rzetelnych osób które posiadają jakąkolwiek wiedzę techniczną dotyczącą jej sterowania zależności itd .
      Mianowicie Ciągnik po wrzuceniu rewersu dosyć często próbuje ruszyć z ostatniego biegu tj 9 . Jest to problematyczne jadąc po w ruchu miejskim bo niestety traktor trzeba zatrzymać i ruszać rewersem kilkukrotnie aż zaskoczy na bieg pierwszy . Można kombinować również z zakresem itd  a to kłopotliwe.
      Jakie ta skrzynia ma zależności tj np jak ustawią się biegi po wciśnięciu sprzęgła  a jak powinny się ustawić po wyłączeniu  skrzyni rewersem i ponownym włączeniu jazdy . Cw przypadku gdy jedziemy z dużym obciążeniem i musimy skorzystać z ruszenia z zakresu pośredniego Żółw  (Ślimak żółw zając ) bo mój ciągnik się rozłącza i trzeba stanąć przerzucić na zakres szybki i ponownie ruszać nie mogę zrobić płynnego przejścia pomiędzy zakresami .?
      Jak to powinienem obsługiwać bo być może to ja popełniam błąd . Kto ma do tej skrzyni kody błędów bo są lampki które migają lecz nie mogę znaleźć żadnych informacji w internecie co one oznaczają . Pozdrawiam i z góry dziękują za pomoc .
      Potrzebuje informacji jak kalibrować tą skrzynię ? w jakich innych ciągnikach ona występowała konkretnie bo informacje na forach są ogólnikowe a być może z tych danych wyciągnę potrzebne informacje lub znajdę kogoś kto ma jakieś pojęcie . 
    • Przez DamianChuchro
      Witam. Zapewne temat już był poruszany nie raz ale nie ma nic nowego wszystko przed kilku lat.  Robię remont silnika i moje pytanie brzmi jakiej firmy zestaw naprawcze kupić ursus, thm czy mahle. Następne pytanie jakiej firmy panewki? I z jaką siłą skręcać to wszystko ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v