Zaloguj się, aby obserwować  
Rafii

Rozrząd C-385-934

Polecane posty

Rafii    6

Koledzy jak sprawdzić w ciągniku u-902 czy rozrząd jest dobrze ustawiony? Pytam się dlatego że ciągnik ciężko ma zapalić ,mimo wymiany rozrusznika na Magneton z przekładnią i założenie świecy płomieniowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O luzy Ci chiodzi jak sprawdzic?To niekoniecznie musi byc wina rozrzadu.Moze to byc wina uszczelki pod glowica.Silnik nie byl przegrzany?


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian3p    23

A jak odpali to silnik pracuje poprawnie i ma moc? Przyczyn moze byc wiele niekoniecnie rozrzad, moze cos z ukladem paliwowym, albo silnik juz zuzyty i kompresja ucieka. Rozrusznik chyba wystarczajaca dobrze kreci? Na jaki kolor dymi przy odpalaniu?


Naprawa elektryki i elektroniki ciągników i maszyn rolniczych. Naprawa sterowników maszyn, skrzyń biegów (np. Autotronic), EHR itp.

Wykonywanie sterowania EHR (elektrohydrauliczne sterownie podnośnikiem) do każdego ciągnika, również wykonywanie własnych sterowników do ciągników z fabrycznym EHR.

Wykonywanie różnych sterowników do ciągników i maszyn rolniczych (liczniki, sterowniki ścieżek do siewnika, itp.).

Więcej info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Rafii    6

Objawy są takie jakby silnik miał za mocna kompresję i nie ma siły nim przekręcić. sinik nie był na pewno przegrzany. Po odpaleniu zakopci na siwo-czarno.

Po zapaleniu silnik pracuje równo i ma moc. Kiedyś wyczytałem że to może być wina rozrządu!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian3p    23

Moze styki zasniedziale i daja za maly prad na rozrusznik przez co slabo kreci. Sprawdz tez luz zaworowy.


Naprawa elektryki i elektroniki ciągników i maszyn rolniczych. Naprawa sterowników maszyn, skrzyń biegów (np. Autotronic), EHR itp.

Wykonywanie sterowania EHR (elektrohydrauliczne sterownie podnośnikiem) do każdego ciągnika, również wykonywanie własnych sterowników do ciągników z fabrycznym EHR.

Wykonywanie różnych sterowników do ciągników i maszyn rolniczych (liczniki, sterowniki ścieżek do siewnika, itp.).

Więcej info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jesli dobrze pamietam 0,2 na dolocie i 0,25 na wylocie. Ale reki uciac nie dam


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    912

0,3 i 0,3mm.luz ma być.a pro po rozrządu to ja miałem przestawiony o jeden ząbek na pompie wtr.i ciągnik niby chodził ale nie chciał pali jak sie zagrzał a wyglądało to tak jakby blokowało silnik coś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wydechowy powinien byc deko wiekszy


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    121

może wałek rozrządu jest juz podjechany i kompresja juz nie ta u mnie był podobny problem a w mocy raczej tego nie zauważysz chyba że wjedziesz na hamownie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

sprawdzić pompę może jest zapłon troszke nie tak pompa mozę zle załozona zdaza sie przy wyrobionych trybach na sprzęgiełku pompy ze da sie załozyć źle i bedzie zle palił poluzuj pompę i przy odpalonym sprubuj powoli ją jakąś łapką albo czymś obrucić w jedną i druga strone i posłuchaj jak silnik chodzi na małych obrotach ja tak miałem lato i rano nie dało sie praktycznie odpalić rozgrzał sie palił a zimny nie szło wogóle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malorolny    0

Panowie , potrzebuję skan strony z instrukcji napraw z ustawieniem kół rozrządu Ciagnika U902 lub C -385. Ktoś nabił tyle znaków na kołach ze teraz ani chiński uczony nie dojdzie z tym końca .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    121

ale oryginalne znaki łatwo rozpoznać bo są to kropki regularne na dwie na kole pośrednim a jedna na kole od napędu pompyt wtryskowej i ma ona wejść w te dwie na kole pośrednim a na wałku rozrządu jest coś w rodzaju trójkąta który wchodzi między dwa trójkąty w kole pośrednim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ustawiając na znaki oczywiście....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

0,3 - ssący i wydechowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    402

jak masz proglem z rozrządem najlepiej załuż cały nowy najważniejsze jest koło na wale ja z tym walczyłem dwa lata paliło mi tłumiki i na znaki musi być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez johny997
      Witam,
      kilka miesięcy temu zakupiłem Ursusa 1204 wersja eksportowa od 6 lat w kraju.
      Kabina z nagrzewnią w dachu.
      Mam dwa pytania:
      1. Jak to się dzieje że po odkręceniu korka w chłodnicy nie wylewa się woda skoro nagrzewnica jest na wysokości dachu a cały układ jest połączony?
      2. W układzie jest obecnie woda i chciałem ją wymienić na płyn ale udało mi się znaleźć tylko kranik w bloku. Nie widzę kraniku przy chłodnicy oraz pytanie jak spuścić wodę z nagrzewnicy?
      Z góry dziękuję za pomoc :)
    • Przez valdi75
      Witam
      Opiszę pokrótce problem Kilkadziesiąt mth wcześniej w silniku była wymieniana głowica, zakupiona używana, następnie sprawdzona i zregenerowana w specjalistycznym warsztacie. Po jakimś czasie została wymieniona pęknięta tuleja, silnik został złożony z nową upg przez mechanika. Ciągnik przepracował nie więcej niż 50 mth gdy zauważyłem wydostający się spod głowicy płyn. Tym razem już samodzielnie wymieniłem upg na 170 Nm.
      Po wymianie wszystko wyglądało OK, silnik ładnie pracuje, nie wyrzuca płynu. Moja radość została zakłócona następnego dnia gdy zauważyłem niewielką ilość płynu, dosłownie 2 lub 3 krople pod głowicą. Wczoraj jeszcze raz dobrze rozgrzałem silnik, pracował około 30 minut i znowu sucho. Niestety dzisiaj widać znowu to samo, 2 kropelki pod głowicą.
      Czy powinienem się niepokoić stanem powierzchni bloku?Doradźcie. Jeździć aż wystąpią konkretne objawy czy brać się za rozbieranie silnika?
      Pozdrawiam Serdecznie 
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
    • Przez Bizon_Ursus
      Witam was wszystkich . Mam mianowicie 2 pytania . 1. Filtr powietrza . Z tego co widziałem niektóre wersję ursusa C385 (exportowe) miały "wysunięty" filtr powietrza czy to warto tak u siebie zrobić by np polepszyć dostęp powietrza do silnika . Czy co to miało na celu ?? 2. Złów-Zająć . Słychać nie raz takie jak by to powiedzieć syczenie jak w "zaworze przelewowym" . to znaczy że się ślizga ?? z góry dziękuję za podpowiedzi i odpowiedzieć pozdrawiam serdecznie
    • Przez MałoRolny87
      Wiyam was wszystkich . Mam pytanie a mianowicie do sedna . Podczas odpalenia ciągnika po postoju jest przez chwilę biały (siwy jak kto woli) dym a po dosłownie paru sekundach jest wszystko w porządku . Podczas pracy itp nic nie dymi . Czy to może być wina pocacego się wtrysku ?? (zauważyłem to po ostatniej pracy polowej oczywiście pocacy się wtrysk)
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj