Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Też myślę że jest coś nie tak tylko gdzie tej usterki szukać dodam że filtry paliwa są nowe i filter powietrza jest dobry a gdy tak schodzi z obrotów to coś tam czarnego dymu puści z komina a z ranna ciągnik pali za pierwszym razem jeden obrót silnikiem i już chodzi a mam pytanie mianowicie do ustawienia kąta wtrysku do której dziurki w kole zamachowym ma wpaść kołek ??? i na co jeszcze mam zwrócić uwagę żeby była ta moc silnika taka jak sie należy ???

Opublikowano

jeśli masz rozrząd dobrze ustawiony zawory i ciśnienie sprężania jest ok. to pozostaje tylko kąt wtrysku pompa i wtryski.pierwszy otwór to początek tłoczenia drugi to GMP .

Opublikowano

na 100% wałek rozrządu.... miałem tak w 914, filtry, pompy, sprzęgła.... poprawa była nie wielka... ale po wymianie wałka rozrządu.... wariat nie ciągnik ;)

Opublikowano

ustawiłem kąt wtrysku bo był za póżny i na pewno coś to dało z mocą wczoraj orałem i powiem że już nie spadał tak z obrotów ale ja na jedynce szosowej jak ciągnął na dwa koła to schodził z obrotów jak na jedne koła był poślizg to ciągnął bardzo dobrze i trzymał obroty ale na 4 terenowej to jak było pole po górkę to schodził z obrotów tak do 1300obr teraz pytanie czy tak już ma zostać z mocą czy jeszcze brakuje silnikowi ducha dodam że spalanie 19litrów na hektar przy orce i jak miał ciężko do z rury czarny dym był ????

Opublikowano

Miałem pompe wtryski w naprawie i po włorzeniu był muł . Ok silnik brał olej więc do roboty .Zrobiłem silnik głowice tłoki tuleje ,ustawiłem kąt i palił z dotyku , ale muł . Przemęczyłem się jesienią i dzwonie do pompiarza że przywioze mu pompe , on wysłuchał i mówi Odkręć dekielek podkręć śróbke o obrót i powinno być ok . K u w a .. Dwa lata się męczyłem a ciągnik teraz mnie słucha . Ustawił na maszynie i powinno być ok Ale niekturzy mają większe wymagania Moja 80 przed śrubką paliła 12 l Ciekawe ile teraz wyjdzie bo nareszcie dymek się pokazał i jest moc i zryw , żeby teraz wał bokiem nie wyszedł hi hi hi ..

Opublikowano

Mam pytanie kapitalke w swoim u912 miałem robiona 2 lata temu zaprowadzilem go do pompiarza bo coś słaby był zrobił mi pomiary na cylindrach wyszło 17 bar na każdym c ylindrze i stwierdził że silnik się kończy pierścień tłoki miał zagladane mahle, proszę o pomoc

Opublikowano

Na czy mój oleju nie bierze kopcil bo wtryskiwaczy się kończyły pompa nie była ustawiona odalem do pompiarza i mówi że jest ok pali z pierwszego na duży mrozie i nie kopci jak termostat się odtworzy. Robił mi pomiary cisnienia cylindrów i wyszło po 17 na każdym czy to jest dobra wartość?. Dodatkowo głowice miał robiona.

Opublikowano

Skoro pali w mrozy od strzala to jakoś nie umiem uwierzyć w wartość tego pomiaru. Pompa i wtryski to podstawa, powinien zyskać na żwawości, choć te silniki byly zawsze mułowate.

Opublikowano

rozrusznik sobie załóż szybko obrotowy

 

Można założyć ale zrób sobie tak jak ja :) załóż na 24 v + grzałeczka i nie ma ch*ja żeby nie palił :) A i nie musisz kupować tego dużego rozrusznika wystarczy że masz np od bizona r10 przekładasz tylko główkę i ognia :)

Opublikowano

witam mam maly problem z odpaleniem 1014 przy rozruchu strasznie ciezko startuje :( co moze byc przyczyną ??

 

 

Może po prostu sprawdź akumulator następnie rozrusznik czyli podstawa tulejki i szczotki. Sprawdzałeś? Potem można szukać przyczyn dalej.

Opublikowano

Przypne się jeszcze pod temat :) Mianowicie w starym typie pompy wtryskowej c385 dawkę zwiększa się tą górną śrubką ? Bo pod tym dekielkiem z tyłu są dwie identyczne u góry i dołu na śrubokręt zakontrowane na 10 kluczyk ?

Opublikowano

witam ja mam taki problem z moim c385A ze ciezko pali i przy rozruchu dymi na bialo. z kopcia prawie odrazu lapie. wydaje misie tez ze nie ma tej mocy co powinien miec. na 3 biegu w plugu dusi sie anie mieli kolami. co moze byc?? po odpaleniu w plugu dymu nie widac za bardzo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez 3sparrow
      po wyłamaniu rozrusznika drży ciągnik, czy możliwe zwichrowanie koła zamachowego?
    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?

    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
    • Przez tata1
      Witam
       
      Mam robić remoncik w 914, głowicę oddam do zakładu do regeneracji, ale co mam zamontować na cylindry?
      Zestawy naprawcze są od 140zł na Allegro (na tłok) do 500zł w sklepie. Jakie wybrać. Ciągnik pracuje u mnie ok, 100mth w roku, więc mało.
      Co polecacie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v