Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam bardzo ważną sprawe mianoiciew trybie pilnym potrzbuje prędkości C-360 na drugim i trzecim biegu w zakresie obrotów 1800-2000, ma ktos, może macie w jakieś ksążce, instrukcji, katalogu proszę poszukajcie... :rolleyes:

Opublikowano

ja patrze ze w ksiązce od C-360 jest przełożenie na każdy bieg-maleje wraz ze wzrostem biegu...

 

reduktor bez reduktora

1bieg - 1,116 - 4,773

2bieg - 1,661 - 7,102

3bieg - 2,314 - 9,896

4bieg - 3,553 - 15,192

5bieg - 5,934 - 25,375

wsteczny - 1,457 - 6,229 km/h

Opublikowano

Zuzycie paliwa na 1 motogodzine przy pelnosprawnym ciagniku

oraz maksymalnym obciazeniu silnika wynosi srednio

8,6 limotogodz. (okolo 10,7 l/godz.).

Predko~c jazdy na poszczególnych

przy 2000 obr/min silnika:

z reduktorem

1,015 km/godz

1,510 km/godz

2,104 km/godz

2,230 km/godz

5,395 km/godz

1,324 km/godz

1 bieg

2 bieg

3 bieg

4 bieg

5 bieg

wsteczny bieg

biegach z oponami 13-~8

bez reduktora

4,339 km/godz

6,456 km/godz

8,997 km/godz

13,810 km/godz

23,068 km/godz

5,663 km/godz

Niezaleznie od skrzyni biegów obroty walu przekaznika mocy

przy 2000 obr/min silnika - 541,6 obr/min.

Przy obrotach zaleznych wal przekaznika mocy ma 2,84 obr.

na 1 m przejechanej drogi dla biegów bez reduktora oraz 12,2 obr.

na 1 m przejechanej drogi dla biegów z reduktorem.

Liczba obrotów zaleznych walu przekaznika mOt:Y, napl;dzanego

przez skrzynie biegów, jest. jednakowa przy prqdkosciach

normalnych i redukowanych i wynosi (przy obrotach silnika

2000 obr/min):

Opublikowano

a nie wiecie jaka jest prędkość 3p na 5 biego bo coś obiło mi się o uszy że około 30km/h ale troche niechce mi się w to wierzyć. Co prawda to widać że 3p jest szybsz ale czyżby aż o tyle km. Nie wiecie co zrobić czby 3p miał mniejsze przyśpieszenie?? Bo mój troche za bardzo zrywny jest. Na polu z przyczepą to nie może ruszyć delikatnie tylko zawsze musi przymielić a druga sprawa to jak jade na pusto i mu wciskam lekko gazu na 5 biegu to z miejsca tak rusza że aż gwizd ze zwolnic słychać ale problem z takim przyśpieszeniem zaczyna się gdy jade z przyczepą z towarem. Niestety nie jest on w stanie rozpędzić aż tak szybko przyczepy i stąd go przymula. Poprostu jest zabardzo czuły na pedał gazu ale tylko do 1500obr. Później jest już ok i niema problemu ale do 1500obr jak mu delikatnie wcisne to poprostu jak wyścigówka takiego kopa ma.

Opublikowano

@tomb 3 bieg i 1800-2000 obr w 360 będzie za szybko pryskać to będzie ok 8-9 km/h ja też pryskam 360 na 3 ale 1200 obr / min i jest ok pompa spokojnie daje wydatek cieczy belke mam 19 m a opryskiwacz 2000 l

Opublikowano

Mam do Was prośbę a szczególnie do posiadaczy C-360 z jakimś sterownikiem lub komputerkiem.

Znam prędkości na poszczególnych biegach ale przy obrotach 2200 silnika .Chodzi mi o prędkość

ciągnika na 4 biegu szosowym przy obrotach silnika -1500 , 1600 , 1700 .

Ni jak nie mogę spasować prędkości do wydatku cieczy w opryskiwaczu.

Z góry dzięki za info.

Opublikowano

Musisz cofnąć się do szkoły podstawowej (do tzw. prporcji). Jeśli przy 2200 masz prękość X, to analogicznie prędkość wyniesie

przy 1500 będzie to x razy 1500 podzielone przez 2200

 

itd.

Ale co ci to pomoże przecież bedziesz miał wtedy inne obroty wom, dodatkowo możesz ustawiać też różne ciśnienie.

Najlepiej na znanej powierzchni przy danej prędkości obrotowej i na danym biegu ustawić ciśnienie i sprawdzić ilość cieczy np. na ha.

Opublikowano
Musisz cofnąć się do szkoły podstawowej (do tzw. prporcji). Jeśli przy 2200 masz prękość X, to analogicznie prędkość wyniesie

przy 1500 będzie to x razy 1500 podzielone przez 2200

 

itd.

Ale co ci to pomoże przecież bedziesz miał wtedy inne obroty wom, dodatkowo możesz ustawiać też różne ciśnienie.

Najlepiej na znanej powierzchni przy danej prędkości obrotowej i na danym biegu ustawić ciśnienie i sprawdzić ilość cieczy np. na ha.

 

 

Dzięki bardzo za podpowiedź coś już wiem B)

Ale taki obliczenia to są czysto teoretyczne i nie uwzględniają wielu czynników np: poślizgu więc jeśli można to proszę o wypowiedź tych

którzy mają jakieś sterowniki ,prędkościomierze czy komputerki .

Przypomnę -4 bieg szosowy obroty 1400 1500 1600 1700

Z góry dzięki :)

Opublikowano

Tego z 85 mam od nowości a tego z 84 niedawno kupilem... I jak np. właczę 2 bieg obroty 1500 to na odcinku 30 metrów ten z 84 jest pare metrów prędzej... raczej nic w nim nie ma z C-355...

Opublikowano

albo wał od 355 albo pompa podkręcona nie ma innych możliwości.a 55 były sporo szybsze od 60.kiedyś ojciec orał z wujem.ojciec w 2 skibach na 3 biegu a wuj 3 skiby na 2 biegu i wuj 55 szybciej popykał niż ojciec.

Opublikowano

koledzy nie nie nie. ja mam tak samo chociaż most od c 4011 i druga typowa 360 ale mniejsza o to. Kombajnista ma orginał 360 i jego zięć tez orginał 360 i różni się. Różnica polega na wałku ośce który wychodzi z mostu przez bębny chamulcowe i do zwolnicy. Różnica polega na tym że są dwie wersje 25 i 30. różni się to tym że ta ośka wychodząca ma tryb na sobie i różnią sie ilością zębów na trybie ten tryb i drugi na który ten z tej ośki zazębia i kręci nim. jak rozbierzesz to sprawdź powinno pisać na ośce 25 albo 35 tym się rozróżnia. A różnica właśnie polega na ilości zębów na tych dwóch trybach. c 4011 po ulicy jak pompę podkrece leci jak głupia aż wpada w dziwne wibracje a 360 już wolniej. 360 w ciężkiej robocie ciut mocniejsza a 4011 mniej bo przełożenie inne. Późno jest bo napisał bym o ile zębów jest ta różnica ojciec to pamięta jego setyment do 360 nie pozwala mu nie zapamiętać takich rzeczy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v