News
tomb2

Prędkości C-360 na poszczególnych biegach

Polecane posty

tomb2    0

Witam mam bardzo ważną sprawe mianoiciew trybie pilnym potrzbuje prędkości C-360 na drugim i trzecim biegu w zakresie obrotów 1800-2000, ma ktos, może macie w jakieś ksążce, instrukcji, katalogu proszę poszukajcie... :rolleyes:


Ciesz się każdą chwilą życia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzys123    21

Czyżby ci to było potrzebne do jakiejś maszyny np: opryskiwacza?? Jutro zapytam sąsiada on ma jakieś 2 ksiązki do 360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomb2    0

Właśnie do opryskiwacza :rolleyes:


Ciesz się każdą chwilą życia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Krzys123    21

Popytam sie może coś sie dowiem :rolleyes: ale możesz mieć z tym mały problemik bo ja takiego czegoć jeszcze nie widziałem jak tabela prędkosci do 360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

ok 7 i 9 km/h czy potrzebujesz dokładnie??


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavel    11

ja patrze ze w ksiązce od C-360 jest przełożenie na każdy bieg-maleje wraz ze wzrostem biegu...

 

reduktor bez reduktora

1bieg - 1,116 - 4,773

2bieg - 1,661 - 7,102

3bieg - 2,314 - 9,896

4bieg - 3,553 - 15,192

5bieg - 5,934 - 25,375

wsteczny - 1,457 - 6,229 km/h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek    0

Zuzycie paliwa na 1 motogodzine przy pelnosprawnym ciagniku

oraz maksymalnym obciazeniu silnika wynosi srednio

8,6 limotogodz. (okolo 10,7 l/godz.).

Predko~c jazdy na poszczególnych

przy 2000 obr/min silnika:

z reduktorem

1,015 km/godz

1,510 km/godz

2,104 km/godz

2,230 km/godz

5,395 km/godz

1,324 km/godz

1 bieg

2 bieg

3 bieg

4 bieg

5 bieg

wsteczny bieg

biegach z oponami 13-~8

bez reduktora

4,339 km/godz

6,456 km/godz

8,997 km/godz

13,810 km/godz

23,068 km/godz

5,663 km/godz

Niezaleznie od skrzyni biegów obroty walu przekaznika mocy

przy 2000 obr/min silnika - 541,6 obr/min.

Przy obrotach zaleznych wal przekaznika mocy ma 2,84 obr.

na 1 m przejechanej drogi dla biegów bez reduktora oraz 12,2 obr.

na 1 m przejechanej drogi dla biegów z reduktorem.

Liczba obrotów zaleznych walu przekaznika mOt:Y, napl;dzanego

przez skrzynie biegów, jest. jednakowa przy prqdkosciach

normalnych i redukowanych i wynosi (przy obrotach silnika

2000 obr/min):

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
włodek    0

a nie wiecie jaka jest prędkość 3p na 5 biego bo coś obiło mi się o uszy że około 30km/h ale troche niechce mi się w to wierzyć. Co prawda to widać że 3p jest szybsz ale czyżby aż o tyle km. Nie wiecie co zrobić czby 3p miał mniejsze przyśpieszenie?? Bo mój troche za bardzo zrywny jest. Na polu z przyczepą to nie może ruszyć delikatnie tylko zawsze musi przymielić a druga sprawa to jak jade na pusto i mu wciskam lekko gazu na 5 biegu to z miejsca tak rusza że aż gwizd ze zwolnic słychać ale problem z takim przyśpieszeniem zaczyna się gdy jade z przyczepą z towarem. Niestety nie jest on w stanie rozpędzić aż tak szybko przyczepy i stąd go przymula. Poprostu jest zabardzo czuły na pedał gazu ale tylko do 1500obr. Później jest już ok i niema problemu ale do 1500obr jak mu delikatnie wcisne to poprostu jak wyścigówka takiego kopa ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    55

przy 2250 obr/min jedzie 25.951 km/h wziete z instrukcji obslugi perkins ma 47 km wg DIN a 60??


Nie matura, lecz chęć szczera zrobi z Ciebie oficera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    55

no to tylko 5 km a ciekawego wedlug jakie normy?


Nie matura, lecz chęć szczera zrobi z Ciebie oficera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    3

@tomb 3 bieg i 1800-2000 obr w 360 będzie za szybko pryskać to będzie ok 8-9 km/h ja też pryskam 360 na 3 ale 1200 obr / min i jest ok pompa spokojnie daje wydatek cieczy belke mam 19 m a opryskiwacz 2000 l

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vril    1

Mam do Was prośbę a szczególnie do posiadaczy C-360 z jakimś sterownikiem lub komputerkiem.

Znam prędkości na poszczególnych biegach ale przy obrotach 2200 silnika .Chodzi mi o prędkość

ciągnika na 4 biegu szosowym przy obrotach silnika -1500 , 1600 , 1700 .

Ni jak nie mogę spasować prędkości do wydatku cieczy w opryskiwaczu.

Z góry dzięki za info.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankris    10

Musisz cofnąć się do szkoły podstawowej (do tzw. prporcji). Jeśli przy 2200 masz prękość X, to analogicznie prędkość wyniesie

przy 1500 będzie to x razy 1500 podzielone przez 2200

 

itd.

Ale co ci to pomoże przecież bedziesz miał wtedy inne obroty wom, dodatkowo możesz ustawiać też różne ciśnienie.

Najlepiej na znanej powierzchni przy danej prędkości obrotowej i na danym biegu ustawić ciśnienie i sprawdzić ilość cieczy np. na ha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vril    1
Musisz cofnąć się do szkoły podstawowej (do tzw. prporcji). Jeśli przy 2200 masz prękość X, to analogicznie prędkość wyniesie

przy 1500 będzie to x razy 1500 podzielone przez 2200

 

itd.

Ale co ci to pomoże przecież bedziesz miał wtedy inne obroty wom, dodatkowo możesz ustawiać też różne ciśnienie.

Najlepiej na znanej powierzchni przy danej prędkości obrotowej i na danym biegu ustawić ciśnienie i sprawdzić ilość cieczy np. na ha.

 

 

Dzięki bardzo za podpowiedź coś już wiem B)

Ale taki obliczenia to są czysto teoretyczne i nie uwzględniają wielu czynników np: poślizgu więc jeśli można to proszę o wypowiedź tych

którzy mają jakieś sterowniki ,prędkościomierze czy komputerki .

Przypomnę -4 bieg szosowy obroty 1400 1500 1600 1700

Z góry dzięki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tadeusz1212    2

Witam !

 

Mam dwie C-360, jedna z 85r. , druga z 84r. Jedna jedzie okolo 25 km/godz a druga około 35 km/godz. Opony takie same. I mam do was pytanie, czym to idzie ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
c330ursus    1

Heh śmieszna sprawa a na oby dwóch takie same obroty? czyli widocznie coś jest w skrzyni innego :rolleyes: może masz skrzynie i tylny most od C-4011 lub C-355???


:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    291

nie koniecznie most musi być od 355.wystarczy że wał będzie od 355 i już będzie szybsza.ale to lekko dziwne bo chyba w 84 roku już 355 nie robili.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamo91    7

a może obroty na pompie paliwowej są podkręcone.

a masz je od nowości??


jutro to to samo co dzisiaj tyle, że jutro :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tadeusz1212    2

Tego z 85 mam od nowości a tego z 84 niedawno kupilem... I jak np. właczę 2 bieg obroty 1500 to na odcinku 30 metrów ten z 84 jest pare metrów prędzej... raczej nic w nim nie ma z C-355...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrz    0

Pewnie zwolnice są od 355 bądź od 4011 - jest tam inne przełożenie i ciągnik jest szybszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    291

albo wał od 355 albo pompa podkręcona nie ma innych możliwości.a 55 były sporo szybsze od 60.kiedyś ojciec orał z wujem.ojciec w 2 skibach na 3 biegu a wuj 3 skiby na 2 biegu i wuj 55 szybciej popykał niż ojciec.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

koledzy nie nie nie. ja mam tak samo chociaż most od c 4011 i druga typowa 360 ale mniejsza o to. Kombajnista ma orginał 360 i jego zięć tez orginał 360 i różni się. Różnica polega na wałku ośce który wychodzi z mostu przez bębny chamulcowe i do zwolnicy. Różnica polega na tym że są dwie wersje 25 i 30. różni się to tym że ta ośka wychodząca ma tryb na sobie i różnią sie ilością zębów na trybie ten tryb i drugi na który ten z tej ośki zazębia i kręci nim. jak rozbierzesz to sprawdź powinno pisać na ośce 25 albo 35 tym się rozróżnia. A różnica właśnie polega na ilości zębów na tych dwóch trybach. c 4011 po ulicy jak pompę podkrece leci jak głupia aż wpada w dziwne wibracje a 360 już wolniej. 360 w ciężkiej robocie ciut mocniejsza a 4011 mniej bo przełożenie inne. Późno jest bo napisał bym o ile zębów jest ta różnica ojciec to pamięta jego setyment do 360 nie pozwala mu nie zapamiętać takich rzeczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tadeusz1212    2

@arassco bardzo możliwe, ponieważ poprzedni właściciel mówil ze robil remont podnośnika i tylnego mostu. Czyli że jest szybszy to musi mieć 30 tak ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

    • Przez pitur13
      Witam. Proszę o pomoc jak ustawić te wałki bo na zębatkach jest tyle znaków że mam mętlik 😕

    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

    • Przez Bubul
      Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.
      Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj