Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
MF3080
RybbA1999    0

Witam. Mam problem nie mogę wyłączyć przedniego napędu gdy odpale ciągnik naciskam hamulec i nie moge wyłączyć przedniego napędu dodam,że ehr działa tak samo nie mogę włączyć blokady mostu. Czy ktoś z was też tak miał? Jaka może być tego przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    400

Dodaj że kontrolka ciśnienia skrzyni się pali bo chyba o tym zapomniałeś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukbold    400

No to sprawdzić elektrozawory ale zapewne skończy się na padniętym sterowniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam problem nie mogę wyłączyć przedniego napędu gdy odpale ciągnik naciskam hamulec i nie moge wyłączyć przedniego napędu dodam,że ehr działa tak samo nie mogę włączyć blokady mostu. Czy ktoś z was też tak miał? Jaka może być tego przyczyna chociaż przełączniki i

a chociaż przełączniki i prądy dochodzące sprawdziłeś???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    400

hehe po tekście "gdzie są elektrozawory" raczej trzeba zamknąć ten temat bo... wezwij mechanika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pietras892    183

Kolego zacznij przy akumulatorze, oczyśc oczka na tych cienkich przewodach dochądzacych do aku.Zobacz bezpieczniki (na tych przewodach) zdarzyło mi się to kilka razy po takim zabiegu zawsze zaczynało chodzić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    147

pierwsza sprawa - jakie masz kontrolki po naciśnięciu sprzęgła przed przekręceniem stacyjki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RybbA1999    0

Kontrolki przed odpaleniem się palą od ciśnienia oleju w skrzyni i od przedniego napędu sprawdziłem i nie dochodzi prąd do żadnego elektrozaworu. Więc mam pytanie gdzie się znajduje sterownik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    147

pod prawą częścią podłogi
żółw zając przełącza? Jeżeli nie to gdy gasną kontrolki po uruchomieniu silnika prawdopodobnie masz problem z czujnikiem obrotów silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kontrolki przed odpaleniem się palą od ciśnienia oleju w skrzyni i od przedniego napędu sprawdziłem i nie dochodzi prąd do żadnego elektrozaworu. Więc mam pytanie gdzie się znajduje sterownik?

Napisz konkretnie czy nie działają tylko te funkcje które podaleś na początku tematu??czy coś jeszcze bo to znacznie uprosci szukanie, czy autotronic wykonuje jakąś funkcję ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RybbA1999    0

żółw zając przełącza obrotomierz działa nie podaje prądu na te 5 elektrozawory jest jeszcze 1 bliżej przodu i na nim jest napięcie   wyjechałem na próbę w pole i jest napęd na 4 koła 

Edytowano przez RybbA1999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli autotronik ma zasilanie, zostaje aktywowany przez czujnik cisnienia i obrotow. sprawdz czy przelaczniki maja zasilanie od blokady i napedu sa one na wspolnym zasilaniu i maja podac sygnal do sterownika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RybbA1999    0

We wszystkich jest napięcie
W tym od przodu jest 17 V a w tym od blokady 16.60

Edytowano przez RybbA1999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RybbA1999    0

Miernik powinien być dobry sprawdzałem też próbówką i prąd jest ktoś wyżej pisał że mógł paść sterownik teraz moje pytanie czy sterownik to ten komputer pod kabiną po prawej stronie czy ta kostka wisząca? Czy da się go jakoś sprawdzić czy kupować nowy?

Edytowano przez RybbA1999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sterownik da sie sprawdzic wkladajac w inny ciagnik albo robiac symulacje na stole. ale nie wymieniaj go az nie doprowadzisz instalacji do sprawnosci. napiecie instalacji to max 14,4v ( napiecie ladowania alternatora) u ciebie jest za wysokie(jezeli miernik nie oszukuje)

Edytowano przez Agrotech1111

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XTRO    159

Kolego zacznij przy akumulatorze, oczyśc oczka na tych cienkich przewodach dochądzacych do aku.Zobacz bezpieczniki (na tych przewodach) zdarzyło mi się to kilka razy po takim zabiegu zawsze zaczynało chodzić

 

opróżnij skrzynkę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×