Skocz do zawartości

JD5090R 2013r - skrzynka bezpieczników


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich,

 

W tym traktorze spaliła się skrzynka bezpieczników pod maską. Poszukuję zdjęć skrzynki, podłączenia kabli, kolorów kabli, wszystkich kabli wychodzących z tejk skrzynki. Cała wiązka wychodząca z tej skrzynka jest nadpalona i nie widać kolorów kabli.

A gdzie pytać jak nie na forum innych użytkowników?

 

Drugie pytanie, orientujecie się jak wygląda sprawa z gwarancją i / lub rękojmią? Ciągnik całkiem młody, kupiony u autoryzowanego dealera.

Serwis ciągnie w swoją stronę a mnie wydaje się że to powinno być z tytułu gwarancji / lub rękojmi za wady ukryte.

 

Pozdrawiam i proszę o odpowiedź.

 

Tomasz

JD5090R, 2013R

Opublikowano (edytowane)

Z tą skrzynką to chyba standard ,mnie upalił się kabel który szedł od pompki paliwa ,serwis przyjechał naprawił stwierdził że to chyba wada fabryczna kabel za mocno ściśnięty zpłaszczony u kolegi to samo było ,mało tego wąż od klimy pod maską bliżej szyby się przetarł i czynnik uciekł,a kumpel mnie ostrzegał sprawdź przewód bo u mnie się przetarł bo źle jest umiejscowiony

Edytowane przez Camry
Opublikowano

jak już po gwarancji to napisz prośbę do JD Polska może jest jakaś akcja serwisowa. postrasz że prawie spaliła się stodoła i radca prawny sugerował założenie sprawy w sądzie dla jD ale chcesz rozwiązać polubownie partycypujac w części kosztów może coś pomogą

Opublikowano (edytowane)

Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Widzę że nie jestem sam!

Jeżeli ktoś z forumowiczów posiada JD5090R i mógłby zrobić zdjęcia o które prosiłem lub mieszka w okolicy Sieradza to będzie super.

 

Proszę o odpowiedź

 

Tomasz

Edytowane przez bigjohn
Opublikowano

W 5100R musi być wszystko takie same, to porobię jutro zdjęcia. A można dokładnie prosić w którym miejscu ten kabel od pompki paliwa często gęsto się poddaje ?

Opublikowano

Wiadomo, porobić foty samych bezpieczników każdy "gupi" potrafi :P

Ale żeby to rozebrać to już inna liga, to wygląda tak jakby było wciśnięte w tą metalową ramkę za sobą, targam targam do siebie, ani drgnie.. Pomysł ?

U mnie te wiązki jak i klima wyglądają w porządku, może to przez małe 2.700mh przebiegu, chociaż coś mi się ostatnio właśnie ta pompka pierniczy, są jacyś domorośli specjaliści od tych traktorów ?

Opublikowano

Masz na dole przekaznik a na gorze bezpiecznik od pompki
Przekrecasz kluczyk przekaznik wlacza prad na papke przez bezpiecznik i papka chodzi
Jak nie chodzi to po odpaleniu ciagnik pochodzi i zgasnie

Co tu ma do roboty specjalista ?
Sprawdzasz bezpiecznik i czy dochodzi napiecie na piny
Jak nie to przekaznik poszedl albo kable odlamane ale zeby to zobaczyc trzeba wybebeszyc i posprawdzac

Opublikowano (edytowane)

Pompka chodzi, ale miała taki zły dzień dawno temu przed żniwami że traktor stał chyba z miesiąc albo więcej, rano przechodząc koło niego słyszę że coś brzęczy, patrzę a tam pompka ciśnie i wyciska paliwo przez filtry, szklanka zdążyła wylecieć co najmniej, odłączenie i podłączenie akumulatora nic nie zmieniało, włączenie go to naprawiło, ropa wytarta i nie cieknie. Ale prawa takie coś się zdarzyć raczej nie miało.. Ale to nie koniec, przez żniwa i pożniwne uprawianie nic się nie działo, jednak nie dawno w drodze na pole z rozsiewaczem odcięło mu całkiem paliwo i stanął, zapalał ale po sekundach gasł, trzeba było ściągnąć na plac i rozładowany od włączania akumulator naładować i działa, ale pełnego gazu już nie rozwija w trakcie jazdy, do 2.000 max i wyskakuje błąd, który przez telefon rozszyfrowali mi jako "problem z ciśnieniem na szynie", więc tak potrzebuję speca, przez zimę traktora nie potrzebuję więc nie spieszno mi dzwonić po serwis..

Edytowane przez Markok

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v