Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Mam problem z WOM  w Deutzu Agrotron 150, mianowicie kiedy kupowałem go używanego wałek działał, mam już go 3 rok i nigdy mi wałek nie był potrzebny, ostatnio tez sprawdzałem z ciekawości i działał, wczoraj podpiąłem rozrzutnik i jak na złość wałek nie działa.

Co sprawdziłem: znalazłem cewkę która załącza hydraulicznie wom, gdy ją wcisnę ręcznie wałek się kręci, więc problem raczej z elektryką.

odkręciłem włącznik są 3 kable w jednym jest prąd, sprawdziłem miernikiem po wciśnięciu włącznika jest przejście z pinu gdzie jest prąd do drugiego pinu.

Czy ktoś miał taki problem i mógłby coś poradzić, czy pozostało mi wzywanie serwisu?

Opublikowano

A wlaczanie na blotniku tez nie dziala? Po wlaczeniu womu swieci sie czerwona dioda na wlaczniku? Moze sprawdz czy do cewki napięcie dochodzi. Jesli tak to pewnie elektromagnes padl, albo sie zacial od dluzszego postoju. Mozesz go zdjac i sprobowac przeczyscic

Opublikowano

tak jak kolega napisał sprawdź czy się świeci przycisk na czerwono jak tak to odłącz cewkę i sprawdź czy będzie migał jak nie to sprawdź bezpieczniki i obejrzyj płytkę z bezpiecznikami lewa dolna cześć czy nie widać nacieków zalania przepaleń

Opublikowano

Witam ponownie. Włącznik na błotniku też nie działa, w sumie całkiem o nim zapomniałem. Oba nie świecą się na czerwono po włączeniu. Prąd do cewki nie dochodzi. Bezpieczniki, wie ktoś który konkretnie jest od WOMu? na tej rozpisce na klapce żaden rysunek nie sugeruje WOMu. 

Opublikowano (edytowane)

Bezpieczniki sprawdziłem wszystkie i są dobre. co do włączników w tym w kabinie jest prąd w jednym kablu, a w tym na błotniku w dwóch kablach, nie wiem czy to tak ma być, czy one działają na zasadzie włączników schodowych w domu.

Edytowane przez hubertg7
Opublikowano

Napięcie na kablu jest 12.6 v po odpaleniu wiadomo około 14v. W tym włączniku na błotniku w jednym kablu jest tak jak w tym w kabinie a w drugim kablu jest około 2 v mniejsze

Opublikowano

Dziękuje Panowie za pomoc, oczywiście WOM działa. Co zrobiłem? w sumie nic konkretnego, kolega wyżej mógł mieć racje z tym zwarciem, bo jedyne co zrobiłem to odłączyłem i podłączyłem kostkę która jest  z lewej strony kabiny na kablach które idą do przycisku na błotniku. Poruszyłem może kablami i coś zaskoczyło. Styki w tej kostce wręcz jak nowe, jednak zachodnia technika trochę wyprzedza inne marki, kostki są uszczelniane więc wszystko wygląda bardzo ładnie:)

Opublikowano (edytowane)

Witam mam pytanie od czego jest ta druga cewka z tyłu pod kabina obok cewki od wom bo wałek mi nie startuje i na guziki również nie Pali się lampka, a ręcznie nie mogę wcisnąć tej cewki

IMG_20241113_175640322.jpg

Edytowane przez john56l
Opublikowano

Według instrukcji ta z lewej jest od blokady mechanizmu różnicowego, ta z prawej od wom. Sprawdź bezpieczniki, okablowanie. Możesz przełożyć cewki razem z przewodami, wówczas włącznik od blokady powinien uruchomić wom...

Opublikowano
W dniu 16.01.2024 o 20:28, DawidWasik napisał(a):

Podłączam się pod posta, u mnie przełącznik cały czas szybko mruga, cewka sprawdzana i kabel co idzie do cewki też, co może być?

I co naprawiłeś?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez artur04c
      Witam, Mam Claasa Airiona 640 i zauważyłem ze sam z siebie kręci się wałek odbioru mocy z tyłu choć jest wyłączony, jak go zahamuje to niby stoi ale po czasie lub po ponownym uruchomieniu silnika znów się kręci. Sytuacja jest wredna bo jak jadę z opryskiwaczem to mi zaczyna wałek kręcić i podczas transportu wiadomo co sie dzieje. Jakieś porady ? 
    • Przez asus921
      Witam
      Jest kilka tematow na temat przerobki WOM na szeroka i waska tasme, tylko nie do konca jest to moim zdaniem wytlumaczone.
      W sklepach te normalne bebny raz maja opis 44mm, a raz 46mm, tez to dziwne, ze co sklep to inny wymiar. 2x 46mm = 92mm czyli te nowsze bebny 56mm + 36mm powinny pasowac, a w innych sklepach znowu te standardowe bebny opisuja, ze maja 44mm czyli gdzies nam zginely 4mm na calosci. 
      Moje pytanie, czy napewno bez problemu do starszego womu wejda dwa bebny 56mm + 36mm ?
      Drugie pytanie, ktos pisal, ze jeden z bebnow mozna stoczyc bez problemu na te 36mm, prawda? Bo ten hamujacy to jest razem z tymi satelitami jako jedna czesc, tak? Niczym sie nie rozni ?
      Trzecie pytanie, czy cos oprocz bebnow i tasm musze kupic? Jedni pisali, ze tylko to, drudzy, ze te jarzmo wom z satelitami tez trzeba kupic. 
      Czwarte pytanie, Czy jest w ogole sens to przerabiac czy ktos poleci innny patent, np. nacinanie bebna czy cos innego. A moze jakos te powierzchnie lekko "podrapac" zeby byla bardziej chropowata, a nie gladka.
      Sytuacja wyglada tak, ze odkad chodzi z prasa pasowa, najpierw byly podciagane tasmy i to chyba jeszcze oryginalne, troche pochodzilo i poslizg, pozniej zamowilem nowe tasmy i dlugo nie pochodzilo i teraz juz dwa razy bylo podciagane i jest naprawde zle...
      Poratuje ktos madrym sposobem jak ten WOM przywrocic do zywych, bo na ciagnik nie mozna narzekac, ale ten WOM i prasowanie to wiecej stresu niz to warte i juz ktorys raz musze usluge szybko zalatwiac, bo ciagnik nie zrobi roboty.
    • Przez DamianDF
      Witam. Może ktoś spotkał się z podobno sytuacja i jest w stanie coś podpowiedzieć.
      Mianowicie, posiadam deutza fahra 5110G z adblue, którego zabrakło kilometr od domu. Po uzupełnieniu adblue w domu cały czas świeci się trójkąt (żółte ostrzeżenie z wykrzyknikiem) i dioda od adblue, w żaden sposób nie mogę tego wyłączyć, nie kasuje się to też kiedy odlacze prąd. Ktoś coś jest w stanie podpowiedzieć? Czy wgl można z tym jeździć, czy można jeździć bez adblue. Pozdrawiam 
    • Przez sebo92
      Witam. Chciałem się dowiedzieć opinii użytkowników na temat tego ciągnika. Konkretnie interesuje mnie roczniki 1990-1993 ze skrzynią 18x6 z jednym polbiegiem. O silniku wiem, najbardziej interesuje mnie skrzynia i hydraulika. Naprawiał ktoś taką skrzynie?
    • Przez chrap17
      Witam. Ostatnio zakupilem prase sipma z569/1, lecz w komplecie nie dostalem walka wom. Wiem ze musi być on z sprzeglem(sruba zrywalna) i chcialem do innego walka dolozyc widłaka z zabezpieczeniem lecz nie wiem ile ma wynosic siła  tego zabezpieczenia Nm. Jezeli ktos moglby sprawdzic na swoim wałku to bym był bardzo wdzieczny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v