Skocz do zawartości
hubertg7

Agrotron 150 Nie włącza się WOM

Polecane posty

hubertg7    1

Witam! Mam problem z WOM  w Deutzu Agrotron 150, mianowicie kiedy kupowałem go używanego wałek działał, mam już go 3 rok i nigdy mi wałek nie był potrzebny, ostatnio tez sprawdzałem z ciekawości i działał, wczoraj podpiąłem rozrzutnik i jak na złość wałek nie działa.

Co sprawdziłem: znalazłem cewkę która załącza hydraulicznie wom, gdy ją wcisnę ręcznie wałek się kręci, więc problem raczej z elektryką.

odkręciłem włącznik są 3 kable w jednym jest prąd, sprawdziłem miernikiem po wciśnięciu włącznika jest przejście z pinu gdzie jest prąd do drugiego pinu.

Czy ktoś miał taki problem i mógłby coś poradzić, czy pozostało mi wzywanie serwisu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peewee1984    0

A wlaczanie na blotniku tez nie dziala? Po wlaczeniu womu swieci sie czerwona dioda na wlaczniku? Moze sprawdz czy do cewki napięcie dochodzi. Jesli tak to pewnie elektromagnes padl, albo sie zacial od dluzszego postoju. Mozesz go zdjac i sprobowac przeczyscic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak jak kolega napisał sprawdź czy się świeci przycisk na czerwono jak tak to odłącz cewkę i sprawdź czy będzie migał jak nie to sprawdź bezpieczniki i obejrzyj płytkę z bezpiecznikami lewa dolna cześć czy nie widać nacieków zalania przepaleń


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

iron    651

styki , styki i jeszcze raz styki. jeśli to nie pomoże to cewkę zamienić .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertg7    1

Witam ponownie. Włącznik na błotniku też nie działa, w sumie całkiem o nim zapomniałem. Oba nie świecą się na czerwono po włączeniu. Prąd do cewki nie dochodzi. Bezpieczniki, wie ktoś który konkretnie jest od WOMu? na tej rozpisce na klapce żaden rysunek nie sugeruje WOMu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertg7    1
(edytowany)

Bezpieczniki sprawdziłem wszystkie i są dobre. co do włączników w tym w kabinie jest prąd w jednym kablu, a w tym na błotniku w dwóch kablach, nie wiem czy to tak ma być, czy one działają na zasadzie włączników schodowych w domu.

Edytowano przez hubertg7

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w jednym ma być i powiedz jakie napicie


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertg7    1

Napięcie na kablu jest 12.6 v po odpaleniu wiadomo około 14v. W tym włączniku na błotniku w jednym kablu jest tak jak w tym w kabinie a w drugim kablu jest około 2 v mniejsze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bezpieczniki F29 F16 i jak masz pto auto to jeszcze F10 ale raczej obstawiam 2 rzeczy albo masz zwarcie na przyciski na tył w kablach albo płytka bezpiecznikowa  padła jak by co to da się ją naprawić


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertg7    1

Dziękuje Panowie za pomoc, oczywiście WOM działa. Co zrobiłem? w sumie nic konkretnego, kolega wyżej mógł mieć racje z tym zwarciem, bo jedyne co zrobiłem to odłączyłem i podłączyłem kostkę która jest  z lewej strony kabiny na kablach które idą do przycisku na błotniku. Poruszyłem może kablami i coś zaskoczyło. Styki w tej kostce wręcz jak nowe, jednak zachodnia technika trochę wyprzedza inne marki, kostki są uszczelniane więc wszystko wygląda bardzo ładnie:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez unipasz
      siema  mam prasę rolując  deutz fahr GP 2.30  i ucina mi  sznurek w połowie beli raz na 4 ,5 beli
    • Przez tomek14
      Witam mam pytanie jak działa hamulec wom w mtz i jaką on pełni funkcje ?
    • Przez jendrek88
      Witam wszystkich interesuję się kupnem tego modelu ciągnika,czy ktoś jest w stanie mi poradzić czy to dobra decyzja czy lepiej się wstrzymać? proszę o opinię w tym temacie.

    • Przez rolnik324
      Witam, tak jak w tytule chciałbym w jakiś sposób przyśpieszyć obroty wałka wom w ursusie c360 (możliwe że nasz ciągnik to c355, sami dobrze nie wiemy). Zacznę może od tego że ursus ten pracuje z agregatem prądotwórczym, a agregat wytwarza prąd do pompy głębinowej która wyciąga wode do dosć małej deszczowni do podlewania truskawek. Pompa zasilana jest napięciem 400v i aby uzyskać taki wynik na agregacie ursus pracuje na 2000 obrotów. Mi i tacie nie podoba się to ze względu że ciągnik niekiedy musi pracować tak ponad 5h (a przydałoby się aby pracował dłużej ponieważ mamy spory areał i nie wystarcza to na podlanie wszystkiego w czasie suszy) i to powoduje że ciągnik paliwa spali "swoje" i do tego wychodzą małe nieszczelności silnika (poci się spod korka oleju i paru innych elementów silnika) i zdąży się przez kilka godzin nazbierać na ziemi oleju. Przechodząc do sedna, czy jest możliwość zrobienia lub kupna jakiejś przekładni albo czegoś co zaproponujecie do ciągnika żeby chodził na niższych obrotach? Słyszałem o przerobieniu jakoś trybów albo wymiana skrzyni ursusa na zetora, ale jednak wolałbym nie ingerować teraz w wnętrze ciągnika i wolałbym coś na zewnątrz. Z góry dziękuje. Nieścisłości będę rozwijał w komentarzach.
    • Przez Maniek24240
      Witam, mam problem z nowym nabytkiem Deutz-Fahr Agrotron 200, 1998 rok, dziś podczas prac polowych zaczął się zakopywać i odziwo wszystkie koła kręciły a napęd nie był załączony , nie można wcale rozłączyć napędu i ciągnik przy wyższych biegach szarpie obstawiam że wina tkwi w elektrozaworze tylko nie wiem który to. Mam nadzieję że coś mi doradzicie jak można naprawić te usterkę aby ten napęd się rozłączał , dodam że dioda na pulpicie od przedniego napędu reaguje na przycisk ale poza tym nic się nie dzieje
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.