hubertg7

Agrotron 150 Nie włącza się WOM

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
hubertg7    1

Witam! Mam problem z WOM  w Deutzu Agrotron 150, mianowicie kiedy kupowałem go używanego wałek działał, mam już go 3 rok i nigdy mi wałek nie był potrzebny, ostatnio tez sprawdzałem z ciekawości i działał, wczoraj podpiąłem rozrzutnik i jak na złość wałek nie działa.

Co sprawdziłem: znalazłem cewkę która załącza hydraulicznie wom, gdy ją wcisnę ręcznie wałek się kręci, więc problem raczej z elektryką.

odkręciłem włącznik są 3 kable w jednym jest prąd, sprawdziłem miernikiem po wciśnięciu włącznika jest przejście z pinu gdzie jest prąd do drugiego pinu.

Czy ktoś miał taki problem i mógłby coś poradzić, czy pozostało mi wzywanie serwisu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peewee1984    0

A wlaczanie na blotniku tez nie dziala? Po wlaczeniu womu swieci sie czerwona dioda na wlaczniku? Moze sprawdz czy do cewki napięcie dochodzi. Jesli tak to pewnie elektromagnes padl, albo sie zacial od dluzszego postoju. Mozesz go zdjac i sprobowac przeczyscic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak jak kolega napisał sprawdź czy się świeci przycisk na czerwono jak tak to odłącz cewkę i sprawdź czy będzie migał jak nie to sprawdź bezpieczniki i obejrzyj płytkę z bezpiecznikami lewa dolna cześć czy nie widać nacieków zalania przepaleń


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

iron    725

styki , styki i jeszcze raz styki. jeśli to nie pomoże to cewkę zamienić .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertg7    1

Witam ponownie. Włącznik na błotniku też nie działa, w sumie całkiem o nim zapomniałem. Oba nie świecą się na czerwono po włączeniu. Prąd do cewki nie dochodzi. Bezpieczniki, wie ktoś który konkretnie jest od WOMu? na tej rozpisce na klapce żaden rysunek nie sugeruje WOMu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertg7    1

Bezpieczniki sprawdziłem wszystkie i są dobre. co do włączników w tym w kabinie jest prąd w jednym kablu, a w tym na błotniku w dwóch kablach, nie wiem czy to tak ma być, czy one działają na zasadzie włączników schodowych w domu.

Edytowano przez hubertg7

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w jednym ma być i powiedz jakie napicie


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertg7    1

Napięcie na kablu jest 12.6 v po odpaleniu wiadomo około 14v. W tym włączniku na błotniku w jednym kablu jest tak jak w tym w kabinie a w drugim kablu jest około 2 v mniejsze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bezpieczniki F29 F16 i jak masz pto auto to jeszcze F10 ale raczej obstawiam 2 rzeczy albo masz zwarcie na przyciski na tył w kablach albo płytka bezpiecznikowa  padła jak by co to da się ją naprawić


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertg7    1

Dziękuje Panowie za pomoc, oczywiście WOM działa. Co zrobiłem? w sumie nic konkretnego, kolega wyżej mógł mieć racje z tym zwarciem, bo jedyne co zrobiłem to odłączyłem i podłączyłem kostkę która jest  z lewej strony kabiny na kablach które idą do przycisku na błotniku. Poruszyłem może kablami i coś zaskoczyło. Styki w tej kostce wręcz jak nowe, jednak zachodnia technika trochę wyprzedza inne marki, kostki są uszczelniane więc wszystko wygląda bardzo ładnie:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Xeon
      Witam,
      Zaczyna mi siadać skrzynia w DX 6.30. Sam wyrzuca biegi, poza tym reduktor w położeniu M blokuje się oraz 4 bieg zgrzyta przy włączaniu.
      Trochę poszukałem informacji o tych skrzyniach i znalazłem, że siadają w nich łożyska (prawdopodobnie to jest przyczyną wywalania biegów i blokowania M), natomiast 4 bieg, to prawdopodobnie synchronizator.
      Żeby dobrać się do skrzyni, to trzeba ciągnik rozpołowić w 2 miejscach oraz zrzucić kabinę - ogrom roboty. 
      Teraz zastanawiam się, czy w ogóle zabierać się za jej remont. Ile dostałbym za ten ciągnik (85 rok, wszystko w idealnym stanie  - poza skrzynią)? Tylko z drugiej strony za tą kasę nic sensownego raczej nie kupię z podobną mocą.
      Druga kwestia, czy jestem w stanie ogarnąć tą skrzynię sam (nie pytam o zdjęcie kabiny i rozpołowienie ciągnika) - chodzi o to, czy da się ocenić który element w skrzyni wymaga naprawy/wymiany?
      Robiło się skrzynię w 30ce, 60ce, 80ce, ale z zachodnimi nie miałem styczności. 
      Ktoś remontował taką skrzynię (co było do wymiany i jak chodzi po złożeniu)? Inne DXy mają bliźniaczą skrzynię, więc niekoniecznie mówimy o tej z 6.30.
    • Przez bernijol
      Witam. Mam takie pytanie, czy w c330 pompa hydrauliki może być zależna od skrzyni biegów? Wiem że w niektórych ciapkach wom jest zależny od skrzyni, (wajcha do przodu)ale w większości tych maszyn nie ma poprostu trybu w skrzyni biegów  od tej opcji. Pytanie czy tam gdzie to działa pompa też wtedy jest zależna tak jak to jest np.w c360. Potrzebna mi jest większa wydajność pompy w ciapku do łuparki hydraulicznej którą kończe budować z siłownikiem 500mm x 80 x45mm podejrzewam że z tym siłownikiem poprostu będzie to wolno pracować a gdyby tak dało się zwiększyć wydajność pompy bez gazowania bezsęsownego ciapa była by bomba. Ale coś mi mówi że w ciapku tak to nie działa jak w 60tce, może się myle, dlatego proszę o poradę i opinie znawców tematu z góry dzięki za mądre słowa.
    • Przez kiken
      Witam mam problem zdobyć taką obudowę łożyska wałka WOM , montowaną od 08.1989 r wraz z nowym typem zaczepu będę wdzięczny chociaż za nazwę katalogową czy numer pozdrawiam



    • Przez massey3075
      Witam ! Posiadam Deutza 120 i z tyłu założone mam opony o rozmiarze 540 65 r38.  Jakie opon założyć do przodu ? 380 70 r28 ? Może ktoś ma Deutza na takich oponach ? Pozdrawiam
    • Przez hubert89
      Witam . Niestety ostatnio padł mi z przegrzania silnik w moim Deutz 6.61 . I po Wymianie tłoków ,Cylindrów pierścienie... Silnik po złożeniu Odpala Ale ciągle świeci się kontrolka smarowania . A po sprawdzeniu Ciśnienia ww układzie smarowania manometr wskazuje 0 .Dodam jeszcze ze silnik stal dość długo rozłożony bo czekałem na części
      Może ktoś już miał taki przypadek ,Proszę o pomoc
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.