Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)
13 godzin temu, zbyszekbrzuze napisał:

W instrukcji było napisane że przenosi ok 60KM. Co do części, to jest to samo, tylko są różne rodzaje wyjścia na koncowke wałka, u mnie jest na frezy i skręcane śrubami, a w tych starych było na beznadziejne wałeczki oraz seger i trzeba było mieć założoną płytę żeby w razie czego nie zgubić koncowki...

Wiesz moze w jakich latach byly one zkladane Te walkowe

Ja mam z 92 roku a mam ten wom na walkach

Edytowane przez robert983
Opublikowano (edytowane)

Końcówka wom na wieloklin to była modernizacja i występuje od jakiegoś tam dopiero roku z tym ze na bank równocześnie były montowane  obie. Zależy co drapnął z magazynu pewnie. Ja ma 92 i wieloklin, znajomy czerwony pronar  89 i wałki. 

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano
Wszystko zależy czy krajówka czy export, Polska nie zaliczała się do exportu. Pronar to składak z odrzutów i części zamiennych, to i części różne no ale żeby do 1025 kłaść części jak w MTZ82 to trochę lipa, nawet półosie z frezem pod blokadę rodem z MTZ 50.
Opublikowano

mój nazywa się z dowodu  Białoruś mtz80  z roku 92

a półosie mam jaj mówisz z frezem pod  blokadę , ciekawe czy to produkt  z Białorusi czy produkcja pronara  ,ten mój wehiikuł 

Opublikowano (edytowane)

Te półosie tak samo jak most stożkowy i podnośnik z jednym centralnym siłownikiem  na początku były nawet w belarusach 1025. Potem zmieniono  most na krzyżaka a półosie bez rowka na klin tylko sfrezowaniem i piastą blokowaną stożkami jak w 1221. Kiedy  ruski mieli już w oryginale orbitrol i deskę nowego typu to pronary dalej   po staremu montowano. 

Mój sprowadzony z Niemiec wabi się MTL-Z98 he he taki dostał oficjalny znak. A nazwa MTS-82

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano (edytowane)

Mój wygląda normalnie jak na mtz-ta ;-) tyle ze napędu nie ma reszta tak każdy mtz 

No może jeszcze  zmieniony przeze mnie tył kabiny i ramka szyby wydłbana samemu  

20171024_125300.jpg

20171014_113824-1.jpg

Edytowane przez robert983
Opublikowano (edytowane)

Leje ci się olej na koło? 

Jak mój. Tylko że mój zaczyna pomalutku straszyć. Sól robi swoje. Lewe drzwi, ramki szyb do wymiany i znów malowanie się kłania.

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano

Maskę pomalowlem bo spodobał mi twój ,oglądałem na YouTube:-D twoje filmy , kabina będzie czarna a kadłub na czerwony ale to w lato , u mnie łożyska były rozwalone na max luz na kulkach miał z 5mm a do tego rowki na pół osi w miejscu uszczelnień , jak się stało jednym kołem niżej to leciało ciurkiem,

Opublikowano

Witam. Wracając do tematu regulacji WOMu jeśli mam pronara 82 sa z jednym dużym zbiornikiem to konieczne jest zdjęcie go, żeby dostać się do tych śrub do regulacji? I drugie pytanie. WOM włącza się elektro-hydraulicznie. Tam z boku jest taki mały siłownik. Dlaczego tak jest, że WOM rusza łagodnie. Ale na gorącym oleju trochę złapie (widać że wałek się ruszy) i stoi,  ale żeby się włączył to muszę dać gazu. A jeśli ruszę hydrauliką to wałek rusza momentalnie. Nieważne czy prasa pełna czy pusta. Nie to, że mi to przeszkadza, tylko pytam z ciekawości. 

Opublikowano

Metalowy zbiornik prostokąt? Trzeba wyjąć niestety tak wymyślili. Podnośnik monoblok na dwa siłowniki? Masz zawór na wejściu do podnośnika na ciśnieniowym przewodzie? Lewa strona.

Opublikowano

Tak. Mam dwa siłowniki. A jeśli chodzi o zawór, to przy podnośniku nic nie ma. Porostu przewód wkręcony jest w korpus podnośnika. 

Opublikowano
To jest jakieś niewydarzone, lepsza by była tandemowa pompa wspomagania zasilająca ten układ z drugiej sekcji, tak jak jest np w ładowarkach Kramer. Jedna sekcja pompy podaje na orbitrol, druga pod ciśnieniem 20 bar na sterowanie skrzynią przekładniową.
Opublikowano
Panowie, na forum był kolega który moletkował bęben wom ten szerszy od załączania. Macie jakiś z nim kontakt albo może gdzieś się wypowiadał jak mu się to sprawuje? Czy to jest dobre rozwiązanie czy to tylko pogarsza sprawę bo szybko zjada taśmę?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v