Skocz do zawartości
ceston

Hamulce mtz 820

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
ceston    2

Witam wiecie moze jak przebiega wymiana hamulcow w mtz 820?
Poniewaz moj ciagnik juz strasznie slabo hamuje takze na recznym i zastanawiam sie czy nie przebiega tak jak w starym mtz 82.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    63

Chyba tak, po zdjęciach poznamy.


Sprzedam: 

- Katalog części MTZ 50/52.

- Części silnika MTZ 552.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kitowiak    381

pociąg dźwigienki i kilka razy przypier**** na asfalcie i zaczną równo brać, sam to przerabialiśmy od początku słabe były a teraz w miejscu hebel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ceston    2

dokrecilem ta srube co jest na samym koncu pedalow. pedaly zaraz sie zrobily twardsze i jest lepiej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
himen    8

tarcze hamulcowe czesto sa zaolejone od regulatora silowego i słabo hamuje.


Paweł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    784

tarcze hamulcowe czesto sa zaolejone od regulatora silowego i słabo hamuje.

Ciekawe jak one się mają od regulatora siłowego zaoleić? Jeśli cieknie olej z niego zlewa się po skrzyni na ziemię.

Przeciek na półosiach jedynie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    360

Panowie, ukręcił mi się wałek od hamulca ręcznego w MTZcie i mam pytanie jaki polecacie nowy?  Stary wyglądał tak http://mtz.pl/mtz/16...MTZ-80TARA.html a większość nowych nie  ma odstępu między frezami ale to chyba nie problem, nie?


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek80    15

Ciekawe jak one się mają od regulatora siłowego zaoleić? Jeśli cieknie olej z niego zlewa się po skrzyni na ziemię.

Przeciek na półosiach jedynie.

Półosie , albo lewa strona blokada, ale to wszystko da się uszczelnić.

Panowie, ukręcił mi się wałek od hamulca ręcznego w MTZcie i mam pytanie jaki polecacie nowy?  Stary wyglądał tak http://mtz.pl/mtz/16...MTZ-80TARA.html a większość nowych nie  ma odstępu między frezami ale to chyba nie problem, nie?

Nie problem. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    360

A ten wałek z linku co podałem będzie dobry czy plastelina? Ewentualnie jaki polecacie?


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    784

He .. podeślij dam córce. Jak ulepi z niego słonika to nie warto kupować :)

A serio ciężko powiedzieć. Samo przetoczenie na frezie nic nie zmienia.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    360

Zamówiłem ten z linku, zobaczymy co to warte. Wymiana niezbyt kłopotliwa to można spróbować.


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez ursusek94
      witam, podpiąłem do mtz pług 4x35 w celu sprawdzenia czy podnośnik trzyma, podniosłem i tak z pół godziny trzymał i zaczął powoli opadać, ale tym sie nie martwię, po jakimś czasie zauważyłem olej pod siłownikiem, co znaczy że cieknie pewnie na uszczelniaczu, co znaczy że musze wymieniać uszczelniacz? no i jeszcze olej cieknie dużo mocniej z pompy hydraulicznejz lewej strony, co sie dzieje, czy to jest normalne w mtz? jakiego oleju używacie do hydrauliki w swoich MTZ? zakładam nowy temat o hydraulice bo nie znalazłem nigdzie odpowiedzi. proszę o szubką pomoc, bo zaraz w pole trzeba ruszać.
    • Przez marekw1980
      Witam. Jeszcze jeden temat wskaźnika paliwa. Wymienilem  zegar i pływak. I reakcja żadna w sumie. Albo czasem wskakuje na opór  albo leży na 0.
      Na przewodach napięcie 12 v przy pływaku i liczniku też. 
      Poproszę o jakieś porady. 
      Może ktoś schemat posiada
    • Przez jacek1994
      Witam wszystkich,
      mój tata posiada belarusa 72 z 94 roku w sumie już bardzo dawno wystąpiły problemy z luzami w układzie kierowniczym ale teraz już problem robi się zbyt poważny. Ciągnik ledwo mieści się na ulicy. W pewnym momencie wymieniliśmy pompę ale nic to nie dało i pojawił się kolejny problem. Mianowicie jest dość spory opór przy skręcie w lewo zaś w prawo skręca się normalnie. Co dalej robić ? Czy może to być uszkodzony siłownik ?   Czy może układ jest zapowietrzony ? jest gdzieś jakaś regulacja czy odpowietrznik ? 
    • Przez ceston
      Witam w sobote podczas prasowania przestal dzialac mi obrotomierz ale tylko wskazowka bo cyfrowy licznik godzin i predkosci dziala. Przestal dzialac takze nawiew i wskazowka od ladowania stoi w miejscu. Chcialem sie zapytac czy jest cos co laczy te awarie zeby wiedziec gdzie zaczac.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.