Arkadiusz76

Problem z układem paliwowym, belarus 952.4 common rail.

Polecane posty

Arkadiusz76    0

Witam. Mam problem z układem paliwowym przy ciągniku Belarus 952.4 common rail. Konkretnie nie jest utrzymywane ciśnienie na listwie paliwowej. Czy ktoś wie czym może to być spowodowane? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    5220

awaria czujnika wys. ciśnienia na listwie, pompa wysokiego ciśnienia pada, pompka zasilająca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie mogę się zgodzić. Najczęstszą przyczyną spadku ciśnienia na listwie są nieszczelności. Rzadko spowodowane są uszkodzeniami szyny, najczęściej jest to wywoływane przez parciejące uszczelnienia wtryskiwaczy, ewentualnie wyrabianie się gniazd i nieszczelności na podkładce termicznej, ale to jest bardzo rzadkie. Stawiam na wtryski do regeneracji, i o ile się za to zabierzesz szybko Panie Majster, to unikniesz dużych kosztów. No chyba że Ci Pani pękł korpus tak jak na filmiku poniżej, to nie unikniesz kosztów

 

https://www.youtube.com/watch?v=-_d2gaYQtW8

 

pozdrawiam wszystkie diesle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Tomas13
      Mam problem z ciągnikiem  Belarus 952.4. Kontrolka od świec żarowych po przekręceniu kluczyka powinna się świecić przez około 30sek od momentu przekręcenia kluczyka i zacząć migać po tych 30sek informując ze świece są nagrzane, po odpaleniu silnika powinna zgasnąć. Teraz jest tak ze kontrolka miga od razu po przekręceniu kluczyka  (co ok 3sek przez ok 0,5sek) . Włączenie silnika nie powoduje przerywa migania kontrolki, sama przestaje migać po kilku minutach. Co może być tego przyczyną, czy to problem z jakimś przekaźnikiem/sterownikiem świec???
    • Przez wojtek0508
      Może ktoś użytkuje przyczepę pronar t022 z tylnim zaczepem? Chciałbym za taką ciągać drugą taką samą platformę i czy ten zaczep nie będzie się wyrywał, bo niby producent podaje ograniczenie d=44 kn, czyli jeśli się nie mylę to uciąg drugiej przyczepy o masie 4,4 t. Więc homologacji na drugą przyczepę tak naprawdę nie ma. Aczkolwiek widziałem takie zestawy i chciałbym się dowiedzieć czy to zdaje egzamin.
    • Przez Krzysiek2794
      Witam, ludzie pomóżcie mam problem z moim Jumz'em. Niedawno kupiłem jumza chyba przerobionego z koparki, nie znam jego przeszłosci,na rolniczy.Mianowicie mam problem z hydraulika, nie wiem czy ktoś maczał juz tam "paluchy" ale nie mam sekcji pływającej do orki, w żadnej z 3 dźwigni. Mam pytanko czy jak wymienie rozdzielacz na taki z sekcją pływającą to musze jeszcze coś przerabiać? Prosze o pomoc.
    • Przez Piotrass
      przymierzam sie do zakupu przyczepy Pronar t700 chcialbym poznac wasze szczere opinie na jej temat
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj