Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

dobra skoro mówisz że mtz nie ma, to ja mam chyba inne ciągniki skoro mój 2812 ma i mtz też ma.

 

W d*pie byłeś, gówno widziałeś... nie musisz się tym publicznie chwalić... styknie, że wieś się śmieje z matołka. Tak więc wracaj świnki karmić o ile coś o tym wiesz bo w tym temacie dno jesteś synku

Edytowane przez Departament
Opublikowano

dobrze
faktycznie pomyliłem się 235 nie ma zwolnic, mój błąd. Ale już zakończmy temat bo to nie ten.
jest temat o zwolnicach ale to 255 zobaczylem w swoim i faktycznie nie ma, a myślałem że to samo jest

Opublikowano

trzeba zmienic koncówki wtrysków i i charekterystyke pompy rozmawiałem kiedys z pompiarzem mozna to zrobic bez wyciagania pompy tylko trzeba wiedziec o ile przestawic dawke ,słyszałem kiedys ale ta informacja nie jest potwierdzona ze te silniki maja inny stopien sprezania znaczyło by to ze moze uszczelka pod głowica jest inna lub wysokosc tłoków

Opublikowano

trzeba zmienic koncówki i pompa wtryskowa z przestawiaczem konta wtrysku a reszta jest to samo c 3512

Opublikowano

Wiem że temat jest o MF235/U2812, jednak przydałoby się do końca wyjaśnić tą rewelację, w tym temacie poruszoną:

 

Ja nie znasz się to nie pisz. MTZ 82  też nie ma, pół oś wchodzi od razu w układ różnicowy. 3512 i 255 ma  planetarne i popatrz się jak wygląda i porównaj z 2812

 

Opublikowano

Nie ma znaczenia gdzie jest przekładnia oraz jakiego typu, jeśli zmienia przełożenie z przekładni głównej co skutkuje zmniejszeniem prędkości to jest to zwolnica. Zawsze będzie na półosi, kwestia tylko z której strony.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Krzys375
      Witam,
      Ursus 4514 96'
       
      Założyłem naprawione wtryski bo wszystkie lały, nowe paski klinowe SPA1357, nowy alternator.
       
      Po odpalaniu ciągnika coś, gdzieś piszczy.
       
      Pasek bardzo mocno poluzowałem ale ciągle piszczy.
       
      Co może być przyczyną? Pompa wody, sprężarka? Czy pompa wtryskowa jeśli jest zużyta może wydawać taki dźwięk - nie wiem . . . wtryski są zregenerowane a mówił mi Pan od naprawy że jeśli pompa słaba może nie mieć siły podać paliwa.
       
      Proszę o pomoc
    • Przez plati
      Witam
       
      Podrzucić ktoś jakis serwis który zajmuje sie generalna naprawa perkinsa włącznie z osiowaniem wału i obrabianiem bloku pod wymiar?
    • Przez masseyf12
      Witam, jak można wybić,wycisnąć tuleje z silnika perkins a4.236? Pękła mi jedna tuleja i chciałbym ją wyciągnąć bez odkręcania silnika. Czy da się ją jakoś wyciągnąć domowym sposobem, czy coś w tym stylu.( w c-360 nie ma problemu bo tuleje są ''mokre''), A w tym silniku są wciskane w kadłub. Czy ktoś sam wyciskał taką tuleje, jeśli tak to proszę o pomysły i propozycję.
    • Przez ClaasDominator
      Witam serdecznie . Chcialem zapytac ile wchodzi oleju do przekładni vario Fendt 818 i jak sie wymienia olej i filtry,czy trzeba kalibrowac skrzynie.Jaki olej stosujecie .Pozdrawiam i dziekuje za cenne podpowiedzi i rady.
    • Przez cezar12
      Witam. Mam duży problem z nh Td 80. Historia jego nie znam  bo wziolem go w rozliczeniu. A problem jest taki jak w tytule czyli leci ciurkiem płyn chłodniczy z dołu głowicy od przodu silnika. Leci oczywiści na zewnatrz. Leci ciurkiem. I mam pytanie co to może być? Czy to brok w głowicy puścił czy co może być?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v