Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Tak to ten ciagnik .Tak WZM ale Mielec nie Warszawa, sa jeszcze WZM Piotrków Trybunalski.Tak pisało wtedy na opakowaniach a teraz PZL-ZSM Piotrkow, WUZETEM WARSZAWA, PZL- MIELEC,

Ci 3 producenci robią dobre sekcje i zaworki.Bo BOSCH DENZO itp do c-330 nie robią

Edytowane przez KULAWA_KOZA
Opublikowano

No co Ty gadasz :P nigdy nie było WZM Mielec tylko obecne PZL-Mielec wcześniej WSK i WSK PZL-Mielec.

Co do WZM Piotrków Trybunalski taka nazwa funkcjonowała w latach 70-tych kiedy WZM Warszawa i Piotrków Trybunalski były połączone. Od lat 90-tych po podziale został PZL-ZSM Piotrków Trybunalski i PZL-WZM Warszawa. Kiedyś się tym interesowałem ;)

Więc nie mogło tak pisać bo pompy nie robiłeś w latach 70-tych, od 199X roku WZM jest tylko i wyłącznie Warszawa.

WZM Warszawa produkuje na chwilę obecną sekcje i rozpylacze, PZL ZSM Piotrków zawory odcinające i sekcje, PZL Mielec sekcje, pompki zasilające i pozostałe podzespoły do pompy jak listwy, cięgna itp

Opublikowano

Czy teraz robi nie jestem pewien w necie można znaleźć te zaworki ale czy to kiedyśnie zapasy mają czy jak nie wiem.

Sekcje z Mielca w oryginalnym opakowaniu widziałem, ale zaworków nigdy i te co są w necie pisze że są niby z Mielca tylko oznaczeń brak

Opublikowano

co do pomp to najgorszy chłam pompiarze robią jak się daje pompę na wymianę przez sklep.mój brat tak robił to przez pół roku 3 pompy zakładał aż wkońcu zawiózł sam do pompiarza i mu zrobił  i c 330 pyrka.za remont z tego co sobie przypominam to coś koło 700

Opublikowano
22 godziny temu, Sean napisał:

Tylko te zakłady taką polityką upodabniają się właśnie do takich rolników, remont zrobiony jak należy że nie ma się do czego przyczepić i chcesz to płać a jak cię nie stać to bierz parę wołów i wyjdzie taniej. Nie może być tak że zakład klepie z chińskich części wszystkie jak leci bo konkurencja ma taniej i nikt do niego nie przyjdzie, ba nawet nie sprowadza porządnych kompletów bo po co przepłacać i może będzie leżeć.

Nie wiem w jakich ty czasach żyjesz, polecam założyć firmę, wycenić się odpowiednio za DOBRĄ robotę i DOBRE części i nic tylko zarabiać pieniążki. Widać że nie masz pojęcia o rynku a mimo to udzielasz się wypisując takie głupoty. Rynek dostosowuje się do klientów, myślisz że dlaczego w tej chwili jesteśmy zalewani przez taki badziew z chin? Jest popyt to i jest podaż, więc im więcej kupujemy badziewia z chin tym więcej u nas tego jest. Tak samo działa każda firma w kraju która nie eksportuje towaru a musi się utrzymać na rynku. Dostosowuje się do rynku czyli niska jakość, niska cena i to jest najważniejsze bo klient idzie tam gdzie taniej. 

11 godzin temu, stempos1980 napisał:

co do pomp to najgorszy chłam pompiarze robią jak się daje pompę na wymianę przez sklep.mój brat tak robił to przez pół roku 3 pompy zakładał aż wkońcu zawiózł sam do pompiarza i mu zrobił  i c 330 pyrka.za remont z tego co sobie przypominam to coś koło 700

Jest cena i jest jakość, ale i tak większość poleci tam gdzie robią za 350 bo tanio.

Opublikowano (edytowane)
14 godzin temu, stempos1980 napisał:

.za remont z tego co sobie przypominam to coś koło 700

To chyba na złotych częściach ten remont pompy został zrobiony.Albo dał wszystko nowe.Ciekawe po co, jak zuzyciu ulegaja sekcje i zaworki a regulator się naprawia , eliminując luzy.

 

Bears za 350 robi sie na WZM, za 250 masz na sekcjach i zaworkach niewiadomego pochodzenia.

Robocizna 150zł + części ---łatwa kalkulacja.

Edytowane przez KULAWA_KOZA
Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, bears napisał:

 Tak samo działa każda firma w kraju która nie eksportuje towaru a musi się utrzymać na rynku. Dostosowuje się do rynku czyli niska jakość, niska cena i to jest najważniejsze bo klient idzie tam gdzie taniej. 

 

Weź już się nie ośmieszaj i nie zwalaj wszystkiego na rolników że byle gówno by założyli byleby tylko tanio, bo tak w większości nie jest.   Zakładacie to badziewie bo kupujecie to za grosze, za dobre owszem trzeba dać więcej, tylko wasza pazerność nie da wam policzyć robocizna plus dobre części, tylko ROBOCIZNA PLUS DOBRE CZĘŚCI I DODATKOWY HARACZ za te dobre części, no i wychodzi za remont pompy jakaś cena z kosmosu. 

Ok, powiedz mi w takim razie ile wychodzi remont pompy od 60-tki na sekcjach z Mielca ?

Edytowane przez Sean
Opublikowano
1 godzinę temu, Sean napisał:

Weź już się nie ośmieszaj i nie zwalaj wszystkiego na rolników że byle gówno by założyli byleby tylko tanio, bo tak w większości nie jest.   Zakładacie to badziewie bo kupujecie to za grosze, za dobre owszem trzeba dać więcej, tylko wasza pazerność nie da wam policzyć robocizna plus dobre części, tylko ROBOCIZNA PLUS DOBRE CZĘŚCI I DODATKOWY HARACZ za te dobre części, no i wychodzi za remont pompy jakaś cena z kosmosu. 

Ok, powiedz mi w takim razie ile wychodzi remont pompy od 60-tki na sekcjach z Mielca ?

Zakładaj firmę, widzisz że na rynku jest luka i każdy chce dobrze tylko firmy oszukują. Nie wiem nad czym się jeszcze zastanawiasz ...

Nie wiem ile kosztuje na ten moment remont pompy do C360 na lepszych sekcjach ponieważ dość że nikt tego nie chce to w dodatku tego osobiście nie robię.   Z resztą jeśli chodzi o rolnictwo to już od jakiegoś czasu przyjmuje i robi się tego coraz mniej ponieważ jest to ślepy zaułek, zrobisz dobrze i nie tylko pompę ale czy głowicę, blok czy inne rzeczy a i tak przychodzi jeden z drugim i Cię męczy bo opuść mu 50 zł na cenie usługi 200 zł. A najlepszy to był gość który miał robione w Deutz dwie głowicę i za dwa miesiące wrócił z głowicami na '"gwarancję" bo nie trzymają, szkoda tylko że głowice są znaczone i oczywiście przyniósł ale te dwie które nie były robione. Mina mu zrzedła gdy się dowiedział że głowicę są znaczone, taki Janusz interesu. 

W tej chwili najlepsi są mechanicy samochodów czy jakiś pojazdów, przychodzi zdaje element i do widzenia. Przyjeżdża odebrać, zadowolony płaci i jedzie składać, nigdy się nie targuje i nie lamentuje za uszami. 

Opublikowano

Ty masz do czynienia z takimi nie innymi klientami, a ja mam do czynienia z zakładami naciągającymi na kasę, więc każdy broni swojej racji, ale nie czas dzisiaj na spory, życzę Tobie i Wszystkim Innym - Zdrowych i Radosnych Świąt              :)

Opublikowano (edytowane)

Mój ostatni zakup c-330 troche kopciła , więc z nudów i w wolnym czasie popatrzyłem mu do brzucha.Okazało się że ma niedawno założone nowe zestawy Waryńskiego http://www.tinypic.pl/qx54poij72u2 

Wyciągnołem tłoki by być pewnym i okazało się że na 1 tłoku są oba pierścienie olejowe ułamane .Kupiłem zestaw nowych pierścieni i załozyłem by być pewnym .http://www.tinypic.pl/pjnzepv1540f

Głowica miała cienkie grzybki zaworów i już zawory wystawały około 0.5mm , więc dałem koledze z pracy by mi ją poratował http://www.tinypic.pl/pcb926p4q9zv

http://www.tinypic.pl/rb5c05vi77wp

Wtryski ustawione , pompa sprawdzona http://www.tinypic.pl/8c5a7e3rsfbd

Po odpaleniu około 5 minut przy obrotach 1600 troche kopcił na siwo , ale po około 20 minutach pracy i nagrzaniu się już pracował idealnie :$ Silniczek tylko cyka.

Dla zainteresowanych moge podesłać jak pracuje silniczek :$

Co było powodem kopcenia ciężko powiedzieć , ale myśle że już wypalone gniazda zaworowe, pęknięte pierścienie olejowe i żle ustawiony zapłon.Pompa i wtryski sprawdzone, okazało się że pompa dawała za dużo paliwa.

 

 

Edytowane przez KULAWA_KOZA
Opublikowano

Witam. Mam problem ze swoim ursusem c330 a mianowicie jakiś czas temu robiłem remont silnika czyli wymiana tuleji tłoki, wał po szlifierki głowica i pompa wraz z końcówkami poszły do regeneracji. Od tamtego momentu ciągnik dymu na niebiesko z pierwszego cylindra. Ciśnienie sprężania równo 29 bar na obydwu cylindrach głowica jeszcze raz sprawdzana wszystko z nią ok, pompa i wtryski kilka razy sprawdzane i są w pełni sprawne, zawory wyregulowane na 0,20 kat wtrysku ustawiony jak trzeba a ciągnik dalej dymi,  co może być tego przyczyną bo juz mi ręce opadają od braku pomysłów?

Opublikowano

Czyli jak głowica sprawdzana ponownie to rozumiem  że kompleksowo luzy na prowadnicach itd. Jeśli głowicę wyeliminujesz to zostaną pierścienie mógł pęknąć pierścień odoliwiający bo 50 mth to nie ma co dotarł się już ten zestaw nawet trzykrotnie 

Opublikowano

hmm no nie wiem w moim przypadku ciągnik dużo mocniej kopci ale kanał wylotowy jest suchy wewnątrz dopiero jak dłużej  pochodzi to wkoło kolektora się leje 

dodatkowo z tego cylindra jakby strzela w tłumnik 

Opublikowano

No to pozostaje podmiana pompy wtryskowej do sprawdzenia na inną bo i były przypadki że pompa była kilka razy na stole a mimo to był z nią problem i koledzy głowili się co jest. Jak będziesz pewny pompy pozostanie zestaw.

Opublikowano

I tak i nie,moja 60-tka miała remont i też kopciła niebiesko na wolnych obrotach dodatkowo że nawet rozgrzana.Winą jest paliwo ze stacji,zalałem ruskiej to na rozgrzanym nic nie kopci,jeśli nie bierze oleju a dymi może być kijowe paliwo z dodatkiem opałowego nie koniecznie stan techniczny.A oleju po remoncie mi nie pobiera zobaczymy po pracach wiosennych ale na ten moment nic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez miśc360
      Dzień dobry,
      W c330 na 1 stopniu przełącznika grzeje świece żarowe, czy przy kręceniu rozrusznika też powinny grzać?
      Przy kręceniu u mnie grzeją, gdzie jest oryginalny przełącznik, a ciągnik z 1973. Tylko pytanie jak ma być, bo z nudów podłączyłem kontrolkę od świec żarowych i właśnie grzeje przy kręceniu, bo sprawdzałem na odprężniku bez odpalania.
      Jak jest u was?
    • Przez prezesss89
      Witam, kupiłem kiedyś pompę c360 3p po regeneracji tylko bez dekla górnego, dekiel mam już kupiony nowy i składam sobie ją w całość tylko mam pytanie jak  powinna być założona ta sprężynka? Pompa będzie zamontowana do Ursusa c360 3p. Na pompie nie mogę znaleść kodu (ewentyalnie w którym miejscu go szukać?) 

    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez Dominik07
      Witam od jakiegos czasu przybywa mi oleju w silniku co moze byc przyczyna(new holland t3040 )
      Wykluczylismy dostawanie sie paliwa bo olej nie ma zapachu ropy
      Wiec teraz sprawdzany mozliwosc oleju hydraulicznego,wymienilismy uszczelki na pompie.
      Jesli ktos ma pomysl to prosze pisac
       
    • Przez agrosoltys13
      Witam! Szykuje mi się teraz wymiana oleju w zetorze 7011 i chciałbym się dowiedzieć o waszej opini o oleju mobil delvac. Już od 15 lat zetor chodzi na turdusie  ale słyszałem że mobil jest lepszej jakości i jest odrobinę droższy od turdusa ale może akurat warto dopłacić parę złotych do oleju.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v