Skocz do zawartości
hakerek

Ursus 2812 luz tylnego prawego koła

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
hakerek    0

Witajcie koledzy,

 

potrzebuję pomocy przy usunięciu luzu w prawym tylnym kole Ursusa 2812. Znalazłem informacje na temat 3512 ale tam są zwolnice więc procedura kasowania luzu pewnie jest nieco inna. Czy ktoś mógłby podpowiedzieć w jaki sposób się za to zabrać? Poza tym zablokowało mi hamulec w tym kole w pozycji "lekko przyhamowanej" więc za jednym zamachem chciałbym to zrobić ;)

 

Z góry dziękuję za wszelkie sugestie,

 

Pozdrawiam,

Marek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MANIU1208    27

ten typ tak ma rozkręca się mechanizm różnicowy i jeśli w porę nie zajży do środka to cały kosz satelit będzie do wymiany tak było w moim przypadku. zobacz mam zdjęcia rozebranego w galerii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hakerek    0

Dzięki, zaraz zerknę. Samodzielnie da się to zrobić czy lepiej do kogoś bardziej kumatego prowadzić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

MANIU1208    27

jest trochę roboty bo trzeba półosie z obu stron wyjąć i jeśli kosz do wymiany to trzeba przenitować koło tależowe i oczywiście łożyska i u mnie jeszcze rozsypały się podkładki pod satelitami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hakerek    0

masz może jakieś fotki z samej rozbiórki? bo przyznam szczerze, że akurat tylnego mostu nigdy nie rozbierałem. Przednia część jest mi znana a z tyłu to tylko niewielkie usterki naprawiałem. :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MANIU1208    27

poszukam wieczorem może coś komputerze znajdę ale nie obiecuję bo już trochę czasu minęło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hakerek    0

Wszelkie wskazówki są mile widziane ;)  Możesz nakreślić kolejność działań? Będę bardzo wdzięczny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hakerek    0
Napisano (edytowany)

Wczoraj rozkręciłem bęben z jednej strony, wyjąłem półoś i wyjąłem jedną podkładkę dystansową (z pięciu sztuk) pod półosią bo według mechanika tutaj się reguluje docisk łożyska. Luz nadal występuje ale chyba nieco mniejszy. Zastanawiam się jak sprawdzić czy w mechaniźmie różnicowym jest luz? W którym miejscu rozkręca się ten mechanizm? Gdzie szukać luzu? Czy trzeba cały mechanizm wyjmować czy da się to zweryfikować bez wyjmowania?

Edytowano przez hakerek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×