Skocz do zawartości

Renault ares 696 ehr kody błędów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie. Kupiłem niedawno owy traktor i ostatnio zaczeła mi mrugać czerwona dioda od ehr mianowicie mrugnie ona dwa razy i przerwa i od nowa. Przestaje działać wtedy sterownik ale po odblokowaniu wszystko wraca do normy. Zauważyłem że ten błąd pojawia się tylko w górnym położeniu ramion. Gdyby ktoś z was mógłby mi pomóc bądz podesłać kody błędów byłbym wdzięczny Model ehr to tce 15. Pozdrawiam

Opublikowano

A więc tak podnośnik się rozłącza w górnej pozycji ale po odblokowaniu problem znika na dobrą godz. później ponownie się pojawia nawet podczas jazdy drogą z zawieszoną maszyną potrafi zacząć mrugać. Odnośnie pompy to raczej wszystko jest w pożądku nic głośniej jej nie słychać, a ten błąd czujnika pozycji to są te dwa czujniki położenia ramiom umieszczone na dole cięgieł jeżeli tak to jak mogę je sprawdzić który siada? Jest to mój pierwszy ciągnik z elektroniką i dopiero zaczynam się tego uczyć

Opublikowano

W sumie masz rację lepiej nie uczyć się na swoich błędach bo czasami drogo to kosztuje. Narazie musi chodzić. Po siewach wiosennych będę musiał znaleść jakiegoś kumatego mechanika może znasz jakiegoś z centrum Polski?

Opublikowano

Czujnik pozycji jest jeden i znajduje się z prawej strony pod ramieniem. Te dwa na dole w ciegnach są od siły ciągu i służą do regulacji siłowej (takie guziki z korpusami pługa)

Opublikowano

Być może musisz skalibrować czujnik położenia. Bywa również tak że możesz mieć luz na osi ramion podnośnika co skutkuje błędami czujnika położenia. Sprawdź połączenia przycisków podnoszenia i opuszczania na błotnikach, często nie łączą kostki lub się po prostu wypinają. To ważne bo TCE musi widzieć wszystkie czujniki.

Opublikowano

Dzięki kolego za poradę bo faktycznie jak go kupiłem na prawym błotniku nie działa przycisk podnoszenia. Jak tylko uporam się z pracami wisennymi biorę się za Renie. Wydaje mi się to dziwne ale ostatnio czasem mruga mi dioda od amortyzacji podnośnika sama od siebie i po czasie przestaje lecz wszystko działa to chyba tak musi być

Opublikowano

Jeśli nie masz TCE 15 T to nie skalibrujesz podnośnika, tutaj wartość ramion ustala się za pomocą ustawienia czujnika. Przyciski góra/dól są na podwójnym oporniku i moduł widzi zmianę w oporze układu poprzez zmianę wartości V na wejściu modułu/panelu podnośnika.

Opublikowano

Witam Radzio10541 .

Jaka była przyczyna Twojej awarii mam podobna w claasie blokuje mi się podnośnik w dolnym położeniu:/

Jakbyś mógł coś podpowiedzieć to dzięki wielki ;)

Opublikowano
p
Sprawdź czy nie są poluzowane czujniki polozenia ramion. Ja tak mialem w swoim Aresie kontrolka mrugala i podnosnik nie dzialal nieraz jak zalapal to podnosil np tylko do polowy. Podokrecalem czujnik i jak narazie jest wszystko ok ☺
Opublikowano (edytowane)

U mnie w aresie jak się rozgrzeje to mruga kontrolka dość szybko i równomiernie(sterownik tce 15) czy podnośnik jest zablokowany czy rozblokowany mruga cały czas jednakowo co może być tego przyczyną? Podnośnik działa normalnie podnosi i opuszcza na zimnym z rana normalnie gaśnie po odblokowaniu.

Edytowane przez Mateuszpaluch21
Opublikowano

Witam.

Panowie wołam o pomoc. 

Mam aresa 697 ATZ ehr to TCE15.

 

Problem jest taki: podpięty agregat, podniosłem go do gory i juz h*j, nic ani w jedna ani w druga. Mruga tylko czerwona kontrolka. Po pierwszym bysnieciu jest kolejne 5 i tak w kołko. PS: na panelu mam przycisk z kłudeczka ale on od poczatku nugdy nie dzialal. Zawsze odblokowywalem za pomoca pokretel wysokosciowych. 

 

Pomozcie-robita w polu czeka 😕

Opublikowano

U mnie mruga równomiernie pojedynczym mrugnięciem.  (Mrugnięcie i przerwa trwa sekundę)   wszystko chodzi ok ale nie załącza mi się amortyzacja podnośnika  tce20  (Ares 735)   nie pokazują się te strzałki na ekraniku    gdzie szukać przyczyny?

Opublikowano

Witam. Podbijam temat. Posiadam od niedawna renault ares 620rz i na EHR TCE10 miga czerwona kropka. Chciałbym się dowiedzieć czy w górnym(nie najwyższym) położeniu przełącznika ramion powinny działać strzałki sterowania "góra dół" u mnie strzałki działają tylko w dolnym położeniu przełącznika. Czyli gdy go opuszczę na dół to podczas pracy maszyny tylko wtedy mogę sobie regulować wysokość ramion na której pracuje maszyna. Reszta wydaje mi się być Oki. Guziki na błotnikach działają... Reszta wszystkich innych przycisków działa na panelu. I to mnie zastanawia czy tak ma być czy to jest błąd.., ciągnik posiadam od niedawna i dopiero Sue uczę pracować na takim sprzęcie więc szukam pomocy i informacji od kolegów. 

Opublikowano
Dnia 30.03.2021 o 02:25, Gumka123 napisał:

Witam. Podbijam temat. Posiadam od niedawna renault ares 620rz i na EHR TCE10 miga czerwona kropka. Chciałbym się dowiedzieć czy w górnym(nie najwyższym) położeniu przełącznika ramion powinny działać strzałki sterowania "góra dół" u mnie strzałki działają tylko w dolnym położeniu przełącznika. Czyli gdy go opuszczę na dół to podczas pracy maszyny tylko wtedy mogę sobie regulować wysokość ramion na której pracuje maszyna. Reszta wydaje mi się być Oki. Guziki na błotnikach działają... Reszta wszystkich innych przycisków działa na panelu. I to mnie zastanawia czy tak ma być czy to jest błąd.., ciągnik posiadam od niedawna i dopiero Sue uczę pracować na takim sprzęcie więc szukam pomocy i informacji od kolegów. 

To akurat jest prawidłowo, sprawdź czy działa ci ta regulacja, sprawdź wszystkie guziki, sprawdź czy chodzi ci amortyzacja bo u mnie nie chodzi i właśnie mruga

Opublikowano
Dnia 30.03.2021 o 02:25, Gumka123 napisał:

Witam. Podbijam temat. Posiadam od niedawna renault ares 620rz i na EHR TCE10 miga czerwona kropka. Chciałbym się dowiedzieć czy w górnym(nie najwyższym) położeniu przełącznika ramion powinny działać strzałki sterowania "góra dół" u mnie strzałki działają tylko w dolnym położeniu przełącznika. Czyli gdy go opuszczę na dół to podczas pracy maszyny tylko wtedy mogę sobie regulować wysokość ramion na której pracuje maszyna. Reszta wydaje mi się być Oki. Guziki na błotnikach działają... Reszta wszystkich innych przycisków działa na panelu. I to mnie zastanawia czy tak ma być czy to jest błąd.., ciągnik posiadam od niedawna i dopiero Sue uczę pracować na takim sprzęcie więc szukam pomocy i informacji od kolegów. 

 

Działa Ci wszystko prawidłowo. Powolne miganie kropki oznacza niekrytyczny błąd któregoś z elementów EHR. Prawdopodobnie któryś z czujników siły uciągu nie działa. 

Opublikowano

W przypadku pracy z obciążnikiem na przednim TUZ dostrzegacie amortyzowanie na nierównościach? Nie wiem, czy za mały obciążnik u mnie, bo nigdy nie zauważyłem, żeby bujało przednim TUZ chociaż trochę na nierównościach. Czy może akumulator do wymiany się kwalifikuje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v