Skocz do zawartości
Radzio10541

Renault ares 696 ehr kody błędów

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Radzio10541    0

Witam serdecznie. Kupiłem niedawno owy traktor i ostatnio zaczeła mi mrugać czerwona dioda od ehr mianowicie mrugnie ona dwa razy i przerwa i od nowa. Przestaje działać wtedy sterownik ale po odblokowaniu wszystko wraca do normy. Zauważyłem że ten błąd pojawia się tylko w górnym położeniu ramion. Gdyby ktoś z was mógłby mi pomóc bądz podesłać kody błędów byłbym wdzięczny Model ehr to tce 15. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radzio10541    0

A więc tak podnośnik się rozłącza w górnej pozycji ale po odblokowaniu problem znika na dobrą godz. później ponownie się pojawia nawet podczas jazdy drogą z zawieszoną maszyną potrafi zacząć mrugać. Odnośnie pompy to raczej wszystko jest w pożądku nic głośniej jej nie słychać, a ten błąd czujnika pozycji to są te dwa czujniki położenia ramiom umieszczone na dole cięgieł jeżeli tak to jak mogę je sprawdzić który siada? Jest to mój pierwszy ciągnik z elektroniką i dopiero zaczynam się tego uczyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mariusz(ZDUN)    167

I z tego powodu powinieneś oddać go do mechanika który ci to zrobi, bo albo się w koszty wgonisz albo  cos gorzej pochrzanisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radzio10541    0

W sumie masz rację lepiej nie uczyć się na swoich błędach bo czasami drogo to kosztuje. Narazie musi chodzić. Po siewach wiosennych będę musiał znaleść jakiegoś kumatego mechanika może znasz jakiegoś z centrum Polski?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    125

Czujnik pozycji jest jeden i znajduje się z prawej strony pod ramieniem. Te dwa na dole w ciegnach są od siły ciągu i służą do regulacji siłowej (takie guziki z korpusami pługa)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kustosz    4

Tak, możesz sprawdzić zasilanie, masę i sygnał czujnika będącego w układzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AgroTuning    5

Być może musisz skalibrować czujnik położenia. Bywa również tak że możesz mieć luz na osi ramion podnośnika co skutkuje błędami czujnika położenia. Sprawdź połączenia przycisków podnoszenia i opuszczania na błotnikach, często nie łączą kostki lub się po prostu wypinają. To ważne bo TCE musi widzieć wszystkie czujniki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radzio10541    0

Dzięki kolego za poradę bo faktycznie jak go kupiłem na prawym błotniku nie działa przycisk podnoszenia. Jak tylko uporam się z pracami wisennymi biorę się za Renie. Wydaje mi się to dziwne ale ostatnio czasem mruga mi dioda od amortyzacji podnośnika sama od siebie i po czasie przestaje lecz wszystko działa to chyba tak musi być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kustosz    4

Jeśli nie masz TCE 15 T to nie skalibrujesz podnośnika, tutaj wartość ramion ustala się za pomocą ustawienia czujnika. Przyciski góra/dól są na podwójnym oporniku i moduł widzi zmianę w oporze układu poprzez zmianę wartości V na wejściu modułu/panelu podnośnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Michal673
      Cześć.
      Mam problem z ciągnikiem polegający na tym,że:
      Gdy ciągnik jest zgaszony bezproblemowo mogę wbić każdy bieg i tak samo działa przełączanie żółw/zając.
      Natomiast gdy ciągnik jest odpalony dźwignią zmiany biegów mogę tylko wrzucić 3 i 4 bieg. Chodzi o to, że dźwignią mogę poruszać tylko do przodu i do tyłu, a nie mogę przesunąć dźwigni w lewo w celu wbicia 1 i 2 biegu i równocześnie nie mogę przesunąć dźwigni w prawo żeby zmienić zakres żółw/zając. Rewers jak i półbiegi działa.
      Jeśli mieliście podobny problem to proszę o pomoc.
    • Przez luki4516
      https://www.olx.pl/i2/oferta/renault-ares-640-rz-CID757-IDqxFAp.html?ref[0][path][0]=392209421&ref[0][ajax]=1&ref[0][action]=myaccount&ref[0][method]=details
    • Przez panasek
      witam wszystkich miłosników reni 110 54 mam przyjemnosc posiadac ten model od niespełna 2 lat,ogólnie jestem zadowolony z niego no ale pojawła sie pierwsza usterka,przedni napęd a dokładnie wałek ataku,dokładnie obrobił sie frez,cena nowego jest kosmiczna ale chce zapytac czy da sie to zregenerowac?czy to potrzyma jakis czas? moze jest jakis powód ze sie obrobił, moze miał ktos juz taki problem? prosze o rady.mam jeszcze pare pytan odnosnie tego modelu.byłbym wdzieczny za odp.
    • Przez janosik32
      Panowie Zmieniał ktoś w/w synchronizator? Który to jego numer; bo na tym wałku kilka ich jest? Zmienia się jeden (ten mosiężny) czy razem z tym drugim, takim bezzębnym, w parze?

      Jak mniemam jest to numer 7.
      7700038182 ?
    • Przez ROTODISEL
      Witam wszystkich,potrzebuje pomocy odnośnie silnika MWM D227-4 Potrzebuje  informacji z jakim momentem dokręcać śruby głowic i korbowodów.Śilnik na etapie demontażu głowic czyszczenia i docierania zaworów pastą (gniazda w głowicach i zawory wydechowe w idealnym stanie problem z wydechowymi wżery ale pasta daje) Po zrobieniu porządku z głowicami zabiorę się za zdjęcie misy olejowej i odkręcanie korbowodów w celu wymiany pierścieni(okropne przedmuchy na odmie i po odkręceniu korka wlewu oleju)
×