Skocz do zawartości
Radzio10541

Renault ares 696 ehr kody błędów

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Radzio10541    0

Witam serdecznie. Kupiłem niedawno owy traktor i ostatnio zaczeła mi mrugać czerwona dioda od ehr mianowicie mrugnie ona dwa razy i przerwa i od nowa. Przestaje działać wtedy sterownik ale po odblokowaniu wszystko wraca do normy. Zauważyłem że ten błąd pojawia się tylko w górnym położeniu ramion. Gdyby ktoś z was mógłby mi pomóc bądz podesłać kody błędów byłbym wdzięczny Model ehr to tce 15. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    180

A rozłącza ci podnośnik w górnej pozycji, nie ciśnie pomy? 22 to błąd czujnika pozycji.


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radzio10541    0

A więc tak podnośnik się rozłącza w górnej pozycji ale po odblokowaniu problem znika na dobrą godz. później ponownie się pojawia nawet podczas jazdy drogą z zawieszoną maszyną potrafi zacząć mrugać. Odnośnie pompy to raczej wszystko jest w pożądku nic głośniej jej nie słychać, a ten błąd czujnika pozycji to są te dwa czujniki położenia ramiom umieszczone na dole cięgieł jeżeli tak to jak mogę je sprawdzić który siada? Jest to mój pierwszy ciągnik z elektroniką i dopiero zaczynam się tego uczyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mariusz(ZDUN)    180

I z tego powodu powinieneś oddać go do mechanika który ci to zrobi, bo albo się w koszty wgonisz albo  cos gorzej pochrzanisz.


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radzio10541    0

W sumie masz rację lepiej nie uczyć się na swoich błędach bo czasami drogo to kosztuje. Narazie musi chodzić. Po siewach wiosennych będę musiał znaleść jakiegoś kumatego mechanika może znasz jakiegoś z centrum Polski?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    136

Czujnik pozycji jest jeden i znajduje się z prawej strony pod ramieniem. Te dwa na dole w ciegnach są od siły ciągu i służą do regulacji siłowej (takie guziki z korpusami pługa)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kustosz    7

Tak, możesz sprawdzić zasilanie, masę i sygnał czujnika będącego w układzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AgroTuning    5

Być może musisz skalibrować czujnik położenia. Bywa również tak że możesz mieć luz na osi ramion podnośnika co skutkuje błędami czujnika położenia. Sprawdź połączenia przycisków podnoszenia i opuszczania na błotnikach, często nie łączą kostki lub się po prostu wypinają. To ważne bo TCE musi widzieć wszystkie czujniki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radzio10541    0

Dzięki kolego za poradę bo faktycznie jak go kupiłem na prawym błotniku nie działa przycisk podnoszenia. Jak tylko uporam się z pracami wisennymi biorę się za Renie. Wydaje mi się to dziwne ale ostatnio czasem mruga mi dioda od amortyzacji podnośnika sama od siebie i po czasie przestaje lecz wszystko działa to chyba tak musi być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kustosz    7

Jeśli nie masz TCE 15 T to nie skalibrujesz podnośnika, tutaj wartość ramion ustala się za pomocą ustawienia czujnika. Przyciski góra/dól są na podwójnym oporniku i moduł widzi zmianę w oporze układu poprzez zmianę wartości V na wejściu modułu/panelu podnośnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AgroTuning    5

Z tyłu są zaślepki plastikowe umożliwiające dostęp do żarówek. Ale musisz odkręcić sterownik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Mucha
      Panowie mam problem z rozłączeniem przedniego napędu w Reni 110 54 a mianowicie rozsypal mi się przełącznik od napędu i gdy zobaczyłem jego cenę na allegro.pl to zaniemówiłem. Więc założyłem zwykły dwupinowy przełącznik klawiszowy. I tu teraz tkwi problem. przyjechał elektryk szukaliśmy przez parę ładnych godzin jak to zrobić żeby to wszystko działało. I mam pytanie. czy ten elektrozawór obok lewego koła pod kabiną to jest też od napędu czy on jest od womu? i jeżeli ktoś może mi powiedzieć dlaczego w tym oryginalnym przełączniku jest 7 przewodów a do elektrozaworu przecież idą tylko 2 więc po co ta reszta i które numery przewodów na tej okrągłej kostce lecą do elektrozaworu. Proszę o szybka pomoc.
    • Przez emsi1903
      Potrzebuje wiadomości ile litrów i jaki olej wlać do skrzyni w Renault 120.54 z 95r. Obecnie mam mineralny Agrol U. Gdy się zagrzeje to półwki i rewers nie chcą wchodzić. Słyszałem że musi być półsyntetyczny. Czy konieczna jest wymiana filtrów przy wymianie oleju (jaki koszt). Pomóżcie
    • Przez renwen
      Witam, mam problem z rozłączeniem przedniego napędu, walczę już z tym tydzień, i nie mam już pomysłów co do przczyny tego, posprawdzałem całą elektrykę, ciśnienie, mam założoną też nową pompę, proszę o pomoc kto wie coś na ten temat i wie jak mógłby mi pomóc, mój numer telefonu: 661860314 , jestem z Kujawsko-Pomorskiego.
    • Przez piotrekbial1
      witam mam rozebrany  silnik mwm 226-6 na cienkich, suchych  tulejach
      dwie z nich sa pęknięte,  co mogło być  przyczyną  ? przegrzanie/ zalanie gorącego  układu  zimnym płynem? 
      przegrzanie  wydaje sie być  najbardziej  prawdopodobne
      co o tym sadzicie ? może  sa jakies wady tego silnika ? 
    • Przez user88
      Witam.
       
      Mam problem z napędem.
      Włącznik w kabinie wł/wył naped wiec ciśnienie i wszystko po drodze powinno byc ok.
      Przy małym obciążeniu przód wspomaga tylne koła, ale problem zaczyna sie  gdy zapieram o drzewo - na półsprzgle jeszcze widac, że przód chce krecic, ale po puszczeniu przednie koła i wał napedowy przeskakuja jakby omykał (coś po drodze  w przystawce lub skrzyni?).
      Po zdjęciu przystawki - wałek pośredni wałka WOM jest cały i ma luz na oko max 1 mm(za łożyskach igiełkowych)
      Wieniec na dzwonie ma luz dość spory na boki pod katem można go układać. Byłem u Agroszyszki bo mam niedaleko to dali mi taki pierścień który blokuje wieniec, żeby się nie zsunął, ale nie wiem jak to zdemontować...na prasie stawia opór.
      Jak się dobrze przyjrzę to widać, że na wieńcu na styku z koszem sa trochę wyrobione frezy - może to one przeskakują pod dużym obciążeniem, ale tarczki chyba szybciej by popuściły...
       
      Prosze o sugestie i z góry dziekuje.
      Grzegorz
       
       
×