Skocz do zawartości

ustawienie zaplonu pompy wtryskowej ursus 1014


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam odalem pompe wtryskowa ursus 1014 do regeneracji po powrocie nie moge ustawic zaplonu a nic wiecej oprocz pompy w tym czasie nie robilem  wydaje mi sie ze sprzegielko jest nie to lub cos w pompie jak ustawic teraz zaplon  .ciagnik odpale lecz po dodaniu gazu slabo reaguje na niskich obrotach na  gaz na wyzszych jest lepiej zbiera sie odrazu lecz gdy spuszcze do ok 500 i dodam gaz to trwa to pare sekund proszę o porady co mam robic gdyż ciągnik mam jeszcze nie dotarty

Opublikowano

nie ma znaku na pompie chyba że ktoś nabił.zakładasz pompę na silnik,podłączasz wszystkie przewody oprócz pierwszej sekcji pompy,odpowietrzasz układ,wkręcasz rurkę kapilarną na pierwszą sekcję,kręcisz wałem aż pojawi się paliwo w rurce,po prawej stronie silnika od strony koła zamach.w misie(obok wymiennika ciepła)masz wkręcany pręt ok.6mm.wykręć go i włóż w otwór i powoli kręć wałem aż pręt wskoczy w otwór w kole zamachowym. obserwuj kapilarę.musi pręcik wskoczyć w otwór i paliwo drgnąć w rurce jednocześnie.jeśli się nie zgrywa trza pompę poluzować i przyspieszyć lub opóznić wtrysk paliwa.

Opublikowano

dzieki za podowiedz sprawdze na kole czy sie zgrywa lecz brakuje mi troche regulacji pompy do bloku bo jezeli ustawie pompe w polowie  to jak dogne ja do bloku to dziwnie pompa chodzi . czy to normalne ze z pompy slychac taki delikatny metaliczny dzwiek i jeszcze jedno pompiarz ustawil wtryski na 180 czy do nie za duzo twierdzi ze sie zuzyja i  bedzie mniej. czy ktoś wie jakie sprzegielko powinno być i ile jest rodzaji do tego typu pompy pompa motorpal

 

Opublikowano

jak byś miał inne sprzęgło to był by problem z rozruchem.żadnych hałasów nie powinno być z pompy.a to że słabo wkręca się na obroty to pompiarz nie ustawił regulatora

Opublikowano (edytowane)

Ustawiając sprzęgiełko kanałem na wpust do góry, szerokie wycięcie powinno być po 7 zębie czyli mniej więcej na godzinie 4:00.

Edytowane przez Grabcio
Opublikowano (edytowane)

no wlasnie sprzegielko powinno miec siedem zebow a ja mam 7 i pol na 7 czy 6 i pol wogole nie idzie odpalic ciagnika a jak odpali to gasnie . to najlepiej wtrysk ustawic na kole zamachowym czy probowac inaczej . Pompe zawozilem pompiarzowi ze dwa  razy i za kazdym razem twierdzi ze jest wszystko dobrze powiedzialem ze nie wchodzi na obroty ze morze dawka mala to powiedzial ze zawsze tak ustawia i jak cos to zebym troszke podkrecil dawke paliwa co o tym sadzicie bo ciagnik nie kopci nic delikatie jak przegazuje ale robiona byla kompletna kapitalka osiowanie bloku wal planowanie bloku oraz glowicy tuleje itp.mam pytanie z czego zrobić kapilare żeby to doklanie ustawić macie jakiś pomysl a ha na kole zamachowym mam dwie dziury obok siebie i trzecia tak z 15 cm dalej do czego sluzy ta trzecia . rozumiem ze na pierwszej ma być wtrysk a na tej drugiej i trzeciej

 

Edytowane przez XaWi
Opublikowano

jeszcze jedno,w pompie wtrysk od strony sprzęgiełka jest zderzak(śruba) od listwy na 19klucz chyba.weż wykręć ją i zobacz czy pompiarz nie włożył do środka podkładki(nie powinno jej tam być)jak jest wywal złóż i zobacz jak odpali i jak się wkręca na obroty.miałem podobny przypadek.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Opublikowano (edytowane)

Witam uporlem się z zaplonem było zle sprzegielko zapłon ustawiony lecz na kole zamachowym się nie zgrywa. Pojawił się jeszcze jeden problem po regeneracji głowicy idzie mi kompresja przez szpilki dokręcania głowicy oraz spod sprężyn zaworów pojawiają się co jakiś czas bąbelki czy to normalne gdyż na rozgrzanym silniku słychać zawory sprawdzałem luzy i gdy ciągnik pochodzi trochę luzy się zmieniają dźwignienki zaworów są bardzo blisko popychaczy czy to może być przyczyną co z tym zrobić macie może jakiś pomysł

Edytowane przez XaWi
Opublikowano

kolego XaWi ,możesz napisać jak ustawiłeś ten zapłon bo mam podobny problem w u914,pompa zrobiona,sprawdzana przez dwóch majstrów,rozrząd ustawiony na znaki (wymienione koła na oryginalne bo na starych znaki były inaczej) wtrysk ustawiony książkowo a co nie chodzi odpowiednio to nie chodzi :(:(:(

Opublikowano
Dnia 23.08.2017 o 02:37, pawi napisał:

kolego XaWi ,możesz napisać jak ustawiłeś ten zapłon bo mam podobny problem w u914,pompa zrobiona,sprawdzana przez dwóch majstrów,rozrząd ustawiony na znaki (wymienione koła na oryginalne bo na starych znaki były inaczej) wtrysk ustawiony książkowo a co nie chodzi odpowiednio to nie chodzi :(:(:(

witam mam ten sam problem w 1014 i jakie to sprzęgło założyłeś u siebie 

Opublikowano (edytowane)

Ja założyłem od szezdziesiatki lecz coś też nie jest tak jak powinno być będę kupował nowa pompę chyba bo nie idzie poradzić sobie z tym. Można też przypilowac ząbek lecz to może być za dużo jak tak też próbowałem nie wiem czego to morze być przyczyną ja wymieniłem wszystko podczas remontu i po regeneracji pompy później zaczęły się problemy 

Edytowane przez XaWi
Opublikowano (edytowane)
Dnia 2.02.2018 o 23:15, XaWi napisał:

Ja założyłem od szezdziesiatki lecz coś też nie jest tak jak powinno być będę kupował nowa pompę chyba bo nie idzie poradzić sobie z tym. Można też przypilowac ząbek lecz to może być za dużo jak tak też próbowałem nie wiem czego to morze być przyczyną ja wymieniłem wszystko podczas remontu i po regeneracji pompy później zaczęły się problemy 

witaj   ja mam  7.5 zęba od klina do szerokiego wycięcia od 60tki jest zła   z kupnem nowej pompy bym się wstrzymał bo prz nowej niema tej zębatki ja też kupiłem nową za 2.5 koła bo myślałem że będzie po kłopocie  i nic to nie pomogło zawiozłem pompę do pompiarza ma ją sprawdzić po swojemu i ma sprawdzic czy jest ta zębatka odpowiednia jak odbiorę to zobaczę czy pomoże jak  nie  to zaprowadzę ciągnik do niego niech szuka gdzie leży problem dam znać co z tego będzie.

 

 

Edytowane przez krzysztof80
Opublikowano
kolego XaWi uporałeś się z problemem uciekajacej kompresji (bombelkami) przy szpilkach? Też jestem po regeneracji głowicy i też zauważyłem te bomblowanie sprawdziłem jeszcze raz dokrecenie glowicy (170Nm) ale dalej to samo
Opublikowano
A sprawdzałeś głowicę ciśnieniowo? U mnie była pęknięta od strony popychacza i od strony szpilki tyle że sprawdzili to przed regeneracją no i okazało się że głowica na złom i nie nadaje się do naprawy bo bombelkuje tak jak u Ciebie
Opublikowano

Witam. problem  mianowicie dotyczy ursusa 912 . wymieniłem pompę wtryskową na nową . po zamontowaniu i odpaleniu strasznie kopci na białostrasznie i nie reaguje na gaz ( trzeba kawałek poruszać gazem aby reagował lecz nie przestaje kopcić). po zgaszeniu i odpaleniu to samo. wtryski ustawione. pomocy w czym lezy przyczyna.??????

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez 3sparrow
      po wyłamaniu rozrusznika drży ciągnik, czy możliwe zwichrowanie koła zamachowego?
    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?

    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
    • Przez tata1
      Witam
       
      Mam robić remoncik w 914, głowicę oddam do zakładu do regeneracji, ale co mam zamontować na cylindry?
      Zestawy naprawcze są od 140zł na Allegro (na tłok) do 500zł w sklepie. Jakie wybrać. Ciągnik pracuje u mnie ok, 100mth w roku, więc mało.
      Co polecacie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v