Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A wiec podłączyłem paliwo z bańki i nadal nie naciąga więc wskazywało by to na pompke zasilającą ale jest jeszcze możliwość ze jest to wina filterka zamontowanego na przewod przed pompką. Jest on dosc duży i może to przez niego nie chce naciągać a to co znajduje sie w filterku to szybciej spala niż naciaga spowrotem. Drugą sprawą jest to ze ma problem z uciagiem pługa cały czas gdy cos ma ciężej to schodzi z obrotów, nie zakręci kolami tylko schodzi z obrotów. Wymienione zostaly filtry paliwowe poniewaz były brudne ale to nie pomogło. Sprawdzony został filterek w pompie wtryskowej ale on był czysty. Dodatkowo ciężko odpala gdy sie go podgrzeje to i tak jakies 6sekund musi pokręcić. Macie jakiś sposób na sprawdzenie czy problem siedzi w ukladzie paliwowym czy gdzieś głębiej?

A to zdjecie filterka przed pompką post-210583-0-89490700-1492197177_thumb.jpg

Opublikowano

to odkręć przewód paliwa np przed filtrem (tym głównym) i obserwuj strumień paliwa jak kręcisz rozrusznikiem... sączy się ledwo czy może daje mocny strumień...

tam cudów nie ma

Opublikowano (edytowane)

A nie podejrzewasz pompki zasilającej. Miałem podobną sytuację w MF255 z tym że tam cały układ jest praktycznie w jednym miejscu i łatwo było sprawdzić co nie działa. MF na starej pompce nie miał takiej mocy jakiej powinien mieć dusiło go. Wymieniona została pompka i śmiga jak nowy:) Zrób tak jak Ci mówi lukbold przed pracą i po pracy I obserwuj czy strumień paliwa się nie zmienił i czy nie jest wogóle za słaby.

Edytowane przez RedPower
Opublikowano

No własne też daję możliwość ze to wina pompki właśnie teraz gdy widac ze slabo naciąga wiec też może slabo podawać. Przyjrze jej sie dokładnie. Jak coś już ustale to sie odezwę

Opublikowano

Ostatnio walczyłem z wiecznie zapowietrzającym się  3065. Odpalił, pochodził chwilę i  się zapowietrzył, znów ręczne odpowietrzanie pochodził chwilę i  się zapowietrzył. Uszczelniony cały  układ paliwowy od nowa i niestety efekty te same. W końcu wymiana  podstawy filtra - to samo - gdy skończyły się pomysły to to forum pomogło - ktoś wspomniał o zaworku zwrotnym od świecy płomieniowej. Po wykręceniu - działa - ale nie tak jak powinien - dmuchając od tyłu zamykał się - ale w nim jest sprężynka dociskająca - która niestety okazała się zacięta w pewnej pozycji - szybka naprawa i sprzęt pali i chodzi bez problemów - - także  radziłbym też kontrolę tego małego detalu.

Opublikowano

Zostawię dla potomnych, może komuś to pomoże - znów musiałem zmierzyć się z zapowietrzającym się Perkinsem, Stanęło na tym że: pompka paliwowa nowa, linia przelewowa była cała uszczelniona od nowa, dwa dni roboty, dłubania a on ciągle się zapowietrzał gdy postał. Zrobiłem jedną prosta rzecz - wymontowałem smok - założyłem wąż od rurki przelewowej do dna zbiornika. trzeci dzień - stoi całą noc - rano pali jak należy, bez pompowania pompką ręczną, czy innych cudów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v