Skocz do zawartości

Polecane posty

RedPower    3

Witam,

Mf 3065 się mi zapowietrza. Pochodzi przy trochę przy większych obrotach i się zapowietrza. Filtr paliwowy był niedawno wymieniany. dodam że to się zaczęło dziać po rozpołowieniu ciągnika . Gdy trochę pochodzi na niskich obrotach zejdzie troszkę poniżej obrotów ustawionych i zaczyna kopcić gdy ma większe obroty praktycznie nic nie widać dymku ( załączam filmik). Co może być przyczyną.

 

Filmik. http://www118.zippyshare.com/v/twjKbMBn/file.html
 

post-140082-0-60819300-1489596467_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359

ON swobodnie dociera od zbiornika? Sprawdzałeś?


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pepe96    8

hej kolego morze być też ze pompa już słaba jest 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

RedPower    3

Tak przed pompką zasilającą odkręciłem przewód  ( w zbiorniku jest poziomy paliwa wyższy) i paliwo normalnie leciało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    147

To wyczyść sitko w pompce zasilającej odkręć górną śrubkę zdejmij półokrągły dekielek i masz sitko które zapewne jest zasyfione po wyczyszczeniu powinno grać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    219

Przy rozpoławianiu silnika okręcałeś przewód od pompki zasilającej? 

Występują w tym type gumki pod przewodem paliwa na wejściu i wyjściu z pompki? Chodzi mi o uszczelkę przewodu paliwowego taką jaka występuje w filtrze paliwa. Bardzo często podczas remontów użytkownicy odkręcają przewody bez świadomości że w otworze z gwintem znajduje się uszczelka gumowa która jest jednorazowa.

Pompa wtryskowa nie ma tu nic do rzeczy, jeśli byłaby w niej przyczyna nie stałoby się to z dnia na dzień po remoncie. Sprawdź szczelność połączeń od pompy do zbiornika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    147

Przy pompce jest króciec(śrubunek) który łączy gumowy przewód z metalowym i się rozkręca żeby z pompki nie wykręcać przewodu nie wiem jak kolega to rozłączał może i z pompki wykręcił i ma ten problem chociaż jestem zdania że nie do końca dobrze by pompka dawała paliwo żeby w ogóle odpalił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

odkrec przewód metalowy z pompki i zobacz czy ci gumka nie zatkała dopływu paliwa :)

 


a i jeszcze w pompie paliwowej po lewej stronie jest filterek chyba zakreca sie go na klucz 22 jesli go wyciagałes i odwrociłes zapalisz ciagnik i zaraz zgasnie czyli jest zlke załozony :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RedPower    3
(edytowany)

Już nie mam do niego siły :(

Gdy przy większych obrotach pochodzi z 5 min zaczyna troszkę skakać obrotami i gaśnie. Luzuję wtedy ten przewód przy pompie wtryskowej i kręcę rozrusznikiem (nieraz po 3 minutach nie chce zapalić a czasem i po minucie zapala) Czasami jak zapali wejdzie na obroty z 5 s pochodzi i gaśnie i od nowa za drugą razem zapala dobrze ale znów z 5 min i powtórka ( tych powtórek to ze 20 miałem :( )

 

odkrec przewód metalowy z pompki i zobacz czy ci gumka nie zatkała dopływu paliwa :)

 


a i jeszcze w pompie paliwowej po lewej stronie jest filterek chyba zakreca sie go na klucz 22 jesli go wyciagałes i odwrociłes zapalisz ciagnik i zaraz zgasnie czyli jest zlke załozony :)

 

Przy pompce paliwowej są tylko dwa przewody na klucz 13 :) Przy pompie wtryskowej nie odkręcałem przewodów i nie wyjmowałem nic z niej( wyjątek do odpowietrzenia ale tylko luzuje)

Edytowano przez RedPower

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    500

po kiego luzujesz ten przewód przy pompie? odpowietrza się na wtryskach!
Odkręć przewód między filtrem a pompą wtryskową (zasilanie pompy). Pompuj tą ręczną i ma pryskać z filtra pod dużym ciśnieniem, ewentualnie zakręć silnikiem. Jeśli leci mocno to wykreć cały tył pompy (4 śrubki chyba na klucz 8). Odkręć króciec i wyjmij wszystkie części tylko żebyś sobie czegoś tam nie zgubił. Wyczyść sitko. Piszą tutaj że sitko demontują bez odkręcania całości z pompy tylko że wtedy syf zostaje w pompie a chyba nie o to chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pepe96    8

A jak to nic nie pomoże to tylko regencja pompy 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    219

Widzę że sporo wróżbitów na forum. 

Skąd wiecie jaki ma filtr lub gdzie jest usterka siedząc przed kompem nie widząc ciągnika? Może lepiej niech od razu wymieni silnik.

Do autora zapytania - jak nie radzisz sobie z diagnozą i naprawą to szukaj mechanika bo naprawy przez forum mogą być kosztowne i nie skuteczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalipso156    1

Święta prawda.... proste czynności możesz robić sam ale jak nie przynosi to żadnego efektu to tylko mechanik....
To co możesz sam zrobić to:
1 wymiana oringow w pompce zasilajacej (nie kontrola ich stanu tylko bezwzgledna wymiana)
2 czyszczenie sitka w pompce zasilajacej
3 wymiana filtra paliwa wraz ze wszystkimi przyległymi uszczelnieniami
4 wydmuchanie całego układu (i tak jest rozebrany więc to tylko 1min więcej pracy)
5 poprawne odpowietrzenie
Te czynność w moim zakładzie zajmują 15min i mamy obraz co robić dalej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RedPower    3

Tak Przyczyną było zapchane sitko w pompce zasilającej.

Nie zapowietrzył się ani razu przy 2h pracy na polu :)

A oto efekty dzisiejszej pracy :)

 

Dziękuję wszystkim za pomoc

post-140082-0-34512200-1489681701_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak Przyczyną było zapchane sitko w pompce zasilającej.

Nie zapowietrzył się ani razu przy 2h pracy na polu :)

A oto efekty dzisiejszej pracy :)

 

Dziękuję wszystkim za pomoc

 

czasem i tak bywa :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    147

To wyczyść sitko w pompce zasilającej odkręć górną śrubkę zdejmij półokrągły dekielek i masz sitko które zapewne jest zasyfione po wyczyszczeniu powinno grać

 

@Marcin Bielak jak byś czytał od początku to nie pytałbyś o jakim sitku mowa bo w zbiorniku nie ma żadnego chociaż w moim jest po przygodach z pompką i zatykaniem rurki w baku chyba z 5lat mam spokój po zrobieniu smoka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
massey87    3

Założyłem filterek paliwowy na przewód doprowadzający paliwo do pompki zasilającej. uzupelnie filterek paliwem odpalam ciągnik i paliwo powoli leci do filterka, takim lekkim strumykiem ale niestety jest problem ze po jakiś 30min pracy wiecej z tego filterka paliwa przepala niz dostarcza co skutkuje zapowietrzeniem sie. Sitko w popce wyczyszczone, filtry nowe. Gdzie najpierw szukać problemu ? przewodu po zalozeniu filterka nie skrucilem zbytnio więc nie idzie całkiem prosty tylko ma lekki pagórek czy to przez to może byc problem ze nie podciąga paliwa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    500
(edytowany)

złamał Ci się wąż na wyjściu z baku... albo se podepnij paliwo wprost z bańki i obserwuj

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
massey87    3

no najprawdopodobniej że tu jest problem, od tego zacznę. Ale to że musi podciągnąć troche w wzwyż to nie powinno sprawiać problemu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez john1
      Witam nie moge wbić grupy A ani to tyłu ani do przodu zawór ten od gory odkrecalem i nie jest przycienty co to moze byc
       
      Jeszcze zapomnialem do dac ze zgrzytów wogle nie ma
    • Przez dawid1983
      witam chcialbym zrobic dolewke oleju do skrzyni bo troche mam malo tylko niewiem jaki
    • Przez Peron
      Witam
       
      Ma ktoś może jakiś schemat układu klimatyzacji do MF6180? Nie działa mi klima, a w ciepłe i suche dni jazda ciągnikiem to męczarnia.
       
      U mnie coś było z tą klimą grzebane. Załączanie klimy jest z dorabianego przełącznika ON/OFF. Początkowo kompresor się załączał, a teraz już nie reaguje. Wszedłem do góry, na kabinę, zauważyłem, że zawór załaczający i sterujący tempraturą jest odcięty od takiego zaworu, do któtrego wchodzą przewody z czynnikiem (a powinien być połączony takim cienkim przewodem jesli się nie mylę). Nie ma też 3 stopnia nawiewu. Żeby było śmiesznie, to w lato się nie dało nawet ustawić samego chłodnego nawiewu, chociaż zawór zamykający wg pracuje popraweni (tzn, zamyka się i otwiera). Może to było subiektywne odczucie, zawór był zamknięty, a to ciepłe powietrze było spowodowane rozgrzaniem się dachu i nagrzewnicy od słońca?
       
      Prosiłbym o pomoc i naprowadzenie na trop
    • Przez bandit1945
      Witam.
      Mam problem a mianowicie nie przełącza mi na zająca....
      Czujnik uderzeniowy 1000 procent dobry....
      Podaje sygnał po uderzeniu... Na wyświetlaczu kontrolka się zmienia a nie podaje prądu na elektrozawór....
       
      Gdy dam prąd na ostro na elektrozawór to przełącza na zajaca...
       
      Pomocy MF 3095 dynashift
    • Przez RafaKluczyski
      Witam. Mam taki problem, a mianowicie po wymianie pompy wody przestało działać ogrzewanie. Szukałem na forum i się doczytałem, że trzeba gazować i powinno się samo odpowietrzyć. Dzisiaj próbowałem i przewód jeden zaczął robić się gorący. Wszedłem na dach, otworzyłem przednią pokrywę i też jeden normalnie zaczął się robić gorący, a drugi po pewnym czasie lekko ciepły. Wszedłem do kabiny i dziwnie, bo raz dmuchało ciepłym raz zimnym, znowu ciepłym i zimnym. Co może być? Miał ktoś taki lub podobny problem? Dzięki z góry za pomoc
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.