Skocz do zawartości

Polecane posty

RedPower    3

Witam,

Mf 3065 się mi zapowietrza. Pochodzi przy trochę przy większych obrotach i się zapowietrza. Filtr paliwowy był niedawno wymieniany. dodam że to się zaczęło dziać po rozpołowieniu ciągnika . Gdy trochę pochodzi na niskich obrotach zejdzie troszkę poniżej obrotów ustawionych i zaczyna kopcić gdy ma większe obroty praktycznie nic nie widać dymku ( załączam filmik). Co może być przyczyną.

 

Filmik. http://www118.zippyshare.com/v/twjKbMBn/file.html
 

post-140082-0-60819300-1489596467_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    243

ON swobodnie dociera od zbiornika? Sprawdzałeś?


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

RedPower    3

Tak przed pompką zasilającą odkręciłem przewód  ( w zbiorniku jest poziomy paliwa wyższy) i paliwo normalnie leciało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    133

To wyczyść sitko w pompce zasilającej odkręć górną śrubkę zdejmij półokrągły dekielek i masz sitko które zapewne jest zasyfione po wyczyszczeniu powinno grać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    195

Przy rozpoławianiu silnika okręcałeś przewód od pompki zasilającej? 

Występują w tym type gumki pod przewodem paliwa na wejściu i wyjściu z pompki? Chodzi mi o uszczelkę przewodu paliwowego taką jaka występuje w filtrze paliwa. Bardzo często podczas remontów użytkownicy odkręcają przewody bez świadomości że w otworze z gwintem znajduje się uszczelka gumowa która jest jednorazowa.

Pompa wtryskowa nie ma tu nic do rzeczy, jeśli byłaby w niej przyczyna nie stałoby się to z dnia na dzień po remoncie. Sprawdź szczelność połączeń od pompy do zbiornika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    133

Przy pompce jest króciec(śrubunek) który łączy gumowy przewód z metalowym i się rozkręca żeby z pompki nie wykręcać przewodu nie wiem jak kolega to rozłączał może i z pompki wykręcił i ma ten problem chociaż jestem zdania że nie do końca dobrze by pompka dawała paliwo żeby w ogóle odpalił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

odkrec przewód metalowy z pompki i zobacz czy ci gumka nie zatkała dopływu paliwa :)

 


a i jeszcze w pompie paliwowej po lewej stronie jest filterek chyba zakreca sie go na klucz 22 jesli go wyciagałes i odwrociłes zapalisz ciagnik i zaraz zgasnie czyli jest zlke załozony :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RedPower    3

Już nie mam do niego siły :(

Gdy przy większych obrotach pochodzi z 5 min zaczyna troszkę skakać obrotami i gaśnie. Luzuję wtedy ten przewód przy pompie wtryskowej i kręcę rozrusznikiem (nieraz po 3 minutach nie chce zapalić a czasem i po minucie zapala) Czasami jak zapali wejdzie na obroty z 5 s pochodzi i gaśnie i od nowa za drugą razem zapala dobrze ale znów z 5 min i powtórka ( tych powtórek to ze 20 miałem :( )

 

odkrec przewód metalowy z pompki i zobacz czy ci gumka nie zatkała dopływu paliwa :)

 


a i jeszcze w pompie paliwowej po lewej stronie jest filterek chyba zakreca sie go na klucz 22 jesli go wyciagałes i odwrociłes zapalisz ciagnik i zaraz zgasnie czyli jest zlke załozony :)

 

Przy pompce paliwowej są tylko dwa przewody na klucz 13 :) Przy pompie wtryskowej nie odkręcałem przewodów i nie wyjmowałem nic z niej( wyjątek do odpowietrzenia ale tylko luzuje)

Edytowano przez RedPower

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    449

po kiego luzujesz ten przewód przy pompie? odpowietrza się na wtryskach!
Odkręć przewód między filtrem a pompą wtryskową (zasilanie pompy). Pompuj tą ręczną i ma pryskać z filtra pod dużym ciśnieniem, ewentualnie zakręć silnikiem. Jeśli leci mocno to wykreć cały tył pompy (4 śrubki chyba na klucz 8). Odkręć króciec i wyjmij wszystkie części tylko żebyś sobie czegoś tam nie zgubił. Wyczyść sitko. Piszą tutaj że sitko demontują bez odkręcania całości z pompy tylko że wtedy syf zostaje w pompie a chyba nie o to chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    195

Widzę że sporo wróżbitów na forum. 

Skąd wiecie jaki ma filtr lub gdzie jest usterka siedząc przed kompem nie widząc ciągnika? Może lepiej niech od razu wymieni silnik.

Do autora zapytania - jak nie radzisz sobie z diagnozą i naprawą to szukaj mechanika bo naprawy przez forum mogą być kosztowne i nie skuteczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalipso156    1

Święta prawda.... proste czynności możesz robić sam ale jak nie przynosi to żadnego efektu to tylko mechanik....
To co możesz sam zrobić to:
1 wymiana oringow w pompce zasilajacej (nie kontrola ich stanu tylko bezwzgledna wymiana)
2 czyszczenie sitka w pompce zasilajacej
3 wymiana filtra paliwa wraz ze wszystkimi przyległymi uszczelnieniami
4 wydmuchanie całego układu (i tak jest rozebrany więc to tylko 1min więcej pracy)
5 poprawne odpowietrzenie
Te czynność w moim zakładzie zajmują 15min i mamy obraz co robić dalej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RedPower    3

Tak Przyczyną było zapchane sitko w pompce zasilającej.

Nie zapowietrzył się ani razu przy 2h pracy na polu :)

A oto efekty dzisiejszej pracy :)

 

Dziękuję wszystkim za pomoc

post-140082-0-34512200-1489681701_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak Przyczyną było zapchane sitko w pompce zasilającej.

Nie zapowietrzył się ani razu przy 2h pracy na polu :)

A oto efekty dzisiejszej pracy :)

 

Dziękuję wszystkim za pomoc

 

czasem i tak bywa :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    133

To wyczyść sitko w pompce zasilającej odkręć górną śrubkę zdejmij półokrągły dekielek i masz sitko które zapewne jest zasyfione po wyczyszczeniu powinno grać

 

@Marcin Bielak jak byś czytał od początku to nie pytałbyś o jakim sitku mowa bo w zbiorniku nie ma żadnego chociaż w moim jest po przygodach z pompką i zatykaniem rurki w baku chyba z 5lat mam spokój po zrobieniu smoka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
massey87    3

Założyłem filterek paliwowy na przewód doprowadzający paliwo do pompki zasilającej. uzupelnie filterek paliwem odpalam ciągnik i paliwo powoli leci do filterka, takim lekkim strumykiem ale niestety jest problem ze po jakiś 30min pracy wiecej z tego filterka paliwa przepala niz dostarcza co skutkuje zapowietrzeniem sie. Sitko w popce wyczyszczone, filtry nowe. Gdzie najpierw szukać problemu ? przewodu po zalozeniu filterka nie skrucilem zbytnio więc nie idzie całkiem prosty tylko ma lekki pagórek czy to przez to może byc problem ze nie podciąga paliwa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    449

złamał Ci się wąż na wyjściu z baku... albo se podepnij paliwo wprost z bańki i obserwuj

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
massey87    3

no najprawdopodobniej że tu jest problem, od tego zacznę. Ale to że musi podciągnąć troche w wzwyż to nie powinno sprawiać problemu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez norbi9032
      Witam mam problem z podnośnikiem EHR w MF 3060.
      Nie zapala się żadna kontrolka, sprawdzałem bezpieczniki przy akumulatorze wszystko jest ok.
      Napęd Wom Przyśpieszacz wszystko działa. Oprócz EHR.
       
    • Przez dawid1983
      witam ponownie zaczne od tego wyjmowalem 2 tygodnie temu akumulator i znowu to samo dzisiaj tez go musialem wyjasc i go ponownie zalozylem   gdy chcialem ruszyc do przodu grupa biegow A to nie moglem ruszyc  ta wajche od tej grupy  cofalo ja spowrotem  a na grupie B  wporzadku to wzialem wyregulowalem na tym przegubie i teraz jest wporzadku jaka moze byc przyczyna pomocy nigdy mi to sie wczesniej nie zdarzylo NIE WIEM JAK JUTRO BEDE GO CHCIAL ODPALIC  I ZOBACZYMY CZY DZIALA
    • Przez PronarekP5
      Witam wszystkich a tymbardziej użytkowników takowych ciągników jakimi są MF-y z seri 6100 mam kilka pytań odnośnie eksploatacji i użytkowania. Awięc moja lista pytań jest taka:
      -ile kosztują filtry paliwowe
      -ile kosztują filtry oleju
      -jaki olej lać do silnika - ile kosztuje
      -jaki olej do skrzyni - ile koztuje i ile wchodzi
      -ile kosztuje filtr hydrauliki
      -jak sprawdzić zużycie oleju w skrzyni
      -jak sprawdzić stopień zabrudzenia filtru powietrza
       
       
      Oprucz tych pytań odnośnie eksploatacji ma jeszcze inne :
      -do czego służy komputer na prawym słupku
      -jak działa przełącznik przód - tył przy kierownicy
      - w jaki sposób mozna zastąpić przednie ciążarki
      -do czego służą poszczególne przełączniki i wajchy - fotke z opisem wyśle na gg lub meil
       
       
      Za odpowiedzi z góry dziękuję
    • Przez dawid1983
      Witam chcialbym zmierzyc cisnienie pompy chydraulicznej gdzie dostane taki najlepiej jakas strone i w ktorym miejscu podlaczyc pomiar wiem ze przy filtrze ale nie wiem dokladnie
    • Przez Misiaul
      Witam
      Ferguson ciężko odpala i zauważyłem że przewód od świecy płomieniowej jest urwany. Czy któryś z użytkowników może sprawdzić i napisać mi jaki kolor ma ten przewód co dochodzi do świecy? I mniej więcej skąd on wychodzi? 
      Z góry dzięki i pozdrawiam.
×