Skocz do zawartości

Case MX 150 -Brak 3 półbiegu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2 godziny temu, Rowan napisał:

Jeśli faktycznie ciśnienie jest faktycznie dobre, to według mnie coś jest z koszami mimo wszystko. Tylko dziwne, że akurat dwa na tym samym wałku. A czy nie słychać jakiegoś zgrzytu jak zaczyna „ślizgać”?

nic nie słychać normalne tylko dzięki charakterystyczne dla tych skrzyń 

a czy jakby było mikro pekniecie na koszu to cisnienie bedzie trzymał normalnie ?

 

Opublikowano (edytowane)

Ktoś tu miał przypadek z pękniętym koszem, ale jesli pomimo wycieku ciśnienie sie utrzymuje to powinno i tak ciągnąć. I dwa jednocześnie? Na zimnym i rozgrzanym oleju to samo?

Może przekładki tarczek jakieś wyjechane? Ale też dziwne, że oba jednocześnie. Jak coś wymysle to się odezwe

Edytowane przez grego
Opublikowano
18 godzin temu, grego napisał:

Ktoś tu miał przypadek z pękniętym koszem, ale jesli pomimo wycieku ciśnienie sie utrzymuje to powinno i tak ciągnąć. I dwa jednocześnie? Na zimnym i rozgrzanym oleju to samo?

Może przekładki tarczek jakieś wyjechane? Ale też dziwne, że oba jednocześnie. Jak coś wymysle to się odezwe

Na zimnym nie sprawdzałem, ciśnienie trzymie 19bar nawet podczas poslizgu. Tak tylko 1i2 półbieg na kazdym biegu, oprocz 1 bo jest pewnie inne przełożenie i ciagnie nawet na drzewie. tak jak pisalem wczesniej wyminione tarczki a na 2polbiegu tez przekladki.

 

Opublikowano

Sprawdź dokładnie, czy na pewno mierzysz w odpowiednich miejscach, bo jeśli tarcze i przekładki nowe, to przy 19barach po prostu nie ma opcji żeby przepuścił. Jakby miał 14-15 to może się tak dziać przy dużym, ale nie przy 19... Nie przychodzi mi nic innego do głowy...

Opublikowano
6 godzin temu, Rowan napisał:

Sprawdź dokładnie, czy na pewno mierzysz w odpowiednich miejscach, bo jeśli tarcze i przekładki nowe, to przy 19barach po prostu nie ma opcji żeby przepuścił. Jakby miał 14-15 to może się tak dziać przy dużym, ale nie przy 19... Nie przychodzi mi nic innego do głowy...

sprawdzane w dobrym miejscu i sprawdzał to kumpel mechanik co siedzi w zachodnich ciagnikach, on tez nie ma pomyslu juz na to mówi że pozostaje mikro pękniecie na koszu, gdzieś na płycie zaworowej lub na skrzyni ale pewnosci nie ma :/

Opublikowano
Dnia 17.07.2018 o 13:49, grego napisał:

Sprawdź kiedyś czy i na zimnym się ślizga

zanim sprawdzilem chodzil z 10 min wiec olej na pewno sie nie rozgrzał jeszcze na maxa ale tez sie ślizgnął

a nie chciałbym zmieniać traktora bo nigdy nie wiesz co kupisz innego a ten jest w paliwie bardzo oszczędny, nowe opony i jestem z niego zadowolony bardzo a nie chce tez wywalac kasy w błoto aby zgadywać co robic 

Opublikowano

Nic nie poradzisz jak nie rozbierzesz jeszcze raz, skoro twierdzisz, że ciśnienia są dobre i w dobrych miejscach mierzone. Jeśli zawory i sterowanie jest dobre, to problem będzie w środku. 

Opublikowano
Dnia 20.07.2018 o 19:47, Rowan napisał:

Nic nie poradzisz jak nie rozbierzesz jeszcze raz, skoro twierdzisz, że ciśnienia są dobre i w dobrych miejscach mierzone. Jeśli zawory i sterowanie jest dobre, to problem będzie w środku. 

masz na myśli kosze ?

Opublikowano

Tak, bo jeśli jesteś pewien, że zawory są dobre i ciśnienia też, to problem musi być gdzieś na koszach, niema innej możliwości. Jednak ja bym na Twoim miejscu rozebrał też do koszy rewersu i tam wymienił też tarczki i przekładki. 

Opublikowano
12 godzin temu, Rowan napisał:

Tak, bo jeśli jesteś pewien, że zawory są dobre i ciśnienia też, to problem musi być gdzieś na koszach, niema innej możliwości. Jednak ja bym na Twoim miejscu rozebrał też do koszy rewersu i tam wymienił też tarczki i przekładki. 

zawory masz na myśli te dwie cewki sterujące ? Kosz od rewersu bym odpuścił bo 3i4 polbieg dziala bez zarzutu

Opublikowano

Tak, tam gdzie cewki, ale rozumiem, że całe zawory wykręcałeś i zamieniałeś, a nie tylko same cewki od zaworów? Ja bym mimo wszystko zajrzał do rewersu.

Opublikowano

Na jednym koszu wymienił i przekładki, ale umówmy się te przekładki się tak nie wycierają jak tarczki i nie wiem ile musiało by być najechane, no chyba że spalone sprzegło było. Wydawać by się mogło, że w takim razie sprzegło, no ale slizgają sie tylko dwa półbiegi, a nie wszystkie..., dodatkowo i na wstecznym czyli na innym koszu sprzęgła...

Opublikowano
Dnia 22.07.2018 o 21:53, Rowan napisał:

Tak, tam gdzie cewki, ale rozumiem, że całe zawory wykręcałeś i zamieniałeś, a nie tylko same cewki od zaworów? Ja bym mimo wszystko zajrzał do rewersu.

Tak w całości przełożone :D

Opublikowano
Dnia ‎2018‎-‎07‎-‎25 o 09:27, grego napisał:

Na jednym koszu wymienił i przekładki, ale umówmy się te przekładki się tak nie wycierają jak tarczki i nie wiem ile musiało by być najechane, no chyba że spalone sprzegło było. Wydawać by się mogło, że w takim razie sprzegło, no ale slizgają sie tylko dwa półbiegi, a nie wszystkie..., dodatkowo i na wstecznym czyli na innym koszu sprzęgła...

a uszczelniacze na wałku wymienił (4szt) bo skoro tylko dwa półbiegi się ślizgają to one mogą być winne ...

Opublikowano
21 godzin temu, BENNY82 napisał:

a uszczelniacze na wałku wymienił (4szt) bo skoro tylko dwa półbiegi się ślizgają to one mogą być winne ...

ale to mówisz że wtedy by trzymał ciśnienie normalnie 19 bar, bo ciśnienie pokazuje normalnie ?

Opublikowano

Odkopie, mialem podobny problem i winny byl uszczelniacz na koszu, cisnienia niby dobre ale jak sie zaprlem o drzewo i podlaczylem zegar to w tym momencie spadalo... 

Opublikowano

No i znowu mam problem  Wszedl mi 4 bieg mechaniczny  i nie chce wyjsc. Ala raczka wszystkie biegi wbijam,   123 i niby 4, ale  skrzynia jest zablokowana , zakleszczona, silnik od razy gasnie. non stop jest 4 bieg, na luzie ciagnik jedzie na 4, Rozjechalem wczoraj skrzynia biegow, ale nie udalo mi sie odkrecic skrzyni mechanicznej,   tej przystawki od samego  mostu, nie chce odejsc za cholere.  Srubami ciagne to  z gory odeszla z 1 mmm i dalej nic.  Sprzegla od przednigo napedu nie sciaglem. 

W poniedzialek ma serwis przyjechac. 

Opublikowano (edytowane)

Jak nie zdejmiesz sprzegla mfd i mechanizmu ręcznego z wałkiem, to dekla nie zdejmiesz. Tam jest łożysko, które trzyma dekiel pod ręcznym.

Nie masz serwisówki od tego? Tam jest wszystko pokazane co i jak odkręcić.

Edytowane przez Rowan

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez kurzyn198
      Witam wszystkich
      Posiada ktoś z was schemat elektryczny do Case Mx 135. Padły mi kierunkowskazy, bezpiecznik jest ok, przerywacz jest sprawny (podmieniałem ze sprawnego ciągnika), awaryjne działają, a kierunków brak.
    • Przez zipo1
      Witam szukam wszelkich informacji na temat case mx 150 maxum,(na co uważać, czego pilnować), kupiłem taki ciągnik, super by było dostać instrukcję obsługi, zgóry dziękuję.
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez jacumi
      Witam,
      Dziś podczas talerzowania zapaliły się wszystkie kontrolki w moim Case MX100 (2000r).
      Ojciec jeździł i powiedział że wszystko się popodświetlało (akumulator, ciśnienia oleju, kontrolka od ręcznego itp itd)
      Pierwsza myśl była że mało oleju w silniku, poziom był minimum. Uzupełniono do 2/3 max. I nie pomogło.
      Jak wróciłem do domu (traktor stał 2-3 godziny) to sytuacja jest taka sytuacja jak na zdjęciu (traktor zgaszony, czyli ostygł).
      Kontrolki już się nie świecą wszystkie tylko te właściwe, traktor zapala (test tylko na chwile).
       
      ktoś przerabiał coś takiego ??
       
      pozdrawiam
      Jacek

    • Przez kada2k
      Witam, wyświetliło mi się ostrzeżenie w Case Farmall 85C w instrukcji znalazłem że odpowiada to za zbyt niskie ciśnienie w przekładni i układzie kierowniczym. Poziom oleju się zgadza, hydraulika działa jak wcześniej, wspomaganie tak samo, płynność rewersu i półbiegu również. Ktoś miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł co mogło się stać, jutro jeśli będzie dalej to samo dzwonie do serwisu ale z uwagi na godzinę chciałem się tutaj dopytać.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v