Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
karpik9    0

Witam chciałbym dowiedzieć się waszych opinii o ciągnikach renault 155.54 i w szczególności chciałbym się dowiedzieć czy ma on ekonomiczne obroty wom czyli 540 eco.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    608

ma 1000, dziś nazywa się właśnie 540eco


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kali2107    89

czyta tych herezji się nie da ! za naukę się weźcie a nie takie głupoty piszecie. bd podawał prędkość wom i obr silnika. 540- 1900. 540e-1500 co daje 750-1900. 1000- 1900 co daje 540-1100. 1000e- 1500 co daje 1400 obr na wom- 1900 na silniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kondziu123    2

Miałem taką Renie i z tego co kojarzę nie ma w nich obrotów Eco, jest 540 i 1000. A co do samego ciagnika jak trafisz na zadbany to będziesz zadowolony jest w miarę oszczędny, mocy też mu nie brakuje. Przy zakupie zwróć uwagę na rowers elektrohydrauliczny bo jak szarpie to prędzej czy później nakłady nieuniknione.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karpik9    0

Dziękuję kondziu123, rozglądam się za renią z rewersem mechanicznym żeby było mniej do psucia, ale chyba sobie odpuszczę model 155.54 bo często używałbym WOM i chciałbym żeby ciągnik miał 540 eco.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maly00    6

kupilem renie 155.54 i mam taki problem ze nie mozna odpalic ze stacyjki odpalala dobrze az przestala na krotko pali musi chyba byc tam gdzies taki bajer miedzy rozrusznikiem a stacyjka po wicisnieciu ktorego nastepuje styk( np zapali jak jest na luzi lub wcisniete sprzeglo ) taki mi sie wydaje bo stacyjka tez dobra laczy przygasa przekazniki pykaja a nie pali...moze ktos pomoze gdzie tego szukac? lub wie co moze byc przyczyna? chyba musze olej wymienic w skrzyni bo ten jak ciagnik jest zimny to nie zakreci sie kolami troche pochodzi i juz zaczyna chodzic wspomaganie podobnie podnosnik czy to moze inny powod?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    608

czujnik biegu N masz na prawym boku skrzyni, pod wybierakiem biegów


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kondziu123    2

Nie wiem jaki masz rewers ale (jeżeli się mylę niech ktoś poprawi) możesz mieć też czujnik przy pedale sprzęgła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maly00    6

rewers mechanizny przy pedale sprzegla nic nie ma jutro sprawdze przy wybieraku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maly00    6

kolego podpowiesz moze jak sie dostac do tego czujnika  pod wybierakiem to chyba jego wina nie ma tam  miejsca trzeba kabine podnosic? czy moze od srodka mozna sie dostac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    608

nic nie musisz zrzucać, na boku skrzyni głównej powinien być ten czujnik, gdzieś za skrzynką akku, podobny jak olejowy czy hamulcowy i podłączone dwa kable

zaznaczam że nie znam każdego modelu na pamięć i nie powiem Ci dokładnych namiarów na niego


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maly00    6

trzeba rozmontowac schody bo nie ma tam dostepu bardzo udalo sie jakos ale problem nie rozwiazany sa tam 4 przewody dwa na plus i dwa na minus probowalem to mostkowac na rozne sposoby i tak nie chce zapalic jakby jeszcze cos musialo byc lub gdzies jest na kostkach slaby styk po zmierzeniu miernikiem jedna para pokazuje dobre napiecie prawie 12 V a druga zaledwie 7.7v jutro bede szukal dalej....dzieki za podpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek83    15

A przekręcając wciskasz kluczyk? W mojej jest tak że trza wcisnąć żeby odpaliła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arturo69    41

Wcześniej trzeba przekręcić w prawo, ale nie do końca, potem wcisnąć i przekręcić w skrajne prawo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Paweł211
      Witam co sądzicie o Reno Ares 836 Może ktoś ma takie cudo i może się coś więcej wypowiedzieć . Jest mały problem z hamulcami zastanawiamy się co to może być . 
    • Przez Danielkoltun
      Witam . Przeczytałem kilka tematów na Agrofoto ale nie znalazłem tego czego bym oczekiwał więc postanowiłam napisać tutaj , mianowicie chce kupić renault 7514 ls z 1986r , potrzebuje opinie o tym modelu . Oglądałem jeden taki egzemplarz i sytuacja wygląda tak : traktor łanie zapala , biegi ma w podłodze ( dwie wajchy , 3 zakresy i 4 biegi , rewers przy kierownicy koło gazu ręcznego ) , chodzą ciasno i wyraźnie , traktor przy jeździe do przodu trochę wyje ale to może przez to że hamulce go strasznie trzymają bo jak się wciska sprzęgło podczas jazdy to się zatrzymuje jak przymurowany . Mógłby mi ktoś wyjaśnić jak wyłącza się blokadę i która to wajcha bo ciągnik był na blokadzie podczas oglądania a nie mogłem ogarnąć co i jak , jest jeszcze jedna wajcha o której nie mam pojęcia taka długa co jest pod pulpitem i ona idzie na stronę prawą i do góry wygląda to jak jakiś rozdzielacz jednosekcyjny  , czy wajcha z gumową rączką koło sprzęgła to drugi stopień sprzęgła ? , czy hamulce są zbudowane w podobny sposób jak w MTZ bo bym je przejrzał . I na koniec na co zwrócić jeszcze uwagę . Proszę o pomoc i pozdrawiam . 
       
    • Przez tomaszt135
      Witam,
      Jestem na etapie wymiany tarczy sprzęgłowej w renówce 8514. W związku z wytarciem przez starą tarczę rowków na docisku i kole wieńca, odkręciłem tarczę na docisku bez problemów, ale z tarczą koła wieńca mam problem. Czy jest może jakiś sposób na odkręcenie tych śrub? Próbowałem tradycyjnie, ale klucze się wyginają. Może śruby odkręcają się w lewą stron? Może znacie jakiś sposób na zdjęcie tego koła?Będę wdzięczny za pomoc, bo nie chciałbym coś popsuć robiąc coś na siłę.
    • Przez mad
      Panowie, jak duże są różnice miedzy  aresami serii 6x0 a 6x6?
       
       
    • Przez majes
      Podczas jazdy i głównie pod obciążeniem słychać w kabinie takie nieregularne chrobotanie chyba ze skrzyni, raczej nie z silnika. Ostatnio nawet zauważyłem że jest to chrobotniecie jak ciągnik stoi i szarpne ładowaczem w dół. Co to może być? Byłem u mechanika, oglądał, zaglądał kamerą do skrzyni i nic nie znaleźli.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.