Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
karpik9    0

Witam chciałbym dowiedzieć się waszych opinii o ciągnikach renault 155.54 i w szczególności chciałbym się dowiedzieć czy ma on ekonomiczne obroty wom czyli 540 eco.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    652

ma 1000, dziś nazywa się właśnie 540eco


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kali2107    115

czyta tych herezji się nie da ! za naukę się weźcie a nie takie głupoty piszecie. bd podawał prędkość wom i obr silnika. 540- 1900. 540e-1500 co daje 750-1900. 1000- 1900 co daje 540-1100. 1000e- 1500 co daje 1400 obr na wom- 1900 na silniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kondziu123    2

Miałem taką Renie i z tego co kojarzę nie ma w nich obrotów Eco, jest 540 i 1000. A co do samego ciagnika jak trafisz na zadbany to będziesz zadowolony jest w miarę oszczędny, mocy też mu nie brakuje. Przy zakupie zwróć uwagę na rowers elektrohydrauliczny bo jak szarpie to prędzej czy później nakłady nieuniknione.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karpik9    0

Dziękuję kondziu123, rozglądam się za renią z rewersem mechanicznym żeby było mniej do psucia, ale chyba sobie odpuszczę model 155.54 bo często używałbym WOM i chciałbym żeby ciągnik miał 540 eco.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maly00    6

kupilem renie 155.54 i mam taki problem ze nie mozna odpalic ze stacyjki odpalala dobrze az przestala na krotko pali musi chyba byc tam gdzies taki bajer miedzy rozrusznikiem a stacyjka po wicisnieciu ktorego nastepuje styk( np zapali jak jest na luzi lub wcisniete sprzeglo ) taki mi sie wydaje bo stacyjka tez dobra laczy przygasa przekazniki pykaja a nie pali...moze ktos pomoze gdzie tego szukac? lub wie co moze byc przyczyna? chyba musze olej wymienic w skrzyni bo ten jak ciagnik jest zimny to nie zakreci sie kolami troche pochodzi i juz zaczyna chodzic wspomaganie podobnie podnosnik czy to moze inny powod?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    652

czujnik biegu N masz na prawym boku skrzyni, pod wybierakiem biegów


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kondziu123    2

Nie wiem jaki masz rewers ale (jeżeli się mylę niech ktoś poprawi) możesz mieć też czujnik przy pedale sprzęgła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maly00    6

rewers mechanizny przy pedale sprzegla nic nie ma jutro sprawdze przy wybieraku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maly00    6

kolego podpowiesz moze jak sie dostac do tego czujnika  pod wybierakiem to chyba jego wina nie ma tam  miejsca trzeba kabine podnosic? czy moze od srodka mozna sie dostac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    652

nic nie musisz zrzucać, na boku skrzyni głównej powinien być ten czujnik, gdzieś za skrzynką akku, podobny jak olejowy czy hamulcowy i podłączone dwa kable

zaznaczam że nie znam każdego modelu na pamięć i nie powiem Ci dokładnych namiarów na niego


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maly00    6

trzeba rozmontowac schody bo nie ma tam dostepu bardzo udalo sie jakos ale problem nie rozwiazany sa tam 4 przewody dwa na plus i dwa na minus probowalem to mostkowac na rozne sposoby i tak nie chce zapalic jakby jeszcze cos musialo byc lub gdzies jest na kostkach slaby styk po zmierzeniu miernikiem jedna para pokazuje dobre napiecie prawie 12 V a druga zaledwie 7.7v jutro bede szukal dalej....dzieki za podpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek83    15

A przekręcając wciskasz kluczyk? W mojej jest tak że trza wcisnąć żeby odpaliła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arturo69    41

Wcześniej trzeba przekręcić w prawo, ale nie do końca, potem wcisnąć i przekręcić w skrajne prawo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez BartekSzulc
      Witam. Mam problem w renault 103-54, mianowicie rewers nie zawsze wchodzi do tyłu, prawdopodobnie widełki rewersu sie podtarły. Mam pytanie jak sie do nich dostać? Trzeba rozpoławiać ciągnik lub zdejmować/unosić kabinę? Dodam że rewers jest mechaniczny, a skrzynia bez żłów zając, 4 zakresy po 4 biegi.
    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez dawid464
      witam mam pytanie czy silnik d226-6 rożni się czymś oprócz tubro od td228-6 mają one takie same pojemności, tłoki ???
      czy są morze to inne silniki różniąc się od siebie czy są dostępne części do td228-6 ????
    • Przez Bobas233
      Witam . Przynierzam sie do tego modelu renault . Prosze o plusy i minusy i ewentualne awarie w tym modelu ciągnika. Najlepiej posiadacze tego modelu i podobnych. Ciagnik ma rzekomo 8.5tys godzin i w stanie jest dobrym . Czekam na wypowiedzi .
    • Przez pawlox17
      Witam
      Posiadam Renault 95-14,mam problem z odpaleniem ciągnika,dałem do sprawdzenia głowice,okazało się,że są dobre. Pompowtryski są nowe,paliwo nie schodzi z układu paliwowego,akumulator i rozrusznik są nowe,świeca żarowa jest sprawna.Ciągnik przy rozruchu długo kręci,dymi na siwo i odpala bardzo późno.Czy może być to przyczyna zapłonu?
       
      Z góry dzięki za odpowiedź
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.