Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Regulator
Properth    0

Poszukuję dobrego regulator napięcia elektronicznego, do instalacji 12V.  Niedawno wywalone 2 niebieskie jakieś Sumry chińszczyzna totalna, obecnie jakiś czarny też nie trzyma rozjaśniają się i ściemniają światła. Alternator niedawno zmieniony na nowy.

Jakość straszna dzisiejszych części. Mógłby ktoś podrzucić sprawdzony regulator??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    112

ja mam altek od poloneza , i regulator też-czarny ale to ma z 10 lat jak nie 15 to może ci sprowadzą sklepie z częściami do samochodów jak robią albo na szrocie tylko weź znajdź poloneza ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam8056    6

Znajomy ma od golfa 3 tylko mówił że musi być od diesla bo ma większą moc ale najlepiej niech jakiś elektryk się wypowie. Podobno zniknęły wszystkie problemy z ładowaniem i gasnącymi światłami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sebe1033    112

ee chyba takie same są w dislu większy akumulator ale w benzynie cały czas świece chodzą ;)

 

sam mam w 330 z vw i od tej pory aku trzyma bo na prądnicy to 2 lata i koniec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    126

Rozjaśnianie świateł to zachowanie poprawne, żarówka będzie mocno reagować na zmianę 13,8 na 14,4 V wynika to z jej budowy. Jeśli chcesz efekt zmniejszyć "przyspiesz" alternator. Zmiana alternatora nie głupi pomysł, 70A- 90A w takich ciągnikach wystarcza spokojnie a ceny używek wahają się od 30 do 150zł. Ja u siebie mam z renault 19, praktycznie wchodzi bez przeróbek. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Properth    0

Kupiłem niebieski Sumry bo nie było nic innego i dalej d*pa chyba trafiony na starcie. Daje na niskich 13.6 na wysokich do 18 dochodzi. Zagotuje aku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    57
Napisano (edytowany)

Od czego ten alternator,czy chodzi o Stara?

Edytowano przez andrzej78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Properth    0

W Starach 200, 1142, 244, 266 itd jak najbArdziej 24v.

Niestety 28 i 29 maja instalacje 12v.
W moim przypadku instalacja jest na 12V a rozruch poprzez przełącznik na 24v.I tak bylo w każdym 28.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    549
Napisano (edytowany)

Nie wszystkie, Stary z którymi miałem styczność były na 12V , rozruch na 24V a były to Stary A-200.

 

 

Edytowano przez Sadek

"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Properth    0

To byly mocno przerobione. 28 29 mialy fabrycznie 12v. Nowsze jak 200 itd. mialy 24v.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    549
Napisano (edytowany)

Miałem oryginał A-200 i miała przełącznik 12/24, fakt drugi to był już starszy ale też 200 może i kombinowana.

Edytowano przez Sadek

"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Properth    0

Być może, mam sporo książek, kilka starów mieliśmy, każdy 200 fabryczny miał już 24 z produkcji. No ale mniejsza temat o regulatorze, który spać mi nie daje ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Kondzio342
      Witam. Pilnie potrzebuje korpusu gurnego od podnosnika. Ten w ktorym sa wałki tłoczysko itp. Prosze o pomoc panowie...
    • Przez jarczes
      Witam. Poszukuję części do silnika Perkins v8 540T. Chodzi głównie o układ paliwowy. Może ma ktoś jakąś sprawdzoną firmę z częściami,? 
    • Przez Łukasz221
      Witam. Miałby ktoś może oznaczenia gałki rewersu i biegów od Deutz-Fahr DX 4.30? Chodzi mi o te na samej górze, ponieważ moje sie starły. Mogą być też całe gałki, proszę o link w komentarzu lub wiadomość priv
    • Przez Tomasz354
      Witam, mam poważny problem, podczas orania moim Lamborghini usłyszałem trzask i pług spadł na ziemie, po zdjęciu dekla okazało się,że łapa która jest na wałku ramion pękła na pół, teraz pytanie, gdzie takiego czegoś szukać ? Macie może jakieś pomysły ? jako ,że to Lambo, to pewnie w Same i deutz będzie to samo, chodzi o pozycje 10 z załączonego zdjęcia.
    • Przez Patrykxd
      Witam potrzebuje takie ślizgi bądź odbojniki, które są przykręcone do ramion podnośnika. Działa to na zasadzie łańcuchów bocznych, które odciągają ramiona. Jeśli ktoś miał coś podobnego to proszę o pomoc, ponieważ moje się już wytarły i nw jak je zregenerować.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.