Skocz do zawartości
Alvera

Obciążniki od C330 do C360

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Alvera    2

Cześć,

 

orientuje się ktoś może czy stary typ obciążników od C330 (40kg jeden talerz) wejdzie na oryginalne mocowanie obciążników nowego typu (talerze po 24kg) do C360? Chciałbym wyrzucić oryginalne talerze nowego typu z C360 i włożyć tam starego typu od C330. Kwestia tego czy stary typ talerzy od C330 wejdzie na nowy typ mocowania do C360.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    668

ja miałem w 360 po dwa od ciapka z 1972 plus dwa z 360 na na wsporniku z 60tki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alvera    2

Nie wiem czy się rozumiemy, interesuje mnie czy obciążniki tylne tzw talerze od C330 starego typu wejdą na oryginalny środek obciążników nowego typu w C360. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

iron    668

tak ja tak miałem najpierw założyłem dwa z 330 a na to jeszcze dwa z 360 .tylko rzecz jasna dłuższe śruby dawałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wilhelm    402

Talerze to miały 4011 i 355. Tobie napewno chodzi o te pierścieniowe obciążniki od 328 i pierwszych 330. Tak jak iron pisze, oczywiście źe pasują do 360, rozstaw otworów taki sam, w obręczy także się mieszczą. Sąsiad w 3P ma założony najpierw ten od 330 starego typu, następnie dwa nowego typu (mniejsze).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wilhelm    402

Jesienią pomagałem znajomej załadować stary piec c.o. na przyczepkę, to jeszcze wrzucili 6 takich obciążników ze starego 28 i wywieźli na złom.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1166

Pasuje wsio bez problemu bo rozstaw środkowego jest taki sam jak w c-330 tylko nieco inne mocowanie jest do felgi ale one są cięższe.Eksportowe c-360 miały po 3  na koło nowego typu lub za dopłatą można było zamówić takie jak w c-355

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    536

Jesienią pomagałem znajomej załadować stary piec c.o. na przyczepkę, to jeszcze wrzucili 6 takich obciążników ze starego 28 i wywieźli na złom.

 

Jeżeli ktoś bywa na złomach to wie ile tam dobrych rzeczy ląduje.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stempos1980    112

Tak bywa że jak cos zbędnego to złom ale obciążniki od 330 i innych ciągników starszych to ceny mają kosmiczne.tez szukam okazyjnych obciążników do 330 bo kupiłem ograbioną wersie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wilhelm    402

Najbardziej załamany był syn kolegi, jak mu powiedziałem że jego sąsiadka oddała na złom 6 takich obciążników.. Oni założyli do Masseya 5465 po dwa do każdego koła, bo tylko 4 mieli. Z chęcią dołożyłby jeszcze po 3 na każdą stronę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez adikpl1
      Chyba Ursus zostanie do końca rozsprzedany :angry:


      Aż się serce kraja co te skur... zrobili:
      ZPC URSUS
    • Przez adikpl1
      Silnik powstały z uwielokrotnienia S-312 (w C-325)
      Dane techniczne które znalazłem:
      moc: 58 KM przy 2000 obr/min
      ciężar: 403 kg
       
      Wspomniano o nim w książce XX lat produkcji ciągnków w Polsce Ludowej Zakłady Mechaniczne Ursus 1893-1967 na 41 stronie.
       
      Czy wiecie coś więcej o tym silniku???
       
      Na stronie 43 pisze że Polska utrzymując produkcję ciągników Ursus C-328 zrezygnowała z uruchomienia produkcji następnych ciągników z rodziny Ursusów i przyjęła do własnej produkcji ciągnik Zetor 4011.
       
      Czyli były jeszcze inne prototypy oprócz tych z rodziny U (U 710-U 310)???
    • Przez marles
      Witam robię remont silnika w c355 nowy wał tuleje tłoki ogólnie wszystko co da się wymienić. Naszła mnie ochota na ważenie korbowodów gotowych do wsadzenia czyli razem z tłokami pierścieniami itd. i wszyło tak:
      1 3490g
      2 3530g
      3 3330g
      4 3370g
      Teraz pytanie czy zakładać tak jak jest? czy to może być wina w wadze tłoków? Instrukcja podaje max 10g różnicy. Dodam ze stary wał nie pękł tylko po prostu już góra była do wymiany to od razu robię całość a wał był już na 5 szlif.
    • Przez andrzej_ka
      Dzień dobry,
      chciałbym zrobić maskę (tylko przód) która jest taka sama lub bardzo podobna do tej którą Ursus 1234 ma fabrycznie.
      Mam blachy oraz giętarkę ale niestety do tego wszystkiego brakuje mi jej wymiarów. Mam prośbę, czy ktoś z was kto posiada taki model mógłby mi dostarczyć potrzebne informacje które zaznaczyłem na obrazku oraz dosłał kilka dodatkowych zdjęć z bliska oraz jak jest otworzona.
      Z góry bardzo dziękuje. Miłego!

    • Przez bartekcuber
      witam 4 lata temu zrobiłem remont c3603p wymieniłem wał korbowody głowice panewki pompę olejową tłoki tuleje pierścienie bo nie było ciśnienia oleju po remoncie było ok co roku miał mniejsze a nie dawno znów się zapaliła kontrolka od oleju na rozgrzanym silniku mechanik rozebrał stwierdził że wszystko ok jest podłożył tylko podkładkę pod zawór pompy oleju ale to nic nie dało proszę o pomoc co mu dolega
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.