Skocz do zawartości
Alvera

Obciążniki od C330 do C360

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Alvera    2

Cześć,

 

orientuje się ktoś może czy stary typ obciążników od C330 (40kg jeden talerz) wejdzie na oryginalne mocowanie obciążników nowego typu (talerze po 24kg) do C360? Chciałbym wyrzucić oryginalne talerze nowego typu z C360 i włożyć tam starego typu od C330. Kwestia tego czy stary typ talerzy od C330 wejdzie na nowy typ mocowania do C360.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    603

ja miałem w 360 po dwa od ciapka z 1972 plus dwa z 360 na na wsporniku z 60tki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alvera    2

Nie wiem czy się rozumiemy, interesuje mnie czy obciążniki tylne tzw talerze od C330 starego typu wejdą na oryginalny środek obciążników nowego typu w C360. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

iron    603

tak ja tak miałem najpierw założyłem dwa z 330 a na to jeszcze dwa z 360 .tylko rzecz jasna dłuższe śruby dawałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wilhelm    401

Talerze to miały 4011 i 355. Tobie napewno chodzi o te pierścieniowe obciążniki od 328 i pierwszych 330. Tak jak iron pisze, oczywiście źe pasują do 360, rozstaw otworów taki sam, w obręczy także się mieszczą. Sąsiad w 3P ma założony najpierw ten od 330 starego typu, następnie dwa nowego typu (mniejsze).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wilhelm    401

Jesienią pomagałem znajomej załadować stary piec c.o. na przyczepkę, to jeszcze wrzucili 6 takich obciążników ze starego 28 i wywieźli na złom.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1122

Pasuje wsio bez problemu bo rozstaw środkowego jest taki sam jak w c-330 tylko nieco inne mocowanie jest do felgi ale one są cięższe.Eksportowe c-360 miały po 3  na koło nowego typu lub za dopłatą można było zamówić takie jak w c-355

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    519

Jesienią pomagałem znajomej załadować stary piec c.o. na przyczepkę, to jeszcze wrzucili 6 takich obciążników ze starego 28 i wywieźli na złom.

 

Jeżeli ktoś bywa na złomach to wie ile tam dobrych rzeczy ląduje.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stempos1980    106

Tak bywa że jak cos zbędnego to złom ale obciążniki od 330 i innych ciągników starszych to ceny mają kosmiczne.tez szukam okazyjnych obciążników do 330 bo kupiłem ograbioną wersie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wilhelm    401

Najbardziej załamany był syn kolegi, jak mu powiedziałem że jego sąsiadka oddała na złom 6 takich obciążników.. Oni założyli do Masseya 5465 po dwa do każdego koła, bo tylko 4 mieli. Z chęcią dołożyłby jeszcze po 3 na każdą stronę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Toki112
      Witajcie. Mam problem z moim Ursusem 10014H z 2011r. Napęd cały czas jest załączony. Pomimo tego, że lampka od napędu gaśnie, napęd przedni nie rozłącza się, przez co jakiś czas temu urwała mi się flansza przy przednim moście  Odnalazłem pod siedzeniem elektrozawór odpowiedzialny za rozłączanie przodu, napięcie dochodzi, masa również sprawna. Wyjąłem cały elektrozawór i sprawdzałem na krótko na stole. Zaworek wewnątrz po przyłożeniu napięcie przesuwa się o ok 1cm na zewnątrz, więc jest sprawny. W ciągniku tym napęd jest domyślnie załączony, a podanie napięcia na elektrozawór powinno napęd rozłączyć, co u mnie się nie dzieje. Podniosłem cały ciągnik do góry, wrzuciłem bieg i zacząłem kręcić w powietrzu. Czy napęd był włączony, czy nie przednie koła kręciły się jednakowo. W terenie też widać, że pomimo wyłączonego napędu przód pobiera, przez co mam bardzo zużyte przednie opony. 
      Czy ktoś miał podobny problem i udało mu się go jakoś rozwiązać? Co może być przyczyną nierozłączającego się napędu oprócz elektrozaworów? 
      Korzystając z okazji, może ktoś poleciłby mi jakiś olej do hydrauliki i skrzyni biegów, bo szykuje się do wymiany, ponieważ pod dolaniu do hydrauliki oleju Orlen Gl-4 80w cały układ hydrauliki zaczął się bardzo mocno grzać i na rozgrzanym oleju wspomaganie zaczyna ciężej chodzić. Myślałem nad zastosowaniem oleju 10w30 coś takiego jak UTTO lub STOU, bo są rzadsze i grzanie się hydrauliki powinno ustać. 
    • Przez adikpl1
      Chyba Ursus zostanie do końca rozsprzedany :angry:


      Aż się serce kraja co te skur... zrobili:
      ZPC URSUS
    • Przez adikpl1
      Silnik powstały z uwielokrotnienia S-312 (w C-325)
      Dane techniczne które znalazłem:
      moc: 58 KM przy 2000 obr/min
      ciężar: 403 kg
       
      Wspomniano o nim w książce XX lat produkcji ciągnków w Polsce Ludowej Zakłady Mechaniczne Ursus 1893-1967 na 41 stronie.
       
      Czy wiecie coś więcej o tym silniku???
       
      Na stronie 43 pisze że Polska utrzymując produkcję ciągników Ursus C-328 zrezygnowała z uruchomienia produkcji następnych ciągników z rodziny Ursusów i przyjęła do własnej produkcji ciągnik Zetor 4011.
       
      Czyli były jeszcze inne prototypy oprócz tych z rodziny U (U 710-U 310)???
    • Przez jedrus2020
      Tak jak w tytule. Uszkodzeniu uległa jedna z łapek 1 stopnia (od jazdy).Pytanie czy można ją wymienić bez rozpoławiania ciągnika przez okienko rewizyjne.
    • Przez Matip53
      Witam. Mam takie małe pytanie , ile kosztuje remont skrzyni biegów i tylnego mostu z robocizną i bez w ursusie c360 ?
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.