Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie potrzebuje tych parametrów, ale nie mogę nigdzie znaleźć.

Może ktoś użyczy mi takiej informacji bo przyszedł czas na remoncik :/

 

Panewki Główne z jaką siłą dokręcać ?

Korbowody z jaką siła dokręcać ?

 

Głowica z jaką siłą i kolejność ?

Opublikowano (edytowane)

Zdecydowanie za mało bo?? tak se ubzdurałeś czy jakieś konkrety? to są dane z instrukcji napraw. Producent uszczelki też podaje takie wartości choć teraz miałem jakaś hiszpańską i tylko 117 było pisane z tym że dokręcanie w 6 krokach podawał. A ty se rób jak chcesz jeśli masz ochotę poprawiać fabrykę i ich zalecenia

Edytowane przez lukbold

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzys924
      Witajcie... po remoncie silnika zaczeło coś ciec... chodzi o to ze jest to za rzadkie na olej i nie pachnie jak ropa... wydostaje sie to z żrberek głowicy i cylindra przy wyższych obrotach parząc od strony pompy, od strony wentylatora jest sucho, i tu jest problem ;( spotkał sie ktoś z Was z takim czymś? co to może? być bo mi już ręce opadają... pozdrawiam.
    • Przez PiotrMarkiewicz
      Witam,

      Potrzebuje szpilki która trzyma głowice w silniku C-360, gdyż ta moja została wyrwana z bloku. Potrzebuje najlepiej takiej, która
      1. Ma długość 14,3cm(lub około 14cm), z jednej strony gwint 14 milimetrów, a z drugiej strony gwint 16 milimetrów
      lub
      2. Szpilke o długości 14,3cm(lub około 14cm), która z dwóch stron ma gwint 16 milimetrów.

      Czy ktoś jest w stanie mi poradzić gdzie mogę taką zamówić lub zna jakieś inne rozwiązanie i produkt, który taką szpilke może zastąpić?

      Pozdrawiam.
    • Przez rygii1234
      Pacjent C385 !!!Witam mam problem jak w temacie kupiliśmy nową głowicę regenerowaną tzn nowe zawory, po sprawdzaniu szczelnosci itd itd oraz nową uszczelkę pod głowicą zregenerowaliśmy wtryski dół silnika wyglądał bardzo dobrze . I teraz jest problem wywala olej do wydechu i czego to może być przyczyna spotkal się ktoś z czymś takim ? Dodam iż ciągnik nie kopci na niebiesko czarno itd. .
    • Przez KrzysztofGlanc
      Witam mam pytanie jak powinny być zamontowane korbowody w silniku mf 3 bo słyszałem, że zamkami w stronę wałka rozrządu. Przy demontażu u mnie zamki były odwrócone w stronę wydechu silnik już był raz rozbierany przez mechanika i nie wiem czy to dobrze poskładał.
    • Przez Dawid0510
      Witam. 
      Mam pytanie jaka jest kolejność i siła dokręcania śrub głowicy w MTZ
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v