Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam mam pytanie jak powinny być zamontowane korbowody w silniku mf 3 bo słyszałem, że zamkami w stronę wałka rozrządu. Przy demontażu u mnie zamki były odwrócone w stronę wydechu silnik już był raz rozbierany przez mechanika i nie wiem czy to dobrze poskładał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    185

Do rozrządu tylko czy wymieniasz panewki i robisz szlif lub wymieniasz wał? Pamiętaj  - jak złożone tak dotarte.

Edytowano przez akmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Wał nowy, blok po osiowaniu korbowody po regeneracji. Nie są symetryczne minimalna różnica jest, otwór na sworzeń jest minimalnie przesunięty w jedną stronę. Po demontażu części było widać jak w tuleja jest zużyta mocno z jednej strony.

Edytowano przez KrzysztofGlanc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez pawnow0001
      Witam serdecznie potrzebuje tych parametrów, ale nie mogę nigdzie znaleźć.
      Może ktoś użyczy mi takiej informacji bo przyszedł czas na remoncik
       
      Panewki Główne z jaką siłą dokręcać ?
      Korbowody z jaką siła dokręcać ?
       
      Głowica z jaką siłą i kolejność ?
    • Przez Mateusz_320
      Panowie mam problem z korbowodami do zetora 5211. Kupiłem wczoraj i dzis zaczałem wazyc i 2 maja 305g a 1 ma 285g czy stanie sie cos tej róznicy 2 deko? Prosze o pomoc 
×