Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano
2 godziny temu, ramzesss napisał:

na początku grudnia kupiłem nh t5.105 , szerokie opony, klima , ehr, obciążniki przód , dodatkowe oswietlenie , jeden półbieg , rewers , itp cena 156000 netto  wyprodukowany lipiec 2017. Piszecie ze to jest taki sam jak t4 tylko tylny most i podnośnik mało co sie różni jak w nowej T5  , w t4 delikatniejszy sporo.

Nie dałbym tyle kasy za CNH. Za JD 5090M ze sporym wyposażeniem dałem 168.

Opublikowano

twój wybór, ja jak szukałem to pamiętam że atos miał trochę większą pojemność był bez dpf i taniej iż df czy nh, jd serii 5 też był ciekawą konkurencją dla nh, jeśli się nie mylę to claas arion 420 ma 100km a T5 100 chyba 99,  jak pojeździsz jednym i drugim z pługiem to na oko czuć ze 20km różnicy na korzyść claasa

Opublikowano
3 minuty temu, daanny napisał:

twój wybór, ja jak szukałem to pamiętam że atos miał trochę większą pojemność był bez dpf i taniej iż df czy nh, jd serii 5 też był ciekawą konkurencją dla nh, jeśli się nie mylę to claas arion 420 ma 100km a T5 100 chyba 99,  jak pojeździsz jednym i drugim z pługiem to na oko czuć ze 20km różnicy na korzyść claasa

Czy przypadkiem bliżej T5.105 nie jest ATOS 350?

Opublikowano

Tak, Atos do konkurent T5.105 i rodziny z 5 na końcu. Do tego można dołożyć JD 5M, DF 5G, FARMALL C, VALTRE A. 

Każdy ma swoje zdanie i opinie. Ja postawiłem na NH. Zobaczymy. Może dołączę do grona osób narzekajacych a może i nie. Ciągnik do nie wszystko. Dla mnie ważny jest serwis i jego reakcja oraz całokształt dilera.

Pozdrawiam :)

Opublikowano
1 minutę temu, sumek666 napisał:

Tak, Atos do konkurent T5.105 i rodziny z 5 na końcu. Do tego można dołożyć JD 5M, DF 5G, FARMALL C, VALTRE A. 

Każdy ma swoje zdanie i opinie. Ja postawiłem na NH. Zobaczymy. Może dołączę do grona osób narzekajacych a może i nie. Ciągnik do nie wszystko. Dla mnie ważny jest serwis i jego reakcja oraz całokształt dilera.

Pozdrawiam :)

Osobiście dealera chcę widzieć raz, a serwis na gwarancji przy obowiązkowych serwisach. Potem ciągnik ma jeździć ;)

Jak zbierałem opinie to właśnie każdy odradzał CNH z tym małym silniczkiem. Znam faceta co kupił dwa identyczne NH z tym motorem i pluje sobie w brodę. Nie jestem fanem żadnej marki, jednak JD to mi nikt nie odradził. Prawdą jest, że nie ma reguły na nic, bo najgorszy chińczyk będzie chodził bez awarii, a z drugiej strony ktoś trafi na wadliwego fendta.

Opublikowano

Z kolei mi odradzali JD jeżeli to nie będzie eRka. Niestety fundusz jest jaki jest :) silnik mały tu się zgodzę. FPT ogłosiło już następcę tego silnika o pojemności 3,6 litra spełniającego normę Euro 5.

Opublikowano
1 minutę temu, sumek666 napisał:

Z kolei mi odradzali JD jeżeli to nie będzie eRka. Niestety fundusz jest jaki jest :) silnik mały tu się zgodzę. FPT ogłosiło już następcę tego silnika o pojemności 3,6 litra spełniającego normę Euro 5.

AGCO niedługo zrobi 1.4 150KM TriTurbo i też jakiś czas pojeździ, a może nawet coś zaorze ;)

Opublikowano

u mnie w okolicy w dwóch JD padły turbiny więc mi też odradzono M-kę, wybrałem T5 narazie ma 400 godz bezawaryjnie, ale muli strasznie na niskich obrotach, negocjuj ostro ceny, na dniach brałem prasę br-kę cena miała być ostateczna bo już taniej się nie da powiedziałem że rezygnuję i idę do konkurencji i po kilku minutach cena spadła o 4 tys Pozdrawiam.

Opublikowano

Większość z nas traktuje t5 jako główny ciągnik, a niestety tak nie jest. To mocny pomocnik i tyle.

Sumek skoro ciągnik to nie wszystko i jesteś nastawiony na to że będzie często odwiedzał serwis to tylko życzyć dealerom takich klientów. 

Moim zdaniem lepiej wziąć kredyt 20-30tyś dołożyć na rok niż przez 10lat się bujać i żałować "bo nie mój budzet" a z reguły jest tak że takie oszczędności po kilku latach przyprawiają o ból głowy. Fajnie się czyta x -naście ledow, 2 koguty el lusterka, amor oska,  ehr wyjścia hydr i radio za które kupimy 3 identyczne na własną rękę i dopisek ze nie stać na inny. Policzyć te bajery, które nie są niezbędne to i by stykło na  lepsza maszynę ...

proste jak drut nie stać mnie na dobry sprzęt to rezygnuje z bajerów bez których można pracować, pompa podnośnik ilość par hydr skrzynia itd dla mnie to jest najważniejsze, a u niektórych na pierwszym miejscu z wyposażenia naście ledow i dwa koguty :D

  • Like 1
Opublikowano

Prosta sprawa ze ten nh do głównych robót sie nie nadaje ale kosiarka 3m, zgrabiarka 7m, beczkowóz 8 , siewnik opryskiwacz , paszowóz i tym podobne to chyba da radę i za wiele nie spali. Brać te kąkretne marki to dobrze było na prow a za swoje to trzeba liczyc bo niesztuka na autokaska i bankowców pracować.

Opublikowano

Takie piepszenie że sie nie nadaje w okolicy gościu ma t5.115 i ciągnie obrotówkę 4 i jeszcze wał cambella i spokojnie daje radę a na średnie gospodarstwo to nie wiem po co większy traktor jak tylko przy pługu miał by  mieć obciążenie  bo agregat uprawowo siewny i inne pierdoły  to bez problemu ciągnie. Ale jest to tylko moje zdanie bo przecież niektórzy to muszą sie pokazać co to nie oni :P:P  Pozdrawiam :D 

Opublikowano
22 minuty temu, Caryx321 napisał:

Takie piepszenie że sie nie nadaje w okolicy gościu ma t5.115 i ciągnie obrotówkę 4 i jeszcze wał cambella i spokojnie daje radę a na średnie gospodarstwo to nie wiem po co większy traktor jak tylko przy pługu miał by  mieć obciążenie  bo agregat uprawowo siewny i inne pierdoły  to bez problemu ciągnie. Ale jest to tylko moje zdanie bo przecież niektórzy to muszą sie pokazać co to nie oni :P:P  Pozdrawiam :D 

Nie sztuką jest założyć nawet 5 skib i słuchać jak traktor stęka i jęczy, a potem pisać jaki to [wpisz dowolną markę] jest do d*py bo się to czy tamto zepsuło.

Opublikowano

 

Pedro arion 430 też jest mocnym pomocnikiem. Tylko 500kg więcej dmc, 23% większą pojemnością silnika. Arion w tym samym wyposażeniu co ten T5 co opisałeś kosztowałby jakieś 250-260 netto czyli 60 tysięcy więcej. Czy jest sens dokładać te 30% ceny za kilka dodatkowych bajerów ? Niech każdy sam odpowie sobie sam na to pytanie. Chcesz główny ciągnik ? Kupujesz Ariona co najmniej 5xx albo New Hollanda t6, do 50ha T5,arion mogą być głównymi. Kto co kupi zależy od portfela. W T5 nie płacisz za radio. Jest w kazdym pakiecie kabiny w cenie. Ja osobiście wolę mieć max wytargowanego, w max wyposażeniu T5 niz 10% droższego Ariona w wersji bieda edition. Zdrowie jest jedno. Miękka oś, full pakiet oświetlenia powinny być w każdym nowym ciagniku.  

  • Like 2
Opublikowano

Dla ariona 400 odpowiednik to t6 a nie t5- jak ktoś porównuje cenę 400 do t5 to wiadomo ze będzie różnica.

Co do bajerów sama amortyzacja osi niby bajer ale jak jedziesz takim 40km/h to odczuwasz różnice "z" a "bez". Sam niedawno stałem przed wyborem ciągnika, ogladałem wiele i nawet jd i powiem jak za tą cenę to mogli by się postarać. Plastiki, wykończenie wnętrza (w Fendach i MF jest o niebo lepiej, a cena za ten drugi identyczna), ta stercząca i toporna dźwignia zmiany biegów, niewygodny rewers (w CNH jest tak samo, ale w claasie o niebo lepszy)- nie wiem ale możne nadrabia jakością wykonania silnika, skrzyni...., choć znam osoby co maja problemy z czujnikami u jednego silnik w 5R padł

Z grupy CNH najwięcej ludzie narzekali na JX a na spalanie w szczególności, lecz na t6 maxxumy pumy itd. nie słyszałem negatywnych opinii. Ludzie wyrabiają sobie opinie dla całej marki jednym modelem (u mnie jx i pochodne od groma), założeniem firmy było wyprodukowanie taniego ciągnika dla "ekonomicznego" odbiorcy, tj. różnice w JD 5r a 5m gdzieś są ale dla napaleńca JD to zawsze będzie jeden ch... ważne ze to zielony jeleń

  • Like 1
Opublikowano

Nie zachwalam ariona bo to też pomocnik, z tym że poj silnika już tak nie kluje w oczy.. nie chce się spierać bo nie orientowalem się w cenach, ale z tego co ludzie piszą to różnica 20-30tyś właśnie, nie wiem skąd te 60 wziąłeś.

Tak jeśli główny to tylko t6 czy jd 6m. Chociaż u mnie i tak był by z ladowaczem. Dla mnie bida full to np wąskie buty w dodatku firestone, zero obciaznikow, hydraulika standard, pneumatyka lub jej brak itd dla kogo innego 4-6ledow i brak koguta i amor oski to bida. Nie chce się spierać po prostu tak myślę.   

Opublikowano

DfMin cbvvjhT6 ma dmc 10500kg i max moc 175km, a arion dmc 8500 i max 140 więc to jest inna kategoria.  T5 można kupić od 170 netto wersja bieda. Opcje które podnoszą cenę o te ok 30 to : fabryczny tuz, miękka os, amortyzowana kabina, 4 pary hydrauliki, pneumatyka 1 i 2 obwody, zawory miedzyosiowe i inne mniej kosztowne. Niestety w claasie cena bazowa to 215 netto za 430 i do tego te wyżej wymienione dodatki trochę więcej kosztują.  Stąd niestety co najmniej 60k różnicy ...

Opublikowano
3 godziny temu, NewVario napisał:

 

Pedro arion 430 też jest mocnym pomocnikiem. Tylko 500kg więcej dmc, 23% większą pojemnością silnika. Arion w tym samym wyposażeniu co ten T5 co opisałeś kosztowałby jakieś 250-260 netto czyli 60 tysięcy więcej. Czy jest sens dokładać te 30% ceny za kilka dodatkowych bajerów ? Niech każdy sam odpowie sobie sam na to pytanie. Chcesz główny ciągnik ? Kupujesz Ariona co najmniej 5xx albo New Hollanda t6, do 50ha T5,arion mogą być głównymi. Kto co kupi zależy od portfela. W T5 nie płacisz za radio. Jest w kazdym pakiecie kabiny w cenie. Ja osobiście wolę mieć max wytargowanego, w max wyposażeniu T5 niz 10% droższego Ariona w wersji bieda edition. Zdrowie jest jedno. Miękka oś, full pakiet oświetlenia powinny być w każdym nowym ciagniku.  

Można wiedzieć co Ty posiadasz?

Opublikowano
1 godzinę temu, pedro2 napisał:

Nie zachwalam ariona bo to też pomocnik, z tym że poj silnika już tak nie kluje w oczy.. nie chce się spierać bo nie orientowalem się w cenach, ale z tego co ludzie piszą to różnica 20-30tyś właśnie, nie wiem skąd te 60 wziąłeś.

Na początku roku jak szukałem ciągnika to b.dobrze wyposażonego NH T5 miałem za 170tys a ariona 420 w podobnym wyposażenia propozycja 230tys do niewielkiej negocjacji, T6 też coś od ok 230tys wtedy kosztował  

Opublikowano

Mam 3 ciągniki ze stajni CNH i masseya. Są dwie różne T5. Starej T5 bym nie chciał kupić.... Miałem ją na testach i wypadła blado. Podczas gdy Massey w3 cylindrach zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie. Uważam, że nowa T5 jest lepsza od starej, zalecam jednak podniesienie mocy do poziomu 120km. 

Opublikowano

Witam też stałem przed wyborem nowego ciągnika w tym roku i w gospodarstwie pojawi się niedługo NH T5.100. Czy to dobry zakup czas pokaże, główna praca jego to będzie nawożenie i opryski. W pierwszym złożeniu miał być kupiony Steyr Multi (odpowiednik Case Luxium), bo z takim ciągnikiem już dość dużo pracowałem i pomimo braku czasem mocy na niskich obrotach jest to bardzo oszczędny ciągnik i wbrew pozorom tez nieźle sobie radzi w ciężkiej pracy ten 3,4 litrowy silnik FTP. Aktualnie po zmianie głowicy z 2 na 4 zawory, dodaniu niebieskiego płynu dożo lepiej już to wygląda. Za NH w tym wyposażeniu co chciałem zaoferowali ok 205 tyś, znów za Case 30 tyś więcej, prawda jest taka że znów Case ma pewne rzeczy w wyposażeniu których NH w ogóle nie ma- nie będę się rozwijał bo to temat rzeka jak się człowiek zagłębi w specyfikacje. Z perspektywy tego że ma być to pomocniczy ciągnik został wybrany NH, a za różnice w cenie został doposażony w amortyzowaną oś i wahacze ładowacza. Chciałbym dodać że pod uwagę brany był również MF 5609 oraz Claas Arion 420 (ale to już segmentowo wyższa półka) . MF był nawet tańszy od Case (ale bez zaworów środkowych i przygotowania pod ładowacz), znów Claas jak ktoś już wspomniał odleciał o ok 60 tyś- tylko że to już całkiem inny ciągnik. 

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez danielhaker
      Planujecie zakup nowego ciągnika rolniczego w tym roku? Macie jakieś wyceny nowych ciągników? Odwiedziliście jakiegoś dilera?
      jeżeli znacie ceny nowych ciągników lub zamówiliście nowy ciągnik podzielcie się informacją z innymi użytkownikami, na pewno pomożecie podjąć decyzję.
      Kontynuacja tematu: 
       
    • Przez paweł199413
      Stoję przed wyborem przyczepy jednoosiowej coś w okolicy 4t. Co polecacie. Moze ktoś z was ma coś w miarę na sprzedaż 
    • Przez maniek05
      Witam mam do wymiany opony 420/70/r24 czy Turecka firma OZKA zda egzamin moze jakaś opinia ,dużo jeżdżę po asfalcie  jake opony polecicie
       
    • Przez ursus914mirokk
      Witam chce kupić rozrzutnik obornika SIPMA RO 800 Zefir lub PRONAR NV161/2  czy ktoś posiada taki rozrzutnik jaki podałem lub ma tej firmy?? jake sa wady i zalety ? na co zwrucic uwage 
    • Przez yacenty
      Witam!
      prosze w miare mozliwosci o rozne cenniki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v