Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Zauważyłem iż ostatnio po zgaszeniu świeci mi kontrolka od oleju. Dodam iż kluczyk ze stacyjki jest wyciągnięty. Po 2 tygodniowym postoju rozładowało akumulator. Co może być przyczyną?

Opublikowano

Miałem podobnie w zetorze 7011. Wymiana stacyjki nic nie dała. By nie rozładowało akumulatora odłączałem czujnik. Działo się tak w żniwa i nie było czasu na grzebanie w instalacji. Po dwóch tygodniach się naprawiło- samo... Czyli w instalacji coś musiało zewrzeć, ale gdzie i co to nie mam pojęcia.

Opublikowano

Sprawdź jeszcze bezpieczniki u nas w 7211 potrafiły się bezpieczniki po nadtapiać i niekiedy się zwierały z drugimi lub nie łączyły ... ja co 2 lata profilaktycznie wymieniałem już wszystkie i był święty spokój a takto a to radio nie grało a to nawiewów nie było, a to kontrolki szalały....

Opublikowano

Stacyjka myślę że jest dobra, ponieważ jak by było z nią coś nie tak to bez kluczyka bym odpalił bądź świeciło by ładowanie. Zerknę jeszcze pod deskę i bezpieczniki obejrzę i zobaczymy.

Opublikowano

Ja mam zetora 6011 niby na liczniku ma 3100mh ale czy to prawdziwy przebieg to kto to wie, ostatnio z ciekawości sprawdziłem ciśnienie i wynosi 5 atm. Nie ważne czy silnik zimny czy rozgrzany, czy ma 2000 obrotów czy 300 ciągle ta sama wartość a zegar na 100% sprawny. Dodam, że zamiast bąka mam wymienny filtr oleju.

Opublikowano

Witam,

Zrobiłem kapitalny w Zetorze 7211 w silniku nie wymieniałem pompy olejowej ani tego zaworu ciśnienia na zimnym oleju mam 3,5 bara a na 72 stopniach po nagrzaniu 2 olej mam zalany 20W-50. Zawór jest ustawiony na maksymalnej zawleczce już w silniku. ostawić jak jest? czy zmieniać co robić? Pozdrawiam

Opublikowano

Napisz dokładnie przy jakich obrotach masz te ciśnienie? Jak masz oryginalnego "bąka" to zacznij od wymiany na przystawkę pod filtr wymienny a napewno zwiększy się ciśnienie. Bąk po tylu latach wyciera się i traci ciśnienie.

Opublikowano (edytowane)

kurcze bączek wygląda na ok chociaż dysz to ja nigdy nie ruszałem. A Ciśnienie to tak jak napisałem nie zmienia się pod wpływem obrotów praktycznie wału. Co robić w takiej sytuacji? ten zaworek przy filtrze i dysze ?

 

Dołożyłem podkładkę pod zawór bezpieczeństwa i wyszło 4 bary, więc pojechałem i kupiłem nowy zawór bezpieczeństwa dużo mocniejsza ta sprężyna w nim.To juz teraz jest ok ?

 

Witam,

Jeszcze taka sprawa czy w c380 jest taka sama dysza w filtrze odśrodkowym jak w Zetorze tzn. na kluczyk 9tkę i gwint średnica 7,6mm długość gwintu jakieś 6mm ?

 

Do czego w filtrze odśrodkowym jest ten zaworek pod spodem filtra sprężynka i kulka ?

Edytowane przez center
Opublikowano

W opisanej sytuacji warto przejrzeć instalację pod kątem zwarć i raczej wymienić stacyjkę, czujnik ciśnienia oleju i może skrzynkę z bezpiecznikami.

Ponieważ starsze Zetory "lubią się palić" - znam ponad 30 takich przypadków - należy koniecznie zamontować solidny, czeski odłącznik prądu z firmy Magneton (a nie chińską podróbkę). W 1989 roku wymogliśmy na producencie montaż odłączników w standardzie.

Wyłączając prąd podczas opuszczania Zetora zastaniemy go w dobrej kondycji po powrocie - eliminuje to prądy błądzące, nagrzewanie izolacji, rozładowanie akumulatora - i czerwony kur niestraszny! :)

Opublikowano

tak jest podobny do c 360 bo pochodzi od 4011. Niektore czesci bedad pasowac od c 360 albo od zetora 7011/7211.

prawdopodobnie WOM i podnosnik dzialaja odzielnie i tylny most nie wyje jak w c360.

Opublikowano

siema mam problem z zetorem blok roztoczony 102mm wał nowy orginalny od 7711 i korbowody panewki wszystko orginał tylko został stary wałek rozrządu czy to może być przyczyną zaniku ciśnienia oleju wał w porządku.

Opublikowano (edytowane)

Podepnę się pod temat...

http://www.farmexpert.pl/czujnik_cisnienia_oleju_86350972_c_385_zetor_oryginal_ursus_produkt12693.aspx?utm_source=okazje.info&utm_medium=referral&utm_campaign=okazje.info

Miał ktoś z tym do czynienia? niby oryginał i w sklepie zachwalany ale czy zaraz się nie rozpadnie? Dziś założony do zetora :D

Bo to co miałem ostatnio to nie wiem czy pół roku wytrzymał i się lać z niego zaczęło, a u mnie w okolicy nić godnego polecenie nie było tylko te ursusa. Już nie będę robił złej opinii firmie :D Chociaż jak robią taki szmelc to niech się ludzie dowiedzą. Czujnik który się dosłownie rozpadł był firmy Rol-Mar

 

Edytowane przez romek6340
Opublikowano

Witam 

 

Powinien wytrzymać,wkońcu ma być oryginał. Ja mam w c360 czujnik produkcji Cieszyn i nie leje się z nich. A w zetorze mam  chyba oryginał czeski bo jest większy na 22 klucz i nic nie cieknie.  Może miałeś pecha ,że na taki bubel trafiłeś.

Opublikowano

Witam . Mam zetora 5748 w ktorym jest wal po szlifie i cisnienie oleju w granicach 4-5at no i powiedzmy ze by bylo ok . W oryginale jest tylko zegar . Zalozylem nowy czujnik oleju od c360 i wskazywania kontrolki sa troche zastanawiajace awiec kontrolka gasnie dopiero po kilku dlugich sekundach od uruchomienia silnika i zaswieca sie raptownie po wylaczeniu . W c360 ktory jest juz dosc wyeksploatowany kontrolka gasnie juz na rozruszniku krecac silnikiem a po zgaszeniu silnika dopiero po kilku sekundach sie zasieca . Podmienialem czujniki i zadnej roznicy nie bylo . Tak jakby w zetorze te cisnienie gdzies raptownie splywalo . Wykluczam takze walek rozrzadu bo ogolnie jest ok. Jak to jest w waszych zetorach . Czy moze miec na takie zachowanie wplyw to ze w c360 jest zwykly filtr oleju a w zetorze takzwany bak czyli filtr odsrodkowy . Czy to na nim by tak splywalo cisnienie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v