Skocz do zawartości

Który najlepszy  

539 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Oto kandydaci:

    • df agrofarm
      262
    • same eksploler3
      98
    • lamborghini r3evo
      94


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam :) mam problem z Agrofarm 410 ostatni raz był zapalany z miesiąc temu w mróz -18 zapalił od razu bez żadnych problemów, wczoraj chciałem go odpalić ale niestety nie mogę, kręci ale nie może odpalić, wymieniłem filtry(wydaje mi się że go odpowietrzyłem) kręciłem aż padł akumulator i nadal nie chce zapalić, może mieliście takie przypadki u siebie i wiecie jak mi pomóc?

Opublikowano

Ja swoim też ostatnio jeździłem miesiąc temu przy -22 i do tamtej pory stoi nie ruszany. Jutro muszę spróbować zapalić. Zobaczę co będzie.

Opublikowano

Absolutnie żadnego samostartu, jest bardzo szkodliwy dla silnika. Troche za duzo i będziesz miskę nowa kupował. To rozwiazuje problemu a najpewniej może go zwiększyć.
Jesli nie chce odpalać to moze trzeba spróbować filtry ogrzać

Opublikowano

proponował bym ostro napompować pompką paliwa, tym bardziej że wymiana filtrów była (filtr paliwa zalany?) i powinien zagadać, co do samostartu no nie bede komentować to dobre do c330 ;)

  • Like 1
Opublikowano

Pompką paliwową, która jest na pasek napompuj aż pójdzie paliwo śrubką przy filtrze. Tylko musisz zdjąć przewód który idzie od zbiornika i założyć jakiś aby pojemnik był wyżej bo ze zbiornika ciężko zaciągnąć. Ta pompka paliwowa jest u dołu po tej stronie co filtry, zwal pasek i kręć ręką w tą stronę aby ciągnęło paliwo. Trochę jest pierdzielenia ale pewnie paliwo miałeś zamarznięte, zapchało cały filtr i masz zapowietrzony cały układ. Tą pompką ręczną też da radę ale nie wiem czy szybciej odpowietrzysz.

Opublikowano

panowie ciągnik odpalił :D zdjąłem pasek z pompy i kręciłem ręcznie :) gdy go założyłem zaczął już łapać i pojawił się dym z komina :) reszte dopompowałem już pompką to nad filtrem i odpalił :) dzięki za pomoc panowie

Opublikowano

mam pytanie do posiadaczy tych ze cudownych ciągników ze skrzynia hi lo czy tez wam tak cieżko wchodza biegi do puki sie nie rozgrzeje olej w skrzyni u mnie włożyć jedynke to jakaś masakra

Opublikowano

w evo r3 85 target mam problem z luźno latającą dzwignią od biegów 3500mtg biegi wchodzą ok ale irytujący jest nadmierny luz tej dzwigni czy tam przy wejściu do skrzyni te wodziki się wymienia czy jakieś tulejki się wymienia?

Opublikowano

Mam problem posiadam Same Explore 80 z super reduktorem (4 stopnie prędkości) reduktor jest zablokowany nie można wrzucić żadnego przełożenia i jest wyzerowany wiec ciągnik cały czas stoi pozostałe przełożenia działają rewers i biegi.Co możne być przyczyna i jak to naprawić ????

 

Opublikowano

Witam

Potrzebuje wskazówek jak sprawdzic stan silnika w uzywanym same explorer II 80   96r 7800mth chlodzony powietrzem.

Fajny ciągniczek. Skrzynia z pólbiegiem 30/30 4 predkości wom itp.

Przebieg w Polsce cofany nie byl wiem bo braciak pracuje w tym komisie, biegi ladnie scislo wchodzą, w skrzyni byl stan oleju wygląda jak nówka w przednim moście tak samo.

W silniku olej byl zmieniony ale ciągnik stał 2 lata nie ruszany więc zmienilem olej na turdus +filtr sdf.

mam jeden problem podłączylem zegar i na zimnym silniku na wolnych obrotach ma 4,5 bara cisnienia po dosc mocnym rozgrzaniu spada do 2bar przy 1000obr juz ma 2,5bara więcej gazu dochodzi do 4,5.

Podejrzewamy ze trzeba przeczyścić zawór  w pompie silnika i delikatnie rozciągnąć spręzyne bo może się nie domykać podobne objawy miał same 100km i po takim zabiegu wszystko wrócilo do normy.

Po swiętach to zrobimy ale mam pytanie jak zdiagnozować przedmuchy na cylindrach co powinno pojawić się po takim przebiegu po odkręceniu korka?

Dmuchać chyba ma prawo?

Jak mocno?

zatkałem wlew reką to nie czulem tam jakiegoś większego ciśnienia ale delikatnie po dłuższym przytrzymaniu ręki zobaczylem niewielkie slady oleju.

Czy to oznacza mocne przedmuchy?

Opublikowano

Trochę tak ale można na to jeździć i zbierać kasę do ewentualnego remontu choć niekoniecznie. Co oleju uważam że lepiej jeździć na dobrych zamienikach sdf typu Total nie są dużo droższe a napewno lepsze
U mnie też coś czuć ale silnik jak igła nie kopci Mało pali i nie zamierzam nic ruszać

Opublikowano (edytowane)

U mnie tez zero dymku chyba ze gwaltownie doodam gazu to troche się pokaże. Turdus nie jest zlym olejem tylko wymiana co 200mth. po swietach zrobię te ciśnienie jezeli się poprawi to pójdzie w robotę i wtedy bede wiedział coś więcej.

 

Orientuje się ktoś przy jakim ciśnieniu zapala się kontrolka smarowania w oryginalnym czujniku sdf?

 

Edytowane przez DEMONxXx
Opublikowano

DT to podstawowa i najprostrza wersja mechaniczna

W GS jest skrzynia z rewersem EH i 1 stopniowym powershift, EHR

PL- podłokietnik, EHR, 2 stopniowy powershift, rewers EH, elektrozawory, na początku PL miał wyższą kabinę od pozostałych, teraz wszystkie mają takie same.

 

Koledzy slyszeliscie o wersji LS?

Czym sie woroznia?

Opublikowano

mam problem z R3 85 DT otóż po założeniu Tura tak jakby podnośnik i ogólnie hydraulika osłabła :(

I tu moje pytanie czy to możliwe ze jeśli na zaworze w rozdzielaczu Tura mam niższe ciśnienie ustawione to w całym układzie ( podnośnik, kiper, tur) bedzie ono niższe czy tylko obejmuje ono TURA a jakiś inny zawór reguluje podnośnik?

dodam iż tur chodzi stosunkowo wolno, jak i również podnośnik ma problem z podniesieniem agregatu o wadze ok 1300kg gdzie przedtem tego problemu nie było

 

ps. czy ciśnienie w obwodzie powinno wynosić 210bar?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v