Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

całość złożona tylko mam problem z odpowietrzeniem pompuje już godzinę z przerwami i nic

jak poprawnie należy odpowietrzać?

Samo pompowanie nie wystarczy!

Wciśnij pedał kilka razy,az zrobi się twardy i trzymając pedał poluzuj kluczem chyba 11mm odpowietrznik cylinderka aż zejdzie powietrze i pedał wpadnie do końca(powietrze wyleci z płynem więc można tam założyć wężyk i spusczać do naczynia -troche tego płynu wyleci :D )

cały czas trzymając pedał wciśnięty zakręć odpowierznik i tak kilka razy aż wyleci z układu całe powierze(powierze się spręza i dlatego go tam nie może byc)

Napisz jak poszło

Opublikowano

Witam was, powiedziano mi w sklepie, że nie dostanę już części do starego typu rozdzielacza hamulców pod siedzeniem. Koleś powiedział mi abym przerobił na c 360 z 2 pedałami, jednak moim zdaniem jest to nie za dobre rozwiązanie, bo wolę jeden pedał i wajchę. Mam takie pytanie czy ktoś posiada schemat owego rozdzielcza i czy da się dopasować jakieś uszczelki zamienne do niego?

 

Pozdrawiam

Opublikowano
:D pewnie że się da,dzisiaj kupisz każdy rodzaj uszczelniacza robią pod konkretne zamówienie poszukaj w necie,budowa wcale nie jest skomplikowana też miałem 40-tke i pomysł z rozdzielaczem i jednym pedałem hamulca nie jest zły,na pewno coś znajdziesz :)
Opublikowano

Rozdzielacz zostaw a naprawić go to najprostsza rzecz na świecie. Jeśli ma za dyży luz na osi to trzeba zatulejować i tyle. Każdy tokarz ci to zrobi. A żeby go uszczelnić wystarczy kupić dwa oringi.

7,6x2,3

45x2

Tyle.

Poz. 10 i 13

http://zapodaj.net/24067d9e489d.jpg.html

http://zapodaj.net/16a2717d1bac.jpg.html

Zostaw patent z jedną pompką... 60-ce do takich hamulcy jak ma 4011 daaaaleko

Opublikowano

Witam

Mam problem z hamulcem ręcznym w moje 40-stce. Problem polega na tym że nie mam dźwigni do hamulca.

Dokupiłem dźwignię do C-360 i mam kilka pytań, bo nie mam gdzie podejrzeć.

Aby zaciągnąć hamulec ręczny to popychacz który idzie od tego wałka na którym jest pedał sprzęgła do mostu powinien być przesunięty w stronę mostu czy przesunięty w stronę przodu ciągnika?

Ten sam popychacz przy wałku powinien być zaczepiony nad wałkiem czy pod wałkiem. Według obrazków w C-360 jest nad wałkiem, w 4011 nie wiem. Ja mam pod wałkiem i to mi się nie zgadza, bo zaciągając ręczny wyciągam popychacz z mostu.

Jak zdjąć z wałka ramię, które popycha popychacz? Zdjąłem pierścień rozprężny ale wszystko tak się zastało że nie idzie go zsunąć.

 

Kilka pytań odnośnie kolumny kierowniczej.

- jak zdjąć kierownicę, odkręcić nakrętkę i wybić do góry?

- czy osłona kolumny kierowniczej (rura, w której idzie wałek) ma prawo się ruszać, czy powinna być na stałe zamocowana do kołnierza przekładni kierowniczej?

Opublikowano

po pierwsze to zaciągając reczny te jak napisałeś "popychacze" wychodza z mostu-po co chcesz rozbierać wałek? wystarczy założyć dźwignie , cięgło i wyregulowaćna tych "popychaczach"(klucz 13)

A co do kolumny to nie może się ruszć-kierownice bedzie ci bardzo cieżko zdjąć jeśli od nowości nie była ruszana-musisz uzyć np. WD-40 lub czegoś podobnego bo ocet lub pepsi nie da rady

Opublikowano

 

Kilka pytań odnośnie kolumny kierowniczej.

- jak zdjąć kierownicę, odkręcić nakrętkę i wybić do góry?

 

 

Co do zdjecia koła kierownicy polecam mój sprawdzony sposób a mianowicie wykonaj take coś z rury :

P4301227-_qwenrn.JPGP4301228-_qwenrs.JPG

 

a następnie włóż dokładnie obie części pod kierownice(ja sobie owinąłem dodatkowo taśmą izolacyjną aby mi się nie ruszało) w miejscach przecięcia rury załóż ściągacz 2 ramienny i jak dobrze to zrobisz to bez problemu zdejmiesz nawet najwięcej oporną kierownice bez uszkadzania plastiku.Ważne aby ta przecięta rura była dobrze prosto ucięta bo inaczej bedzie sie klinować i nic nie zrobisz.

Opublikowano

chłopaki jest taka sprawa niedawno były robione hamulce w c-360 założone są nowe cylinderki i chamuje mi bardziej prawe koło a nie oba jednakowo i jak mocniej zachamuje to prawy chamulec sie zapowietrza, co zrobić w takim razie żeby chamowały jednakowo i zeby się tak nie zapowietrzał

Opublikowano

Witam mam problem naprawialiśmy w 360 3p hamulce w ubiegłą zimę. Wymieniliśmy wszystko co było niezbyt dobre. pompki okładziny uszczelniacze wiadomo. Nigdzie nie ucieka płyn. Pół roku hamulce działały świetnie a teraz znowu jak mam pedały w kabinie zlączone nie hamuje mi nic, a jak rozłączę to hamuje prawe koło dość dobrze, a lewe słabo. Może by trzeba wyregulować pompki hamlcowe, NIe wiem jak to zrobić proszę o jakieś podpowiedzi, bo nie chcę znowu zwolnić rozkręcać. Podejrzewam że w środku wszystko jest ok.

 

A i tak wogóle macie jakies namiary gdzie dobrze robią kapitalne remonty perkinsa bo mój ma prawie 7tyś godzin cięzkich prac za sobą i czas myślec o jakimś sanatorium dla niego ;-))

Opublikowano

Koledzy pomóżcie!

Musze wymienić bębny i szczęki oraz tasmy od recznego w c-355 i mam pytanie czy są takie same jak w c-360?

Wiem że w c-4011 są inne i jeszcze jedno czy chociaż taśmuy ręcznego sa takie same?

Opublikowano

Witam mam problem naprawialiśmy w 360 3p hamulce w ubiegłą zimę. Wymieniliśmy wszystko co było niezbyt dobre. pompki okładziny uszczelniacze wiadomo. Nigdzie nie ucieka płyn. Pół roku hamulce działały świetnie a teraz znowu jak mam pedały w kabinie zlączone nie hamuje mi nic, a jak rozłączę to hamuje prawe koło dość dobrze, a lewe słabo. Może by trzeba wyregulować pompki hamlcowe, NIe wiem jak to zrobić proszę o jakieś podpowiedzi, bo nie chcę znowu zwolnić rozkręcać. Podejrzewam że w środku wszystko jest ok.

Płyn także był nowy?

Najpierw ponownie odpowietrz układ. Jeśli nie pomoże trzeba sprawdzić pompkę, a potem niestety zaglądać do środka.

To że nowe części nie do końca mozna mieć 100% pewności że dobre zwłaszcza przy dzisiejszym rzemiośle.

 

U sasiada podobnie po zrobieniu hamulcow chodzily dobrze a potem cylinderek(nowy) poszedl na zielona trawke.

Opublikowano

Koledzy czy ten zawór do pneumatyki pod pedałami hamulców da się jakoś naprawić? Ponieważ mam pół roku nowy i znowu jak nacisnę pedał to przez niego ucieka wszystek powietrze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Ursusc385
      Witam !
      Niewiem co sie dzieje ale jak jezdze dłuzej c-355 to zaczyna mi isc dym z bębnow hamulcowych (biały) jak sie szybciej jezdzi, az w kabinie sie robi biało i trzebo po wode jechac zeby to zgasic.Co moze byc przyczyną, dodam ze hamulce były 2/3 lata temu robione wymienione zostały szczeki, przewody i opaski na beben do recznego
    • Przez Grubson124
      Witam mam taki problem gdyż w moim deutzu zaczęły łapać hamulce na przednim wale pedynm więc postanowiłem to rozebrać i naprawić i odkręciłem ten zasisk wyciągłem stare klocki a raczej kawelk blachy co po nich pozostało i jeden tłoczek cofkem ładnie a tego drugiego co jest do mostu przykręcony nie mogę próbuje na siłę breszka to aż się tarcz wygina a to ani mam się nie wsunie. Z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez ceston
      Witam mam nowe cylinderki tarcze i przewody. jak to prawidłowo odpowietrzyć? zdjąć ta gumkę z odpowietrznik a i go jeszcze zluzować? bo pompuje pompuje a efektu brak jak tylko zdejmę gumke
    • Przez ceston
      Jak w temacie macie jakiś sposób na to poza wymiana samego cylindra? początek gwintu jest uszkodzony reszta jest ok. jak to wkręcić. Swoją drogą brawo dla konstruktora za tak wlfantastyczne umieszczenie gwintu
    • Przez ursusikc330m
      Wymieniłem ostatnio cylinderek hamulcowy i bęben okładziny zostały stare bo nie były jeszcze mocno zużyte i jest teraz taki problem że po kilku krotnym odpowietrzeniu słabo hamuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v