Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Najlepiej pozbieraj wszystkie części do pudełka i wyrzuć wszystko na złom... Regeneracja pompek mija się z celem, bo sama wymiana gumek niewiele pomaga a szlifu przecież nie zrobisz. Nową pompkę kupisz za 30-50 zł i będzie chwile chodziła, naprawdę szkoda nerwów na remonty pompek :) .

Opublikowano

Witam chciałem prosić Was o pomoc( znowu :P )

 

 

 

Od kiedy przełożyłem drążek kierowniczy poprzeczny do przodu(wymagało tego mocowanie pługa do odśnieżania) mam problem z układem kierowniczym. Zbieżność starałem się ustawić, ale nie wiem czy dobrze to zrobiłem bo nie wiele to dało(jeśli Moglibyście mi powiedzieć jak to zrobić to byłbym wdzięczny :) ). Gdy skręcam do oporu np w lewo to lewe koło jest bardziej skręcone niż prawe to samo dzieje sie gdy skręcam w drugą stronę. Gdy rozkręcę drążek poprzeczny tak aby oba koła były równo gdy skręcają(jedno koło było ustawione tak samo jak drugie podczas skrętu), to znowu jak wyprostuje to oba patrzą w inna stronę, jest tak jak by jedno koło skręcało normalnie a drugie było pchane przez co rwie darń i zostawia ślad na asfalcie, jak skręcę do poru to ciężko odbić. Wymieniałem simering pod wałkiem w kolumnie kierowniczej, ale to chyba nie ma nic do rzeczy bo skrętu nie brakuje i dochodzi do ogranicznika. wymieniłem drążki kierownicze bo myślałem, że to ich wina ale jest dalej to samo. Nie da się tak jeździć, jeśli nic z tym nie zrobię to powywala mi łożyska. Proszę Was o pomoc bo już nie mam do tego ani siły ani nerwów :):)

 

Opublikowano

teoretycznie położenie środkowego drążka nie ma na to wpływu. tek samo jak sam układ kierowniczy. w czasie mocnego skręty jedno koło wizualnie jest zawsze mocniej skręcone. masz coś nie tek ze zbieżnością. z przodu ciągnika na wewnętrznej stronie obręczy obu kół, na płaskiej powierzchni , tuż przy obrzeżu obręczy zaznacz punkty pomiaru które powinny leżeć na wysokości osi kół.

zmierz odległość między punktami.

przetocz ciągnik tak aby koła obróciły się o pół obrotu, i ponownie zmierz.różnica ma wynosić dla kół 16 7mm plus minus 4mm, a dla 18 7mm plus minus 3 mm. tzn. z przodu odległość ma być mniejsza niż z tyłu.

Opublikowano

Ja tez mam z tym problem że jak skręce kierownica na maxa to z jedej strony dojdzie do ogranicznika a z drugiej już nie i wtedy są skręcone właśnie nie równo jedno jest bardziej próbowałem ustawić zbieżność ale to daremne nie wiem co z tym jest :):P

Opublikowano

przy maksymalnym skręcie nie muszą oba koła dotykać ogranicznika... i chyba w żadnym ciągniku tak nie ma. wystarczy że w jedną stronę łapie jeden a kręcąc w drygą drugi. i nie jest to wada. tak ma być. ogranicznik ma za zadanie chronić tylko układ kierowniczy, tak aby przy maksymalnym skręcie i uderzeniu np. w bruzdę impet był zatrzymany na ograniczniku a nie na układzie kierowniczym, co chroni go przed uszkodzeniem.

Opublikowano

Witajcie!

 

Chciałem wymienić szczęki, ale stanąłem w martwym punkcie, zdjąłem bęben hamulcowy, odkręciłem śrubę z blachą zabezpieczającą i nie wiem jak mam się zabrać za sworznie: nie ma dostępu żeby je wybić. Jestem laikiem. Proszę o rady!

 

Dzięki i pozdrawiam!

Arek

Opublikowano

sprawa jest prosta. weź ostry ale mocny śrubokręt po którym możesz uderzać młotkiem i przyłóż go między łbem sworznia a korpusem zwolnicy i puknij powinien się wysunąć a zaś majselek i po łebku go wybić. mam nadzieję że pomogłem.

Opublikowano

jak sworznie są zapieczone to może się tak nie udać wtedy trzeba odkręcić kilka śrób pod szczękami na klucz 19 i odkręcić całe mocowanie szczęk wtedy na kowadło i z drugiej strony wybić B) B)

Opublikowano

Na przyszłośc staraj sie pisac temat tak, żeby jasno z niego wynikało o co chodzi (zabrakło modelu ciągnika) oraz zamieszczaj tematy w odpowiednich subforach.

Opublikowano

Dziękuję za rady. Wszystkie się przydały.

Ściągnąłem bęben, obciąłem szczęki żeby dostać się do śrub, później na kowadło+podgrzewanie i 2 godziny bicia.

 

Dziękuję i pozdrawiam!

Arek

Opublikowano

Mam podobny problem w ursusie 360 3p, wymieniłem szczęki z obydwu stron, jak wciskam hamulec, hamuje jedno koło da się jakoś wyregulować luz szczęk pomiędzy bębnem w tym kole? Hamulce mam połączone

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Ursusc385
      Witam !
      Niewiem co sie dzieje ale jak jezdze dłuzej c-355 to zaczyna mi isc dym z bębnow hamulcowych (biały) jak sie szybciej jezdzi, az w kabinie sie robi biało i trzebo po wode jechac zeby to zgasic.Co moze byc przyczyną, dodam ze hamulce były 2/3 lata temu robione wymienione zostały szczeki, przewody i opaski na beben do recznego
    • Przez Grubson124
      Witam mam taki problem gdyż w moim deutzu zaczęły łapać hamulce na przednim wale pedynm więc postanowiłem to rozebrać i naprawić i odkręciłem ten zasisk wyciągłem stare klocki a raczej kawelk blachy co po nich pozostało i jeden tłoczek cofkem ładnie a tego drugiego co jest do mostu przykręcony nie mogę próbuje na siłę breszka to aż się tarcz wygina a to ani mam się nie wsunie. Z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez ceston
      Witam mam nowe cylinderki tarcze i przewody. jak to prawidłowo odpowietrzyć? zdjąć ta gumkę z odpowietrznik a i go jeszcze zluzować? bo pompuje pompuje a efektu brak jak tylko zdejmę gumke
    • Przez ceston
      Jak w temacie macie jakiś sposób na to poza wymiana samego cylindra? początek gwintu jest uszkodzony reszta jest ok. jak to wkręcić. Swoją drogą brawo dla konstruktora za tak wlfantastyczne umieszczenie gwintu
    • Przez ursusikc330m
      Wymieniłem ostatnio cylinderek hamulcowy i bęben okładziny zostały stare bo nie były jeszcze mocno zużyte i jest teraz taki problem że po kilku krotnym odpowietrzeniu słabo hamuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v