Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam,

 

Mam pytanie? Czy ściągając zwolnice z pochwą w c355 będzie mi ciekł olej przekładniowy przez miejsce gdzie wchodzi wielowypust. Nigdy nie rozbierałem, więc nie wiem, a muszę zrobić hamulce.

Opublikowano

Koledzy poradzicie mi coś na te cylinderki w c-360? dziś znuw rozebrałem i z cylinderka leci jak cholera a jak dobrze pamiętam to już chyba czwarty raz rozbieram i to samo a zakładam te czeskie zetorowskie frugokov

Opublikowano

witam. Panowie jestem nowy na tym forum. mam pyt odnośnie hamulcy c 360. wymieniłem sobie wyrownywacz z tego co były 2 krotkie pomki na jedna dłuższa z wyrównywaczem i krotsza. i jest problem ten pedał co jest podłaczony do tej pompki dłuzszej jak hamuje sam jest twardy itd drugim jak robie to samo to nic wpada do dna. jak wcisne oba to i ten drugi tez zaczyna twardnieć. choc hamulcy nie ma prawie nic. jednym jak hamuje tym od tej pompki dłuzszej to troche czuc lekkie hamowanie ale jak oba zepne to prawie nic. dodam ze układ odpowietrzany i pedał ten jeden twardy na maksa ale zadne kolo nie hamuje. co moze byc? przed wymiana było podobnie na starym wyrównywaczu i na krotkic pompach myślałem ze jak załoze ta to bedzie ok.

Opublikowano (edytowane)

Witam :)

Mam mały problem z prawym hamulcem, w ogóle nie hamuje pedał jest tak miękki że można go palcem wciskać do końca co może być tego przyczyną ?

Dodam że na lewe koło ciągnik staje w miejscu na asfalcie, jednym słowem na lewe hamuje jak żyleta a z prawym jest problem..

Bardzo bym prosił o nie zamykanie tego tematu gdyż nie mam czasu szukać bo cały czas mam robotę a być może jest gdzieś wyjaśniony podobny temat :)

Pozdrawiam ;]

 

URSUS C-360

Edytowane przez marcelko12
Opublikowano

Panjowie ja mam problem w zetorze proximie tez prawy hamulec, tam w zwolnice wchodzi taki plaskownik jakby i nie odbija;/ dodam ze jak juz sie nacisnie to nie odbija w zwolnicy a pedal chodzi. Odpowietrzalem juz wiele razy i problem nadal; (

Opublikowano

A jakim płynem zalewasz układ hamulcowy.Jak DA 1 to się nie dziwie.Ja zalewam DOT 4 i jakoś nic nikomu się nie dzieje a zmieniłem w tamtym roku i w tym roku z 10 cylinderków właśnie czeskich.

Opublikowano (edytowane)

Da 1 bo pompy zostały ta same stare cylinderki były dobre do konca zostały wymienione przy remoncie skrzyni

tak na wszelki wypadek zęby się nie pieprzyć

Edytowane przez GoRAL1
Opublikowano

DA 1 to dla mnie skuteczny preparat do odrdzewiania starych zardzewiałych śrub.Wystarczy polać podgrzać palnikiem i śruba puszcza bez ale.Wymień uszczelniacze na cylinderku i wymień płyn na DOT 4 bo DA 1 jest płynem żrący i zjadł ci uszczelniacze.

Opublikowano

Czytam ten temat i nie wierze ,że zalewacie jakimś starym wynalazkiem nowe układy hamulcowe a później wielkie pretensje,że nowe części są do niczego. Ja osobiście nie miałem jeszcze przypadku żeby te czeskie części fragokov były jakieś wadliwe. Niestety jak mamy stary układ zalany płynem DA1 i cos wysiadzie to najlepiej wymienić cylinderki i pompki na nowe wyczyścić rurki lub dać nowe i zalać płynem Jak radzi kolega DOT4 i bedzie spokój.

DA1 to sie stosowało kiedyś aby uszczelki peczniały i uszczelniały układ. W nowych jest inna guma i tu nie może nic pęcznieć ,bo pompka czy cylinderek się zatnie. Nawet zwykły R3 jest lepszy.

 

Macie tu opisy jak nie wierzycie:

DA1

Płyn hydrauliczny DA-1 przeznaczony jest do układów hydrauliki siłowej maszyn i urządzeń rolniczych, budowlanych, transportowych i przemysłowych. Zapewnia skuteczne, właściwe i trwałe działanie tych układów poprzez: odpowiednie pęcznienie uszczelek gumowych, właściwe uszczelnienie układu, zabezpieczenie metalowych części przed korozją.

R3

Przeznaczony do hydraulicznych układów hamulcowych i sprzęgłowych pojazdów, których instrukcja zaleca stosowanie płynu hamulcowego R-3 lub płynu klasy DOT-3. Posiada doskonałe właściwości użytkowe. Temperatura wrzenia: ponad 225°C. Jest mieszalny z innymi płynami hamulcowymi klasy DOT-3 oraz R-3. Spełnia wymagania normy obowiązujących w Polsce - PN-C-40005 oraz normy amerykańskiej FMVSS 116 (DOT-3).

DOT3

Przeznaczony jest dla wszystkich pojazdów samochodowych, dla których instrukcja obsługi zaleca stosowanie płynu klasy DOT-3 lub R-3/205. Stosowany w systemach hydraulicznych i sprzęgłach samochodowych. Charakteryzuje się temperaturą wrzenia powyżej 230°C oraz doskonałymi właściwościami użytkowymi. Jest mieszalny z innymi płynami hamulcowymi klasy DOT-4, DOT-3 oraz R-3/205. Ma pozytywną opinię cywilnych i wojskowych instytutów naukowych. Odpowiada obowiązującym normom międzynarodowym: FMVSS 116 (DOT-3), ISO 4925, SAE J1703, PN-C-40005

DOT4

Przeznaczony do wszystkich pojazdów samochodowych, w których producent zaleca stosowanie płynu klasy DOT-4. Używany w systemach hydraulicznych i sprzęgłach samochodowych. Charakteryzuje się doskonałymi właściwościami użytkowymi - jego temperatura wrzenia wynosi ponad 260°C. Jest mieszalny z innymi płynami hamulcowymi klasy DOT-4. Biodegradowalny i niskotoksyczny, z prawem do używania znaku "Czysta Polska". Odpowiada obowiązującym normom międzynarodowym: FMVSS 116 (DOT-4), ISO 4925, SAE J170, PN-C-400053.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Ursusc385
      Witam !
      Niewiem co sie dzieje ale jak jezdze dłuzej c-355 to zaczyna mi isc dym z bębnow hamulcowych (biały) jak sie szybciej jezdzi, az w kabinie sie robi biało i trzebo po wode jechac zeby to zgasic.Co moze byc przyczyną, dodam ze hamulce były 2/3 lata temu robione wymienione zostały szczeki, przewody i opaski na beben do recznego
    • Przez Grubson124
      Witam mam taki problem gdyż w moim deutzu zaczęły łapać hamulce na przednim wale pedynm więc postanowiłem to rozebrać i naprawić i odkręciłem ten zasisk wyciągłem stare klocki a raczej kawelk blachy co po nich pozostało i jeden tłoczek cofkem ładnie a tego drugiego co jest do mostu przykręcony nie mogę próbuje na siłę breszka to aż się tarcz wygina a to ani mam się nie wsunie. Z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez ceston
      Witam mam nowe cylinderki tarcze i przewody. jak to prawidłowo odpowietrzyć? zdjąć ta gumkę z odpowietrznik a i go jeszcze zluzować? bo pompuje pompuje a efektu brak jak tylko zdejmę gumke
    • Przez ceston
      Jak w temacie macie jakiś sposób na to poza wymiana samego cylindra? początek gwintu jest uszkodzony reszta jest ok. jak to wkręcić. Swoją drogą brawo dla konstruktora za tak wlfantastyczne umieszczenie gwintu
    • Przez ursusikc330m
      Wymieniłem ostatnio cylinderek hamulcowy i bęben okładziny zostały stare bo nie były jeszcze mocno zużyte i jest teraz taki problem że po kilku krotnym odpowietrzeniu słabo hamuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v