Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ale w transporcie ten ciągnik niewiele działa. Najwięcej to polu i trze ;) Ale tak macie rację panowie z tym. widziałem gdzieś na yt filmik jak ciągnik 4x4 jakiś tam około 160km zahamował i wyrwał cały przedni most i podwinęło go pod ciągnik :D Więc zrezygnuję z tego.

Opublikowano

To był zbieg okoliczności.

Dla czego coraz więcej ciągników hamuje przednimi kołami? Nawet są zetory z hamulcami tarczowymi w przednich zwrotnicach a coraz częściej spotyka się ciągniki w których załącza się przedni napęd w czasie hamowania.

Opublikowano

Kolego sylwek23111 tylko jak będziesz robił już ten remont tyłu to nie kupuj gotowych szczęk tylko kup same okładziny i zakuj na starych szczekach, bo te nowe mają kijowe odlewy i wypadają bolczyki z cylinderków po czym blokuje szczękę w bębnie. Ja rozbierałem po 3 razy stronę aż zakuliśmy okładziny na starych i problem znikł. Jak masz przekręcone śruby to nam zeszło spokojnie z dojazdem po części 4 godziny jedna strona.

Opublikowano

Kolego Seweryn jak bedzie most to raczej zrobię ten hamulec na przód pod warunkiem że cylinderek uda mi sie skombinować do tego mostu za nie duże pieniążki oraz przewody hamulcowe.

 

Kolego DK94 ciężko powiedzić czego to wina była że hamulce mi padły w tak krótkim czasie. Może coś źle zrobiłem czegoś nie dopatrzyłem, nie mam pojęcia już, chwilowo czasu nie mam więc hamulce nie robione, w polu w tygodniu orki pokończone. W zimie się pomyśli o tym. Nie zawsze ma mi kto pomóc przy tym a zwolnica swoje waży, raz sam zakładałem zwolnice to ile się musiałem namyśleć na kombinować na podkładać, pasy sznurki itp ale założyłem sam, a jak jest z 2-3 osoby to jeden taśmę podtrzyma drugi podniesie i zawsze to o wiele sprawniej. Szczęki hm, one akurat nie miały problemu z odlewami tylko coś chyba z hydrauliką bardziej, nie podobało mi sie że nagle nie było hamulców a na drugi dzień już jak złoto hamowało i sytuacja się powtarzała kilka razy aż nagle zniknęły hamulce pedał miękki był i potem zagrzała się cała pochwa. Rozbiorę w swoim czasie to może cos znajde.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Nie zawsze ma mi kto pomóc przy tym a zwolnica swoje waży, raz sam zakładałem zwolnice to ile się musiałem namyśleć na kombinować na podkładać, pasy sznurki itp ale założyłem sam, a jak jest z 2-3 osoby to jeden taśmę podtrzyma drugi podniesie i zawsze to o wiele sprawniej.

Jak się potrafi i ma się sprzęt to samemu można założyć zwolnicę w pięć minut nie męcząc się przy tym wcale. Jak bym miał płacić 2 osobom za pomoc przy montażu to już dawno bym zbankrutował.

Opublikowano

"Jak sie potrafi i jak się ma sprzęt " no właśnie nie mam sprzętu bo nie prowadzę zakładu mechanicznego czy tego typu usług a do własnych potrzeb nie będę kupował takiego sprzętu by raz na kilka lat podnieść silnik czy jakiś inny element ciągnika itp.

Opublikowano

Jak się potrafi i ma się sprzęt to samemu można założyć zwolnicę w pięć minut nie męcząc się przy tym wcale.

A masz jakiś wózek do tego, Mógłbyś zaprezentować. Myśmy zwolnice w dwie osoby wkładali i wyjmowali, po 6 razach dochodzi się do wprawy.
Opublikowano

Cycepa a co bolało Twoją maszynę? ja nie wiem czy jak bd miał z przodu most od stara 660 czy hamulce nie zrobię na przód tylko, przynajmniej rozbieranie łatwiejsze. Pozdrawiam

 

 

 

dalej nie wiem :P jeździłem w sobotę bez hamulców na jedno koło ale przed tym wszystko było ok zacząłem odpowietrzać i w pewnym momencie jażmo mi pękło tu gdzie przykręca się cylinderek kupiłem używke bo nowego nie mogę dostać u siebie za 50 zł do końca tygodnia przyjdzie a do tego kupiłem pompkę długą i przewód

Opublikowano

Witam. Mam taki problem. Przypuszczam że w swoim C 360 mam zjechane szczeki hamulcowe. Hamowanie jest bardzo słabe, pompki wydają się w porządku nie ciekną układ jest odpowietrzony pedał nie jest miękki. Ciągnik już ma swoje lata (33) więc mogą to już być zurzyte szczęki. I teraz pytanie czy jak odkręce sruby mocujące pochwe do korpusu tak jak na zdjęciu

 

To wyciągne całą zwolnice z korpusu, jak na zdjęciu

 

Rozumiem że beben hamulcowy zdejme później, ale najważniejsze czy wyjdzie mi cała zwrotnica czy jest ona jeszcze jakoś zabezpieczona w korpusie skrzyni???

 

Zdjęcie 1 http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://topagra.eu/ursus/c360/schematy/hamulce1.jpg&imgrefurl=http://topagra.eu/ursus/c360/hamulce-nozne.php&h=359&w=580&sz=57&tbnid=pZ_u_-t2pHoFbM:&tbnh=90&tbnw=145&zoom=1&usg=__fIz4q8G-Wp3XdZnFhm7p-m4gxpg=&docid=8TorGY78q2z-sM&sa=X&ei=SpChUp7yJOqH4ATM54GQBw&ved=0CDUQ9QEwAA

 

Zdjęcie 2 http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://img06.tablica.pl/images_tablicapl/71995369_4_644x461_ciagnik-ursus-4011-c360-zarej-po-remacie-zobacz-rej-oc-rolnictwo_rev001.jpg&imgrefurl=http://tablica.pl/oferta/ciagnik-ursus-4011-c360-zarej-po-remacie-zobacz-rej-oc-ID2yxx7.html&h=461&w=615&sz=39&tbnid=4p6HLjVw8kejhM:&tbnh=91&tbnw=121&zoom=1&usg=__oXz90Iy9yi-7AZ4safEG0eKqKds=&docid=_8fXEVMSZ3gdvM&sa=X&ei=SpChUp7yJOqH4ATM54GQBw&ved=0CDsQ9QEwAw

Opublikowano

Zwolnicę musisz wyjąć razem z pochwą. Jeśli chcesz pochwę odkręcać od zwolnicy to zanim wszystko wyciągniesz z mosty popuść śruby.

Poza śrubami naokoło pochwy nic więcej nie trzyma tego w tylnym moście.

Opublikowano

o ile dobrze pamiętam to rozkręcasz pochwę od zwolnicy tylko po to by dostać sie do łożysk półosi i uszczelniacza. Tak że spokojnie jak wyjmiesz całe udko, zabezpieczenie bęben to masz szczęki. I UWAGA! jak montujesz nowe szczęki to mają lekko się poruszać (jeszcze przed założeniem sprężynki). Gdyby ciężko chodziły to szlifierka i założyć jeszcze raz.

Opublikowano

Witam

mam problem ponieważ miałem do wymiany bęben hamulcowy oraz cylinderek w c360 wymieniłem przy okazji uszczelniacze i mam problem ponieważ jak mam tę0050426070.jpg

uszczelke i nie moge założyć pierścienia segera brakuje z 1mm co moge zrobic żeby to naprawić

Opublikowano

Tak jak kolega pisze tylko uważaj na pierścień zabezpieczający bo przy biciu może wyskoczyć i bęben nie będzie na swoim miejscu.To jest najgorsza część do założenia przy hamulcach nowego typu przy c-360 ja u mnie strasznie się męczyłem ale jakoś poszło

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Ursusc385
      Witam !
      Niewiem co sie dzieje ale jak jezdze dłuzej c-355 to zaczyna mi isc dym z bębnow hamulcowych (biały) jak sie szybciej jezdzi, az w kabinie sie robi biało i trzebo po wode jechac zeby to zgasic.Co moze byc przyczyną, dodam ze hamulce były 2/3 lata temu robione wymienione zostały szczeki, przewody i opaski na beben do recznego
    • Przez Grubson124
      Witam mam taki problem gdyż w moim deutzu zaczęły łapać hamulce na przednim wale pedynm więc postanowiłem to rozebrać i naprawić i odkręciłem ten zasisk wyciągłem stare klocki a raczej kawelk blachy co po nich pozostało i jeden tłoczek cofkem ładnie a tego drugiego co jest do mostu przykręcony nie mogę próbuje na siłę breszka to aż się tarcz wygina a to ani mam się nie wsunie. Z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez ceston
      Witam mam nowe cylinderki tarcze i przewody. jak to prawidłowo odpowietrzyć? zdjąć ta gumkę z odpowietrznik a i go jeszcze zluzować? bo pompuje pompuje a efektu brak jak tylko zdejmę gumke
    • Przez ceston
      Jak w temacie macie jakiś sposób na to poza wymiana samego cylindra? początek gwintu jest uszkodzony reszta jest ok. jak to wkręcić. Swoją drogą brawo dla konstruktora za tak wlfantastyczne umieszczenie gwintu
    • Przez ursusikc330m
      Wymieniłem ostatnio cylinderek hamulcowy i bęben okładziny zostały stare bo nie były jeszcze mocno zużyte i jest teraz taki problem że po kilku krotnym odpowietrzeniu słabo hamuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v