Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie mam taki objaw a mianowicie mam (c 360 3p) jechałem z lasu z przyczepą i zaczęła mi się zwolnica grzać więc do roboty rozkręciłem zwolnice i okazało się jażmo luźne całe, ale jak już wszystko na wierzchu to do wymiany wszystko szczęki, sprężyny, cylinderki, bęben. Gdy wszystko poskładałem fajnie chodziło gdy zwolnica na wierzchu bęben obracał się lekko. Gdy zamontowałem do ciągnika zwolnice i odpowietrzyłem hamulce to bardzo ciężko się obraca i są momenty że ledwo co. I tak w kółko idzie lekko i nagle ciężko gdy przejdzie znowu lekko. Tak samo jest gdy spuściłem ciśnienie z cylinderka.

Miał ktoś coś takiego POMOCY !

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Za grube szczęki, na to nic nie poradzisz. Muszą się dotrzeć.

Opublikowano

Już wspominałem w tym temacie - unikaj jak ognia cylinderków które na tłoczkach mają coś w rodzaju nawiniętej spręzyny. Po pierwszym mocniejszym hamowaniu zakleszczają się w cylinderku, i kaplica. Nie wiem co to za produkcja.

Spotkałem też cylinderki z odpowietrznikami pod złym kątem. Wkręcenie odpowietrznika było niemożliwe. Co do reszty porad - wszystko już jest w tym temacie.

Opublikowano

Nie wiem czy są jakieś polskie,ale jak robiliśmy hamulce w 60 na czeski częściach to później rozbieraliśmy dwa razy.Później zrobiliśmy na importowanych to są do dzisiaj.Ale nie polecam.

Opublikowano

Panowie z tymi Cylinderkami to wielka nie wiadoma jest, z pompkami w sumie też. Ale wiele zależy też od ich montażu. A u Ciebie kolego wydaje mi się żebyś spróbował ręczny popuścił na taśmach do maximum wtedy bedziemy mogli wykluczyć taśmy. Co do hamulców hydraulicznych to pompka wyregulowana to podstawa, w innym przypadku będą się palić hamulce. A kolego opisz zachowywanie się pedałów na zimnym i po przejeździe. pozzdrawiam

Opublikowano

Panowie z tymi Cylinderkami to wielka nie wiadoma jest, z pompkami w sumie też. Ale wiele zależy też od ich montażu. A u Ciebie kolego wydaje mi się żebyś spróbował ręczny popuścił na taśmach do maximum wtedy bedziemy mogli wykluczyć taśmy. Co do hamulców hydraulicznych to pompka wyregulowana to podstawa, w innym przypadku będą się palić hamulce. A kolego opisz zachowywanie się pedałów na zimnym i po przejeździe. pozzdrawiam

 

 

 

wiele to nie mówi ale pedały są takie jak były z resztą nawet jak popuściłem całkiem odpowietrznik (czyli ciśnienie zeszło) jest tak samo a taśmy są całkiem popuszczone

Opublikowano

no to jak cylinderki nie są rozpychane i taśma nie obciera to zostaje tylko płaszczyzna szczęki bęben. spróbuj przez te otwory koło cylinderków wepchać jakoś cylinderki (rozpieraki) jest tam cholernie ciasno ale spróbuj jakoś wepchać te rozpieraki do cylinderka przy wykręconym odpowietrzniku. jeśli jest tam luz między rozpierakiem a szczęka to znaczy ze szczęki masz kolego założone na chama (spręzyny nie dadza rady ich ściągnąć bo się blokuja na sworzniu). Ja bym tak spróbował, wiem jak tam jest ciasno ale spróbuj kolego. bo sdzkoda rozbierać jak by to o coś innego jeszcze chodziło.

Opublikowano

Witam jak wyregolowac hamulce w60-tce bo mam taki objaw ze gdy nacisne lekko hamulec to juz lewe kolo zaczyna hamowac (prawie blokuje) a prawe nic dopiero jak nacise mocniej to 2 rowno hamuja. Dodam tylko ze jak ciagnikiem sie troszke pojezdz jakies 10 km to jest wszystko w poządku hamuja 2 kola przy lekkim naciscieciu na pedal a jak troche postoi i trzeba jechac to objaw tai ja opisalem wyzej.

 

Pompki maja jakies 2-3miesiace plynu nie ubywa.

Opublikowano (edytowane)

no to jak cylinderki nie są rozpychane i taśma nie obciera to zostaje tylko płaszczyzna szczęki bęben. spróbuj przez te otwory koło cylinderków wepchać jakoś cylinderki (rozpieraki) jest tam cholernie ciasno ale spróbuj jakoś wepchać te rozpieraki do cylinderka przy wykręconym odpowietrzniku. jeśli jest tam luz między rozpierakiem a szczęka to znaczy ze szczęki masz kolego założone na chama (spręzyny nie dadza rady ich ściągnąć bo się blokuja na sworzniu). Ja bym tak spróbował, wiem jak tam jest ciasno ale spróbuj kolego. bo sdzkoda rozbierać jak by to o coś innego jeszcze chodziło.

 

 

jeśli chodzi o rozpieraki to te bolczyki co wychodzą między cylinderka a szczęką ? i na jakim sworzniu się blokują ?

Edytowane przez cycepa
Opublikowano

Witam jak wyregolowac hamulce w60-tce bo mam taki objaw ze gdy nacisne lekko hamulec to juz lewe kolo zaczyna hamowac (prawie blokuje) a prawe nic dopiero jak nacise mocniej to 2 rowno hamuja. Dodam tylko ze jak ciagnikiem sie troszke pojezdz jakies 10 km to jest wszystko w poządku hamuja 2 kola przy lekkim naciscieciu na pedal a jak troche postoi i trzeba jechac to objaw tai ja opisalem wyzej.

 

Pompki maja jakies 2-3miesiace plynu nie ubywa.

Ponownie odpowietrz układ, powinno pomóc.

Może blokować się wyrównywacz ciśnienia w pompce dłuższej.

Opublikowano

tak między szczęką a cylinderka tłoczkiem. jak nie podszlifowałeś szczęk w miejscu tzw zawiasów (sworznia na którym są umocowane.) szczęka wchodzi w takie jak by uszy z otworami i później wkłąda się przez te uszy i szczęke sworzeń i na nim podczas rozpierania szczęk, szczęka rusza się w tym uchu. (wybaczcie tak nie fachowe określenia, staram sie) jeśli szczęka bardzo ciasno wchodzi w to ucho to sprężynki nie zawsze są w stanie je ściągnąć do środka. W tym miejscu bym poszukał przyczyny również. pozdrawiam kolegów

Opublikowano (edytowane)

Wielkie dzięki tamto skończone teraz do wymiany pompka i przewód hamulcowy prawy

Edytowane przez KRISTOFORn
Cytowanie poprzedniego posta

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Ursusc385
      Witam !
      Niewiem co sie dzieje ale jak jezdze dłuzej c-355 to zaczyna mi isc dym z bębnow hamulcowych (biały) jak sie szybciej jezdzi, az w kabinie sie robi biało i trzebo po wode jechac zeby to zgasic.Co moze byc przyczyną, dodam ze hamulce były 2/3 lata temu robione wymienione zostały szczeki, przewody i opaski na beben do recznego
    • Przez Grubson124
      Witam mam taki problem gdyż w moim deutzu zaczęły łapać hamulce na przednim wale pedynm więc postanowiłem to rozebrać i naprawić i odkręciłem ten zasisk wyciągłem stare klocki a raczej kawelk blachy co po nich pozostało i jeden tłoczek cofkem ładnie a tego drugiego co jest do mostu przykręcony nie mogę próbuje na siłę breszka to aż się tarcz wygina a to ani mam się nie wsunie. Z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez ceston
      Witam mam nowe cylinderki tarcze i przewody. jak to prawidłowo odpowietrzyć? zdjąć ta gumkę z odpowietrznik a i go jeszcze zluzować? bo pompuje pompuje a efektu brak jak tylko zdejmę gumke
    • Przez ceston
      Jak w temacie macie jakiś sposób na to poza wymiana samego cylindra? początek gwintu jest uszkodzony reszta jest ok. jak to wkręcić. Swoją drogą brawo dla konstruktora za tak wlfantastyczne umieszczenie gwintu
    • Przez ursusikc330m
      Wymieniłem ostatnio cylinderek hamulcowy i bęben okładziny zostały stare bo nie były jeszcze mocno zużyte i jest teraz taki problem że po kilku krotnym odpowietrzeniu słabo hamuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v