Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Turbina jest nowa i nie za bardzo lekko się kręci, przewody ciśnieniowe też ok. z tym przewodem to jeszcze sprawdzę, w filtrze olej zmieniałem i miskę też czyściłem, wtryski oryginalne turbo na 5 stron pylą,dym czarny jak smoła i to tylko wtedy kiedy zwiększam obroty a jak już mam duże to mogę i 5 skib atlasa ciągać po glinie po górach i nawet szarego nie puści, tak było od początku kiedy ją kupiłem.

Opublikowano

ale jak nie za bardzo lekko się kręci co ona ci ciężko chodzi? przecież ona ma w miarę lekko chodzić opisz jak rozumiesz że nie za bardzo lekko się kręci, a jak ją zakładałeś jako nówkę to zalałeś ją olejem czy tylko podłączyłeś i zapaliłeś?

Opublikowano

a bierze ci olej, zapłon masz dobrze ustawiony, a może po prostu nieumiejętnie ci sprawdzili pompę bo jak dużo więcej pali niż normalnie musi być coś z dawką tylko jak zachowuje się jak trzymasz go dłuższy czas na wysokich obrotach też dymi czy nie

Opublikowano

Przez dłuższy czas na obrotach nie dymi, zaplon 3 razy sprawdzałem a oleju troszkę ubywało na starej turbinie a teraz jest ok z olejem.

 

nie wiem jak wam ale mi się wydaje że może mieć silniczek przegrzany czy to możliwe?

Opublikowano

ale jak byś miał silniczek przegrzany to byś miał z pewnością ciśnienie na tłokach gorsze i z pewnością gazy rurką odpowietrzającą by ci dawał i olej też by ubywał na moje oko sprawdź jeszcze pompę i wtryski bo jak ci więcej pali niż normalnie to musi być coś z tym,

Opublikowano

mi też się wydaje że to coś z pompą ,wyjmij pompe i zawież do innego fachury zobaczysz co ci powie bo różni są fachowcy a np;pompa na wymiane w sklepie to nie wspomne a może masz założoną pompe nie od tego typu bo naprzykład do u902 jest o ile pamiętam 3 rodzaje pomp kiedyś właśnie w sklepie wymieniłem to było jeszcze gorzej jak na mojej , objawy takie że ledwo zapalił i chodził jak sieczkarnia ,zabrałem ją ze sklepu zawiożłem pompiarza zrobił mi ją i było ok

Opublikowano
mi też się wydaje że to coś z pompą ,wyjmij pompe i zawież do innego fachury zobaczysz co ci powie bo różni są fachowcy a np;pompa na wymiane w sklepie to nie wspomne a może masz założoną pompe nie od tego typu bo naprzykład do u902 jest o ile pamiętam 3 rodzaje pomp kiedyś właśnie w sklepie wymieniłem to było jeszcze gorzej jak na mojej , objawy takie że ledwo zapalił i chodził jak sieczkarnia ,zabrałem ją ze sklepu zawiożłem pompiarza zrobił mi ją i było ok

 

mi tak kiedyś w pks zrobił pompe do rekorda, chlał ile chciał, a ciśnienie jak w jelczu na wtryskach

Opublikowano

W filtrze jest taki zasobnik z olejem i tam zbiera się osad a powietrze oleju nie ciągnie a co do ilości to tam jest taka kreska do której powinien sięgać poziom oleju.

Może w pompie ten "bębenek" od turbo jest na hu**?

Opublikowano

Sprawdz (nie wiem ja to nazwać) zebatke, lub sprzegielko na pompie, tzn to co jak przykrecasz pompe do silnika (chodzi o ten taki mały wieniec. I jak to wyjmiesz to musisz prawdzic czy ta zebatka jet odpowiednia do twojego ciagnika(napewno są dwa typy na 100%) może masz nie ten typ zalozony i dlatego kopci, mój kolega mial taki sam problem z kopceniem i to pomoglo.

 

Troche zakrecilem ale mam nadzieje ze wiesz o co mi chodzi.

Opublikowano

Wydaje mi się że gdybym miał złą zębatkę to bym jej w ogóle ni zapalił.

 

Mam prawo podejrzewać że ma przegrzany silnik ponieważ Wszystkie uszczelki w silniku są twarde i kruche a to może wskazywać właśnie na przegrzanie. Co sądzicie?

Opublikowano

ale po przegrzaniu mógł byś mieć wydmuchaną uszczelkę pod głowicą i by ci gazy dawał a że są kruche to starość nie radość, skoro nie bierze ci oleju jak smok nie dymi z odpowietrzenia misy tylko kopci i dużo pali to jest coś z układem paliwowym i nie szukaj dziury w całym a to sprzęgiełko to może być z tym związane bo są dwa typy a po zamianie ciągnik będzie chodził tylko nie jak potrzeba

Opublikowano

Z tym sprzegielkiem to sprawdź naprawde bo kumpel muwił, ze zapali i bedzie chodził tylko cholernie kopci. Ale co z tym zrobisz to juz twoja sprawa.

Opublikowano

też mam to samo zawieź do dobrego pompiarza niech zmniejszy ci dawkę paliwa ja 2 razy jeździłem z pompa 2 raz dobrze ustawił. Albo sprawdź wałek rozrządu

Opublikowano

Może być wytarty.

 

Mogą być utarte krzywki np o 1mm ja tak miałem i dymił mocno i trochę przebierał tzw przerywał niekiedy na średnich obrotach szczekał.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v