Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
lutek

Same Dorado 85-Opinie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
lutek    1

Witam!
Prosze czytelnikow o opinie o tym modelu, mam okazyjna propozycje zakupu nowej maszyny, powoli musze sie decydowac. Egzemplarz dobrze wyposazony, jeszcze po starej cenie euro.

z gory dziekuje
lutek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matys116    4

znaczy sie dorado 86 ja mam zamiar takiego zakupić juz nie długo . jaka jest ta promocyjna cena i jakie wyposażenie jesli mozna wiedzieć moj około 130 tys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lutek    1

Z tego co pamietam:

-wom 540/540e

-CBM

-skrzynia 40km/h

-siedzenie pazazera

-klima

cena 140 brutto, dealer Agro-Rolnik

 

A Ty swoj gdzie zamawiasz? i z jakim wyposazeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Olik    0

Agro-Rolnik Śniadowo? Co to jest CBM? ;)


DF K100(zmieniona mapa wtrysku z K120) + Quicke Q55, McCormick cx 75 + Quicke Q45, Ursus C-360, Ursus C-330...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    0

Aaa...kurde, a nawet nie wiedziałem, że to tak się nazywa ;) Podziękował :D


DF K100(zmieniona mapa wtrysku z K120) + Quicke Q55, McCormick cx 75 + Quicke Q45, Ursus C-360, Ursus C-330...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    164
CBM to ramiona z zaczepami hakowymi tak jak u ciebie w DF i MC

Dokładniej rzecz biorąc to są ramiona z zaczepami hakowymi firmy CBM (znaczy haki są tej firmy)-bo mogą być innej np.Walterscheida

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREKrrrr    0

Jaro- a ja bym nawet nie pomyślał że to nazwa firmy :)dopiero teraz skojarzyłem że gdy brałem ofertę na DF tam właśnie było napisane Walterscheida a ja myślałem że oni używają innych oznaczeń ;) czego tu się tu nie można dowiedzieć :D dzięki


:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matys116    4

Ten mój ma : klime , szklany szyber dach,dwie predkosci wałka ale to podstawa , trzy wyjscia hydrauliki , tapicerke, zegary sa troche zmienione niz w podstawie ale tego to za bardzo ie pamiętam bo to malo istotne , rura wydechowa do góry obciążniki tylne i ogolnoe to było by na tyle traktor wyglada idetycznie jak ten z oferty wyzej ,kurcze przydał by sie jeszcze ten rewers i podbitki no ale kasa,kasa. mnie on wyniesie 130 tyś no i ladowacz stoll hdpm 8

 

ja zamówienie składałem początek listopada takze kurs byl całkiem inny zamawiałem go w Czarnocinie kolo Piotrkowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×