Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Widziałem nie dawno gdzies na necie koncówki wtryskiwaczy do  c-360 tylko nie wiem czy one nie były od tych Imt ruskich a tak nawiasem mówiac to po co kombinowac ? najlepiej oryginalne 5 cio otworowe wsadzic wtryski dobrze ustawic tak zeby dymek szedł na komore spalania a nie na scianke tulei i to cała filozofia , ja sobie zaznaczam tam gdzie jest znak na koncówce rysuje markerem na tym górnej nakretce znak i w tedy ustawiam idealnie na ta komor spalania. A tak napisze dla ludu dla info. Czasem jak faluja obroty to nie jest wina samego rgulatora obrotów ( najczesciej jest) ani zacinajacej sie listwy tylko wyroboine podkładki popychaczy sekcji. jak sie zabardzo wyrobi któras to zaczyna skosowac co za tym idzie wiekszy opór dla regulatora. I jesli ktos robi pompy i mówi ze nie da sie naprawic to niech nie pieprzy głupot bo da sie naprawic. Chyba ze ropa cieknie przez obudowe to juz inna sprawa

Opublikowano

Ja mam jeden wtrysk od jakiegoś spychacza ruskiego trochę wiekszą dawkę niż fabryczny do c-330 ale pasuje do 30-stki.Shaun nie kombinuj tylko kup WMZ Wuzetu one szły na 1 montaż każdy je chwali nie ma co kombinować majątku nie kosztują

Opublikowano

Do ciapka założe te z Poloneza bo z tego co ludzia piszą to poprawiają kulture pracy co przy jedynie dwóch garkach jakieś tam znaczenie ma. Ogólnie to ci co zalozyli nie narzekają a wręcz chwalą. No i montaż Plug&Play więc wchodzę w to. Pompa też bedzie ruszana.
A co do grzechotnika czyli 360 to pytalem bardziej z ciekawości. Tu też mam pompe do roboty.

Opublikowano

Pany mam problem z 50 po dodaniu gazu strasznie tlucze w silniku myślałem ze to wtryski kupilem nowe i to samo pytalem gościa mówił ze to pompa wtryskowa kupilem po regeneracji i to samo.Odpala od kopa tylko to tluczenie.Co by mogło jeszcze byćnie tak jest czas to można podubac

Gość Profil usunięty
Opublikowano

No to wezwij kogoś kto zna się na silnikach i na słuch Ci powie co jest nie tak. Albo załatw stetoskop warsztatowy i sam wysłuchasz, tyle, że wymaga to wprawy.
 

Ja mam jeden wtrysk od jakiegoś spychacza ruskiego trochę wiekszą dawkę niż fabryczny do c-330 ale pasuje do 30-stki.Shaun nie kombinuj tylko kup WMZ Wuzetu one szły na 1 montaż każdy je chwali nie ma co kombinować majątku nie kosztują

A od kiedy to wtryskiwacz w tym silniku odpowiada za dawkę paliwa? Przecież to nie CR.

Opublikowano (edytowane)

ewentualnie robiąć remont wymieniłeś tylko jedno lub dwa koła rozrządu  i tryby jeszce się nie ułożyły

 

Kapitalke robił mi mechanik co nie pierwszy raz robi silniki takrze wątpie rzeby się pomylił (mam taką nadzieje ) koła rozrządu nie wymieniał , wałka rorządu też nie wymieniał , mówił że niepotrzeba zmieniać ani kół ani wałka a  na nowych morze być jeszcze gorzej

 

 Na dotarciu było słychać właśnie koła rozrządu ale już ucichło ,

Edytowane przez farmtraczek
Opublikowano (edytowane)

czy takie dzwonienie (metalicznie dość chodzi tak dzwoni morzna powiedzieć ) morze być z przyczyny wtrysków , bo czytałem już gdzieś tutaj że wtryski mają być ustawione na jakieś znaki ale ja nie wiem jakie , tata zakładał ostatnio wtryski ale on zawsze wkładał i nie patrzył na znaki bo nie wiedział  :)?  pompa nie była regenerowana silnik nie równo pracuje, na wolnych równo ale tak od600 do 1100 nie równo  ale kopyto ma , mechanik sam mówił że pompa bije dobrze ale nie pasuje mi ta nierówna praca :)

Edytowane przez farmtraczek
Opublikowano

To na cholerę te kreski są do ustawiania końcówki wtrysku. jak się nie ustawi na znak to zamiast mgiełkę na komorę spalanie tryska to na ściankę tulei i to taka różnica jest

Opublikowano

Ucz się od taty bo dobrze robi, na znaki to ustawia się zapłon.

 

No zapłon wiem że się ustawia na kreski na kole zamachowym ale czytałem tu gdzieś na forum że i wtryski się też na jakieś znaki ustawia

Opublikowano

końcówki wtryskiwaczy trzeba ustawiać na kreskę bo jak ustawisz inaczej to rozpyla wszystko na ściankę tuleji ale przez to nie powinien dzwonić prędzej przez źle ustawiony zapłon albo któreś koło rozrządu dzwoni może jakieś łożysko

Opublikowano (edytowane)

Na jaką ściankę tulei jak tłok jest pod sama głowicą?   Wielootworkowa końcówka asymetryczna ma być tak ustawiona żeby strugi z otworków rozpytały paliwo w komorze sprężania a nie gdzieś po tłoku czy głowicy. Nie pamiętam jak jest głęboko osadzony. Taka końcówka albo jest zabazowana kołkiem ustalającym albo jest ustawiana na znak.

W 60-ce na końcówce i na wtryskiwaczu jest nacięta kreska.

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano

końcówki wtryskiwaczy trzeba ustawiać na kreskę bo jak ustawisz inaczej to rozpyla wszystko na ściankę tuleji ale przez to nie powinien dzwonić prędzej przez źle ustawiony zapłon albo któreś koło rozrządu dzwoni może jakieś łożysko

 

mechanik robił kapitalke wtryski też ustawiał , to czy morzna kompletny wtrysk zle włorzyć , ( czy on wchodzi poprostu na swoje miejsce :)?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v