Skocz do zawartości

Czy macie jakieś problemy z New Hollandami?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

już wiem co jest grane dzwoniłem do serwisu i powiedział ze w instrukcji jest bład ze ta kontrolka nie jest od oleju przekładniowego tylko od płynu hamulcowego nalałem płynu do hamulców i jest dobrze

 

 

Ja bym sie tak nie cieszył ze tylko plyn hamulcowy. Skoro go ubywa to musi sie gdzieś podziać. Sprawdz czy nie ucieka Ci do przedniego mostu bo ja tak mialem w td5050. Trochę rozbierania bo trzeba przedni most zdjąć

 

Jeszcze jedno odnośnie serii td. Bardzo częsta usterka to pompka zasilająca która kończy się przy ok 1000 mth. Trzeba zwracać uwagę czy paliwo w wstępnym filterku (tym przeźroczystym) nie buzuje bo może to skutkować nawet awarią pompy wtryskowej która najnormalniej się zatrze gdyż smarowana jest przez paliwo a zmniejszone jego podawanie może nie być odczuwalne ale odczuć je może pompa.

Opublikowano

Mam problem z nh.Mam New Holland 5020 i kiedyś zaczoł mi kapać olej spod miski olejowej i rozbryzgiwał sie na paski od alternatora i prawy błotnik.I nie wim skąd to kapie??Nigdzie nie widać!!

Opublikowano

Czy ma ktoś problem ze wskaźnikiem paliwa w NH t6030plus? u mnie źle pokazuje, wymienili mi czujnij na gwarancji i miało być dobrze a tu nic gwarancja się skończyła a wskaźnik źle pokazuje.

Opublikowano

T6070 plus 250mtg od nowości źle pokazuje wskaźnik jeżeli w baku mam około 100litrów paliwa to wskaźnik dopiero zaczyna się ruszać a tak to cały czas wskazuje że pełno i wczoraj pokazał się błąd 14011 więc w instrukcji pisze że to usterka zestawu wskaźników jak będę na przeglądzie na 300godzin to może to poprawią

Opublikowano

wskaźniki paliwa są rezystancyjne i lubią się droczyć. Ogólnie konstrukcja tych wskaźników w NH jest słabej jakości (odkształca się obudowa/łącznik albo słabo zwiera z listwą rezystancyjną) dlatego występują przekłamania.

Opublikowano

Tylko czemu to się dzieje w nowym ciągniku oczywiście może się coś zdarzyć w nowym ale to źle świadczy o firmie że nie poprawia w kolejnych modelach tej usterki tylko klepie to samo choć wiadomo że to szajs

Opublikowano

'Jarecki21' powiedział:

Na czujnik/usterkę była nowa gwarancja.

Poczytaj:

http://www.kodeks-cywilny.pl/581.html

No to będe musiał zgłosić to jeszcze raz.

znajomemu serwis też wymienił czujnik od paliwa i nie było zmian, ale później serwis przyjechał do niego z kompem no i wgrał mu nowe oprogramowanie czy coś no i niby lepiej pokazuje no ale nie jest w 100% dobrze.Ale dobrze że chociaż rezerwe dobrze pokazuje:Pheh

Opublikowano

ja mam problem z hamulcami w tdd 80 za pierwszym wciśnięciem pedała nie działają dopiero trzeba na trzy razy nacisnąć i dopiero hamuje , układ nie jest zapowietrzony bo płyn jest w zbiorniczku , może wie ktoś co to może być ,serwis jak wezwę to ze 2tyś zł wezmą to może znajdą usterkę

Opublikowano

że płyn jest nie znaczy że nie mógł się zapowietrzyć jak długo stał albo plynu nie było to się zapowietrzy i właśnie dlatego jak 3 razy pociskasz to się nabije spróbój odpowietrzyć ;)

Opublikowano

ja mam problem z hamulcami w tdd 80 za pierwszym wciśnięciem pedała nie działają dopiero trzeba na trzy razy nacisnąć i dopiero hamuje , układ nie jest zapowietrzony bo płyn jest w zbiorniczku , może wie ktoś co to może być ,serwis jak wezwę to ze 2tyś zł wezmą to może znajdą usterkę

 

miałem to samo w td 5050. przyczyna byla taka ze w osi przedniej gdzie znajduje sie hamulec przyszczypany byl oring i plyn dostawal sie do przedniego mostu i trzeba bylo sciagac os przednia i wszystko rozbierac zorientowalem sie po tym ze bardzo powoli ubywalo plynu a nigdzie nie bylo wycieku. Ale jesli plyn ok to stawiam na pompke hamulcowa ja wymienilem juz dwie. Najgorsza w tym wszystkim jest ich cena 1200zl.

Opublikowano

Witam wszystkich. Kupiłem ciagnik NH t5050 6 mies temu. Byl na serwisie bo brakowalo mu mocy. Na serwisie powiedzieli ze wszystko jest ok. Jednak ja dalej nie czuje tej mocy a przeciez ma prawie 100 km. Przy rozrzutniku warfamy 6t zaladowanym na asfalcie ledwo dajerade na lekkim wzniesieniu na najwyrzszycz biegach. Coto moze byc pomocy.

 

mam juz troche ponad 200 mth. I dalej zauwazam ze jest słaby. Jezdziłem z agregatem scierniskowym kus 2,6 m i na biegach II i 2 ciezko mu szłook 5km/h. Zapiołem do ciagnika MF 698t i o wiele lepiej sobie radzil ok 10km/h. NH nawet nie dał rady zakopac a MF bez problemu na wyzszych obrotach. Mam tez beczke 4000 litrow i przy górce w polu czasami III i 1 zółw ma problemy. Wiec to chyba nie jest normalne.

 

a i jeszcze np jak bym stanal na trawie i dal na wieksze obroty i puscil sprzeglo to obroty mu zaraz spadna i nawet nie zakopie

Opublikowano

Przyciśnij dealera. Jak dalej będzie twierdził, że jest ok, wyślij im pismo, że zamawiasz hamownię narazie na swój koszt. Jeżeli hamownia wykaże istotnie niższą moc, to obciążasz tymi kosztami dealera. Najlepiej jakby przy tym był ktoś od dealera. Generalnie twardo i wszystko na piśmie.

Co do za dealer?

Opublikowano

Czy ktoś użytkuje NH T7000 w bardzo ciężkiej pracy? Tzn dba, serwisuje, ale jednocześnie w polu wykonuje bardzo ciężką pracę? Orka, gruber, brona wirnikowa - na ciężkich ziemiach? Daje radę? Nie psuje się?

Opublikowano

Czy ktoś miał problem z czujnikiem wody w paliwie w T7050?

Po uruchomieniu ciągnika po kilku sekundach mam alarm. Początkowo było tak, że w trakcie pracy kilka razy się uruchamiał. Teraz jak się uruchomi, to nie "trzyma" cały czas. Jak dla mnie, to wygląda to na czujnik.

Opublikowano

nie chcę pisać głupot ale zobacz przy filtrze paliwa tam jest chyba jakiś odstojnik do wody zobacz w instrukcji obsługi może to o to chodzi u mnie coś jest napisane że należy to sprawdzić przed zimą zobacz u siebie przy filtrze paliwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam niedawno kupiłem forda/new hollanda 8240 i mam pytanie jaka może być przyczyna agresywnego sprzęgła.
      Sprzęgło działa tylko że przy ruszaniu bierze odrazu na maksa niema niema i odrazu napęd załączony z dość mocnym szarpnięciem. Czy jest jakaś metoda wyregulowania tego oprócz linki pod pedałem. Sprzęgło prawdopodobnie sterowane hydraulicznie z pompy hydrauliki ciągnika. Albo gdzie szukać przyczyny szarpnięć. Półbiegi wchodzą stosunkowo gładko, z minimalnym szarpnięciem. Skrzynia 16x16.
    • Przez rabit500
      Witam.
       
      Mam pytanie czy ma ktoś może opis poszczególnych przełączników/włączników w fordzie/new hollandzie 8240. Interesuje mnie szczególnie do czego służy przełącznik przy lewarkach zmiany biegów.
       
      Jeśli zły dział proszę o przeniesienie.
    • Przez Dayhin
      Witam mam problem od pewnego czasu , mój new Holland t7.200 pc na 19 biegu nie jedzie pełną prędkością tylko np. 39,40 .
      Czasem po dłuższej trasie w czasie jazdy sam przyspieszy do 42,5 .
      Tak jakby coś się działo z blokadą górnej granicy obrotów silnika 
      Dodam tylko że czasem wariuje prędkość na wyświetlaczu 
       
    • Przez martinoss
      Witam,
       
      Mam problem od nowości w swoim New Hollandzie. Mianowicie jak w temacie skrzynia szarpie przy zmianie na podane biegi. Zgłaszając na gwarancję kalibrowali ją, ale oczywiście mówili, że ta skrzynia nie jest idealna i tak ma   Mogłem ich mocniej docisnąć z perspektywy czasu, ale to mój pierwszy ciągnik, nie miałem doświadczenia
      Pojechałem do innego serwisu i wymienili cewkę skrzyni odpowiadającą za te biegi, skalibrowali i... Bajka, wchodzą super.
      Dopóki nie wjechałem w pole. Pod obciążeniem przy przerzuceniu na 7 bieg ciągnik staje na 2 sekundy po czym jakby ktoś młotkiem wbijał ten bieg. Czyli objaw jest taki - podczas jazdy biegi wchodzą super, pod obciążeniem dramat. Ktoś ma jakiś pomysł?
    • Przez bartekpelka
      Witam wszystkich.
      jestem posiadaczem nh t4.95 lecz kupiłem go z błędem 3405.
      Wiem że jest to błąd czujnika temperatury turbiny, układ wydechowy był zdemontowany lecz jest już ogarnięty.
      podpowie ktoś który to czujnik oraz czy można jakoś samemu skasować ten błąd?
       
      dodatkowo wyskakuje czasami błąd od niskiego ciśnienia w układzie kierowniczym. Olej wraz z filtrami wymienione. Wspomaganie działa bez zarzutu. Zaczęło się tak dziać po wymianie sprzęgła gdzie ciągnik był rozebrany. Czyżby układ zapowietrzony?
       
      pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v