Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

problem polega na tym ze ciągnik następnego dnia, czasem sie zapowietrza tzn odpala na kilka sekund normalnie po czym gaśnie. Dodam że filtr paliwa został wymieniony. Miał ktoś taki problem?

Opublikowano

nie wiem czy to pomoże, mogę coś pokręcić bo nie pamiętam dobrze, ale kumpel w zetorze 5211 miał podobny problem, pompka mu nie trzymała i zaciągnięte w górę paliwo po jakimś czasie wracało całe do baku z przewodów, powymieniał jakieś uszczelki, oringi czy coś tam takiego i już wszystko wróciło do zdrowotności

może u Ciebie jest podobnie

Opublikowano
nie wiem czy to pomoże, mogę coś pokręcić bo nie pamiętam dobrze, ale kumpel w zetorze 5211 miał podobny problem, pompka mu nie trzymała i zaciągnięte w górę paliwo po jakimś czasie wracało całe do baku z przewodów, powymieniał jakieś uszczelki, oringi czy coś tam takiego i już wszystko wróciło do zdrowotności

może u Ciebie jest podobnie

tzn pompke też wymieniłem na nową bo leciał z niej olej od silnika.a na tej starej też tak samo sie zapowietrzał wieć to raczej nie jest wina pompki

Opublikowano

Kolego jak wymieniłeś filtr to rozkręć pompkę paliwową - kopułka tam jest filterek siatkowy - wyczyścić.

Jak to zrobisz to rozkręć przy pompie wirowej rurkę, która idzie od filtra paliwo do pompy.

Wykręć rurke i taką wikększą nakrędkę (redukcję) będziesz tam miał w środku sprężynę, wyciagnij ją.

W tym otworze jest kolejny filtr siatkowy, umieszczony jest pionowo. Najczęściej tam jest także dużo brudu.

 

U nie to pomogło.

 

Ale pompkę musiałem i tak wymienić

Opublikowano

Dobra przeczyściłem ten filterek i zobaczymy teraz. ale dodam tylko że trzeba włożyć wszystko dokładnie tak jak było poniewaz ja miałem z tym problem i ciagnik nie chciał wejść na obroty

Opublikowano
nie wiem czy to pomoże, mogę coś pokręcić bo nie pamiętam dobrze, ale kumpel w zetorze 5211 miał podobny problem, pompka mu nie trzymała i zaciągnięte w górę paliwo po jakimś czasie wracało całe do baku z przewodów, powymieniał jakieś uszczelki, oringi czy coś tam takiego i już wszystko wróciło do zdrowotności

może u Ciebie jest podobnie

W zetorze dzieje sie tak, ponieważ zbiornik paliwa jest niżej, niż pompka, a w MF tak ne jest, wiec to nie ta przyczyna.;/

 

a te rurki od wtrysków nie popuściły się?

Opublikowano
problem polega na tym ze ciągnik następnego dnia, czasem sie zapowietrza tzn odpala na kilka sekund normalnie po czym gaśnie. Dodam że filtr paliwa został wymieniony. Miał ktoś taki problem?

Miałem kiedyś problem z zapalaniem MF . Polegalo to na tym ze zawsze rano nie chciał zapalic jak by był zapowietrzony cghciałem wymieniać pąpke paliwowa a okazało sie ze to banalne. paliwo ze zbiornika poprowadzone jest metalowym przewodem potem kawałek poprowadzony jest przenodem gumowym i tu byl problem za slabo byla dociągnieta opaska i dostawało sie fałszywe powietrze a jak stał to przez noc sie zapowietrzył teraz juz jest OK. tak było w moim przypadku może masz podobnie ?

Opublikowano

Ja rowniez mam taki problem. Ciagnik zapala na 5 sekund a nastepnie gasnie. I jak "gasnica" udalo Ci sie rozwiazac problem? Napisz co zrobiles.

Opublikowano

Zrobiłem tak jak pisał kolega "3060mm" czyli przeczyściłem ten filterek przy pompie. Tylko musisz zwrócić szczególna uwage żebyś złożyl go tak samo jak rozkręcałeś bo tam są takie małe sprężynki itp. Ja żle złożyłem i nie mógł wejśc na obroty. Jak narazie odpala i wszystko jest ok

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
       
      ___________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca 
       

    • Przez karolox
      Witam, od pewnego czasu nie działa mi ogrzewanie w ciągniku massey ferrguson 3635 2013r. Przyjechał serwisant, i powiedział że trzeba zaworek wymienić co otwiera żeby płyn mógł iść na nagrzewnicę, (u góry w dachu) . Wymontowałem go, wymieniłem, i nadal nic, jak nie grzeje tak nie grzeje. Płyn ciągle uzupełniony do maksimum, dodam, że po zdjęciu węzy przy nagrzewnicy u góry wyleci z węza może kieliszek płynu, może nawet nie, i stąd moje pytanie, co może być powodem? Może miał ktoś już taki przypadek? Czy możliwe ze pompa nie daje ciśnienia żeby płyn mógł iść do nagrzewnicy do góry w dachu? Serwis nie umie pomóc, bądz nie chce, ręce opadają, zima jest a ogrzewania brak. Dodam, gdy ciągnik jest nagrzany prawidłowo. Możliiwe że są jakieś zaworki gdzieś, co nie przepuszczają płynu na nagrzewnicę? jeśli są, i ktoś miał taki problem, proszę o podpowiedz, z góry dziękuję  
    • Przez andrewk
      Do sprzedania posiadam instrukcję do MF 6110 - 6190. Kupiona za dużo wyższą kwotę, przeczytana i odłożona. Stan jak NOWY. Cena 40zł + 15zł wysyłka. Dla agrofotowiczów równe 50zł.
      Link do aukcji : http://allegro.pl/massey-ferguson-instrukcja-obslugi-6110-6190-i7145241669.html
       
      ____________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca
    • Przez aga19892010
      Może ktoś z was wymieniał lub wie jak to zrobić-muszę wymienić rewers w mf 8140 ?nadmienię,że nie jeździ do przodu ,tylko wstecz-kupiłem uszkodzony -proszę o podpowiedzi ale tylko osób które naprawdę coś wiedzą a nie tylko domniemają,z góry dziękuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v