Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wydaje mi sie ,żeby mieć tylko jedno wyjście nie trzeba rozdzielacza tego na błotniku,tylko wystarczy jeden przewód podpiąć pod rozdzielacz pod siedzeniem . Widziałem takie coś w 330 , wtedy zewnetrzny siłownik obsługuje sie dzwignia od podnosnika...

Opublikowano
Wydaje mi sie ,żeby mieć tylko jedno wyjście nie trzeba rozdzielacza tego na błotniku,tylko wystarczy jeden przewód podpiąć pod rozdzielacz pod siedzeniem . Widziałem takie coś w 330 , wtedy zewnetrzny siłownik obsługuje sie dzwignia od podnosnika...

 

 

c330 ma inny rozdzielacz niz c328 i nie wiem jak to mozna zrobic

Opublikowano

ursusc330m

Twój sąsiad musi mieć slabą tą 330

z rozrzutnikiem pełnym oczywiście ma cieżko ale idzie

ja swoją przed zakupem c 360 3p wozilem obornik i przez polną drogę

na 5 przy pełnym szła

dodam że kawałek jest dosyć dobrze pod górke

w piątek przywiozłem 4,5 tony kukurydzy na przyczepie i też nic nie było za cieżko

dodam ze przyczepa waży 2520 kg

Opublikowano
mam pytanie czym sie róznią te ciagniki które napisałem w temacie wiem tylko że 325 i 328 mają inną os niż c-330 ale nie wiem która jest lepsza.

Potrzebuje ciągniczek taki do opryskiwacza i na podwórko narazie robi to c-360 ale jak pomysle ze latem musze jej przd kazdym rwaniem pomidorów wlc jej konewke paliwa to mi zle a c-330 wydaje i sie ze z masztem sobie poradzi i mniej spali!!!!!!

Mam c328 dobry ciągnik nie narzekam nie dużo u nas robi bo tylko na wiosne ale jest ok.

Opublikowano

jest szybsza przez inną konstrukcje skrzyni biegów która zresztą częściej ulega awarii niż mija od zjedzenia dwóch obiadów

 

mój przedmówco a to jest spowodowane tym że jest inne przełożenie skrzyni w "emce"

Opublikowano
reasumując 330>330M

dokładnie

 

zakończmy już może te głupie przegadywanki , bo tutaj wszyscy się przekamażają o to samo tylko w innych parach dobranych odpowiednio 330 i 330M :lol:

Opublikowano
Witam, mam pytanie czy obudowy zwolnic w 328 i 330 są takie same, czy jednak wystąpiły w nich jakieś zmiany konstrukcyjne?

Obudowy są takie same , C -330 m ma zmodernizowane .

Opublikowano

Obudowy zwolnic tak jak i całe zwolnice są raczej takie same jak w C-330 :) a co chcesz robić z tymi zwolnicami??

 

A ja mam pytanie jak sprawdzić ile jest oleju w zwolnicy w C-330? Sorry za OT :)

Opublikowano
w 328 wlew oleju do silnika jest koło rozrządu a 330 jest na pokrywie głowicy

 

różnią się też pompą wtryskową

Tylko tyle znasz różnic ? W samym silniku to : inne panewki , głowica , inne koło zamachowe , inna obudowa sprzęgła

, nawet po części inne uszczelki......... bo i miska olejowa też inna , inna obudowa rozrządu i długo by jeszcze wymieniac :)

Opublikowano
Obudowy zwolnic tak jak i całe zwolnice są raczej takie same jak w C-330 :) a co chcesz robić z tymi zwolnicami??

 

A ja mam pytanie jak sprawdzić ile jest oleju w zwolnicy w C-330? Sorry za OT :)

 

 

z boku zwolnicy jest śrubka powinna byc na czerwono pomalowana chyba na 17 klucz odkrec ja i dolewaj oleju jak od razu zacznie leciec to masz dobry stan a jak nie to lej olej puki nie zacznie wydobywać się z tego otworu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v