Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Jak już to panewkami i SILNIKIEM nie wałem... niby 28 miał rozrusznik na 2 śruby 28 z ta stara belka ( przednia) nie widziałem 25 owszem 28 nie miał zaczepu dolnego inna maska chyba tez świec żarowych nie miał ale już teraz to chyba wszystkie maja, przy 28 było cięższe koło zamachowe, duże obciążniki na tylnych kołach choć i 30 tez takie miały, tyle to by było chyba :)

Edytowane przez milanreal1
literówki
Opublikowano

grabcio nie masz racji teraz kazdy 328 ma taka sama moc co 330 nawet wieksza bo ma ciezsze kolo zamachowe i trudniej go zbic z obrotów

czym sie różni . przednia os+wąsy , wlew oleju , pompa ,brak swiec , dolnego zaczepu , inne obciazniki , brak jakis rysunków na obudowie skrzyni i mostu , rozdzielacz podnośnika , wskaźniki , wskaźnik oleju manometr nie elektryczny , inny filter oleju (bąk) , maska , rozrusznik na 2 sróby , w przedniej pokrywie rozrządu w innym miejscu sa sróby nie jak c 330 tak samo jak wał z skrzyniom inne połaczenie niz w 330 wałek przekazu mocy ma mniej ząbków , inne zebatki w skrzyni , wodziki inne, dużo by pisać niby traktor podobny ale rużni sie praktycznie wszystkim

Opublikowano (edytowane)

To widocznie Zonk28 masz zajezdzona ta 30 jak nie mozesz sie uciagnoc z bronami 3 :lol: :lol:

 

A własnie Lukasz1987 mam full komple obciaznikow :)

Edytowane przez yaboll
Opublikowano

Słyszałem że najtwardsze są te z niebieskim podwoziem i żółtymi blachami. Jacyś użytkownicy tego portalu tak pisali pod którymś z moich zdjęć, ile w tym prawdy jest nie wiem. :)

Opublikowano

Piotrek ma racje co prawa ja mam c360 z niebieskim podwoziem i od 76r do dziś chodzi bez żadnego remontu (mechanik też mi mówił że są nie do zajechania) :blink:

Więc bierz c-330 z lat 76/80 B)

Opublikowano
...Z jakiego rocznika polecacie kupić c-330? Bo sam już nie wiem. Lepsze z 70 lat? Czy te młodsze z 80? Czy w ogóle sie nie różnią?

poszukaj escorta 335 - wyjdzie cię z 20-25 tysi ale będzie młody rocznikowo więc nie wyeksploatowany.

Ursusiak z lat osiemidziesiątych lub starszy będzie miał już najechane godzin i o części dobrej jakości coraz trudniej.

Opublikowano

no bo ja bym chciał kupić w roczniku 74 do 79 jakiegos do remontu. patrzylem na autogieldzie.pl to tak kolo 9-10 tys, myslcie ze remont wyjdzie z jakies 2 tys? dzieki wszystkim za wypowiedzi

Opublikowano
tak tylko jak jest z wytrzymaloscia skrzyni w Mce, a w starszych nie slyszalem zlej opini o skrzyni

To zależy jak ciężko pracuje taka M-ka, u nas odkąd jest większy ciągnik to do skrzyni nie zaglądane.

 

nie no silnik to za jakies 2- 2,5 juz zrobi, a skrzynie zajechac to trzeba byc bardzo zdolnym
dodaj koszt opon, wymiany oleju, błotników ;)
Opublikowano (edytowane)

co w w tym silniku chcecie robić ze o takiej kasie mówicie 1tys to już spora kasa na remont tego silnika a co dopiero 2.5 tys

Edytowane przez milanreal1
Opublikowano

2-2,5 tysia a nie 2,5tysia.

Policz mi

- 2 sztuki 12,4x28,

- oba błotniki nowe (ewentualnie kabina),

- koszt olejów - wymiana w skrzyni+czyszczenie filterka, w silniku+wymiana filtra lub czyszczenie oraz w filtrze powietrza z wymianą wkładu filtra,

 

i jeszcze nie zaczeliśmy remontu ;)

Często brakuje zaczepu bo jest albo dolny albo górny.

 

 

Ja do naszej M-ki chciałbym wstawić nową kabinę + wspomaganie + malowanie i w 5 tysiach się nie zmieszczę.

Opublikowano

nową kabinę + wspomaganie + malowanie i w 5 tysiach się nie zmieszczę.

No jak to nie??

Kabina 2200zł

malowanie 250zł

wspomaganie 800zł

SUMA: 3,250 i to już na droższej robocie wspomagania, czyli nawet policz 3,500 kabine droższą..

 

Opublikowano

tylko myślę o troche lepszej kabinie ;)

No i wspomaganie za 800PLN? Powiedz mi jeszcze że z nowych części ;)

 

Poza tym mam parę rzeczy które mnie denerwują (czas wymienić siedzenie i nie chcę chińskiego wynalazku, chcę wytulejowac przód bo ostatnio był robiony z 15 lat temu a chyba ma jakiś luz, zaczep do przyczep chcę zrobić bo widzę że ma luz).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v