Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

im starszy tym lepszy w przypadku ursusa m'ka miala w skrzyni pozmieniane wodziki inne wciecia na zebatkach itp inny podnośnik panweki takie jak w c330 a nie gruboscienie jak w c328 inne koło zamachowe przedni dekiel pompa oleju filter co według mnie nic nie daje ja mam orginalny w orginalna siatka metalowa i jest ok raz na rok umyty karcherem i smiga jak nowy

Opublikowano

nie koniecznie im starszy tym lepszy bo są ciągniki i ciagniki mój sąsiad ma c 330 z 77 roku i niewidze na okolicy silniejszej c 330 czy c 328 , nie wiem dlaczego tak jest ale nawet pod dobrym obciązeniem zbiera się ladnie, może sekret tkwi w tym że był kupiony za dolary ?? był ściągnięty z eksportu na zachódjako nowy oczywiście

Opublikowano (edytowane)

O właśnie maja głowce gdzie sa na równo zawory nie tak jak c 330 ze wystaja z 2mm i tłoki bez komory zawirowania

Edytowane przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta
Opublikowano

ja mam emkę z 1988 roku i działa bez zarzutu generalkę miałem robioną w 2006 roku i jak dotąd to aby chłodnicę i rurkę od paliwa wymieniłem tak to nic. u mnie w skrzyni ta nakrętka jest zaspawana to prawda ze m-ka jest trochę szybsza ale też i ciut słabsza w 30-stkach najlepszy jest ten ryk na 5-tym biegu

Opublikowano (edytowane)

Różni się:

sprzęgłem

Tłoki i głowica

pompa oleju

siedzenie

większość M miało wyjście hydrauliki i rozdzielacz na błotniku

inne łożyska na tylnym moście (możliwość skręcania)

kierownica

zaczepy

instalacja elektryczna (awaryjne i itp)

teraz ma rynku wtórnym spotyka się różności :lol: a często składaki ;[

Edytowane przez pawel89
Opublikowano (edytowane)

Ja mam ursusa c-330M i różni się tym od c-330 że ma inne przełożenia w skrzyni biegów przez co jest szybszy o 8 procent od c-330

Sory za położenie pomyliłem z przełożeniem*

Edytowane przez damianowski
Opublikowano

Taaaaaaaaaaaa C-330 M jest lepsza.....chyba w ściganiu się bo w niczym innym.M-ka jest słaba i niegdy C-328 ani C-330 nie dorówna.To fakt najmocniejsze ciapki byłu poniżej 1980 roku te z niebieskimi silnikami , były najmocniejsze i najtwardsze.

Opublikowano

@zonk28 Kolego zgadzam się z Tobą w 100 %. A damianowski to w każdym temacie posty pisze, chociaż są nieaktywne od kilku miesięcy... :lol: I uwierz mi położenie skrzyni biegów to one mają identyczne :P

Opublikowano

Taaaaaaaaaaaa C-330 M jest lepsza.....chyba w ściganiu się bo w niczym innym.M-ka jest słaba i niegdy C-328 ani C-330 nie dorówna.To fakt najmocniejsze ciapki byłu poniżej 1980 roku te z niebieskimi silnikami , były najmocniejsze i najtwardsze.

 

 

 

hahah naprawde jestes śmieszny :lol: Nie wiem czy był bys w stanie moją Mkę odstawi w pługu czy kultywatorze... A co mowiąc o podorywce na 5 biegu heheh musi czuc ze pracuje

Opublikowano

Ooooooooo mocną masz te C-330 M jak 5 pokładasz ...fiufiufiu :lol: Zapnij rozrzutnik i 4 tony obornika do tego wałek i na obrotach pod góre , wtedy porozmawiamy.Moja C-330 na 4 się zakopie a nie stanie .......a twoja to lepiej nie mówić :lol:

Opublikowano (edytowane)

Nigdy w polu nie schodze ponizej 4 biegu... w bronach bieg nr 5 , w pługu przewaznie 4 nigdy ale to nigdy nie zgasła na 4 predzej sie zakopie i sidządzie na ogonie tzn na zapczepie i jeszcze do tego mijam c330 i T25 hehehe

Edytowane przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta
Opublikowano

Jeżdzisz 5 -tką z bronami po świeżej zaoranej ziemi ? nawet pod górę? Pewnie jeszcze z pięcioma bronami ? Wooow :blink: , kurcze ale masz maszynę........Jestem zazdrosny że nie mam tak mocnego ciągnika :(

Opublikowano

Jeżdzisz 5 -tką z bronami po świeżej zaoranej ziemi ? nawet pod górę? Pewnie jeszcze z pięcioma bronami ? Wooow :blink: , kurcze ale masz maszynę........Jestem zazdrosny że nie mam tak mocnego ciągnika :(

 

 

 

:blink: mylisz sie jezdze z 3 bronami heheh

Opublikowano

C330M ciągała bez problemów 5 sztuk bron dwudziestek ale skrzynia co dwa lata do robienia - zakrętka się odkręcała. Poza tym usiedzieć w po orce w tym ciągniku to dla mnie tragedia (nie wiem jak tato to znosił). Jakby nie patrzył 5 bron na III i IV klasie jest realna do ciągnięcia.

Opublikowano
Nawet z 3 bronami ma ciężko C-330 , mówie o dużych i ciężkich bronach.

piszesz o bronach 16mm czy 22mm? bo z bronami 16mm ciapek idzie bez problemów, może remont sobie zrób :lol:

Nikita bez urazy klasa klasą ale jaka gleba? BO jak masz madę to i na pierwszej klasie nie idzie jechać w ciapku po orce <_< dlatego cieszę się że mamy pacomat przy pługu :)

moim zdaniem najlepszy jest c-328 jest owiele mocniejszy od c330 i co ze ma 2 konie mniej jak i tak kazda 30 wymieka z ciapkiem pod górke cięższe koło zamachowe :) rocznik 60 +

przeczysz sam sobie ale mniejsza o to :D 328 ma inne przełożenie w tylnym moście przez co jest wolniejszy ale przenosi większy moment na podłoże, wiem z doświadczenia bo nasza ma tył z C-328 wszystkie ciapki go biorą w okolicy jak jedzie po drodze :( ale na łąkach żaden mu nie dorównuje B)

Ja miałem C-328 z przodkiem od C-330 i jak się mu przydusiło to trzydziestka nie miała startu do niego.

przodek to znaczy co? bo jak skrzynię i silnik to miałeś 330 z maską i tylnym mostem 328 tyle że one były wolniejsze, ale miały większy uciąg

yaboll to sobie ciapka dociąż i się nie będzie zakopywał :P z drugiej strony chciałbym zobaczyć ciapka jadącego na biegu nr 5 po orce wykonanej pługiem z odkładnicami 50cm :lol: 2x30/35 może i tak na jakimś piachu jak się rozsypie że brony tylko wyrównają bo jakaś bardziej zwięzła ziemia i d*pa

Opublikowano

C-328 ma do przedniego mostu montowane z boku belki usztywniające, a z tyłu nie mają dolnego zaczepu...

Co do zaczepu to się nie zgodzę bo dolny był chyba za dopłatą :)

Grabcio a czym ten silnik się różni??? Chyba tylko wałem i panewkami a reszta jak dobrze pamiętam to taka sama ale pompa wtryskowa ma chyba inne kształty i wlew oleju w 28 powinien być przy rozrządzie :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v