Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

jest 2010 czyli wybija 24 rok odkąd zacząłem sam jeździć capem, aczkolwiek to nie do końca prawda bo jak miałem 6 lat to przy budowie u sąsiada jak był przycisk do palenia w C-325 na wierzchu deski rozdzielczej to zapaliłem na wbitym biegu i dobrze, że mnie stary złapał ale mniejsza z tym :) chodzi mi o twój tekst - "to w tych 8 kawałkach to będę miał furę najlepszą w wiosce będę miał czym się lansować jeszcze kogut na dach i pojechał" :) delikatnie anormalne, ale pomińmy to i koniec dyskusji rozpoczętej moją nieprzemyślaną dygresją :)

Opublikowano

Dobra jak to się nazywa dokładnie to ja nie wiem tylko tak napisałem orientacyjnie przecie napisałem w nawiasie że dokładnie nie wiem jak to się nazywa a wy nie doczytacie i już się czepiacie.

Opublikowano

Wiesz, ja techniką motoryzacyjną tak na poważnie zajmuję się od 1978r. i mogę wiedzieć. Kiedyś silniki naprawiałem sam teraz swoje pojazdy, przy większych naprawach oddaję do warsztatu, bo mi taniej wychodzi.

Opublikowano

Po małym rozeznaniu dowiedziałem się że ta 28 co pisałem wyżej to: silnik siedzi od 30 a postawili ją dlatego że brendix(czy jak on tam się nazywa dobrze nie pamiętam) był zepsuty i nie mógł odpalić a dostali m-kę i ostatnie prace jakie wykonała 28 to młócenie bo miała przystawkę na pas. A skrzynia to jedyna wada że biegi się blokowały. Wszystko jest oryginal oprócz silnika. Powiedzcie opyla się ją interesować bo jak zobaczyłem jakie są ceny 30 to trochę ;) eh. I jaką cenę bym mógł zaproponować za takie cudo??? :)

Opublikowano

a ja od nowosci ma M-kę i jak na razie licznik zatrzymał sie na 6700mg ale jakieś 10 lat temu a teraz to pewnie już ma z 15000mg i dopiero w tym roku miał zrobiony remont silnika bo ojciec podczepił kultywator 2,10m bo 60-ka była w remoncie i ja zajezdził;)

ja tam na ciapka nie anrzekam choc powoli szykuje sie remont skrzyni bo na 4 i wstecznym strasznie skrzynia atuka a tak ogólnie to ciągniczek na prawde fajny i miło się nim jezdzi

Opublikowano

W odróżnieniu od zwykłej "C-330" miał zmienione przełożenia w skrzyni biegów pozwalające na szybszą o 8% jazdę, zmienioną głowicę mianowicie zawory zostały wyrównane z głowicą co skutkuje płaskim tłokiem dzięki czemu ma ona lepszą kompresję i szybsze odbicie tłoka. Została też zmieniona kabina. Jest ciągnikiem trwałym, ekonomicznym i poszukiwanym, posiada jednak też wady takie jak awaryjna skrzynia biegów, kłopoty w uruchomieniu silnika zimą itp. Są użytkowane w ogrodnictwie, rolnictwie oraz cenione w lesie przy wyrębach dzięki ekonomice, niewielkim wymiarom i zwrotności. Zadbane egzemplarze na rynku wtórnym osiągają dość wysokie ceny, dochodzące nawet powyżej 20 tys. zł. Przydatne w transporcie drogowym jak i polu, przydały by się dodatkowe biegi pomiędzy 3-4, 4-5 i 5-6, gdyż jest za duża różnica pomiędzy nimi i jego mały silnik ma problemy z powróceniem na wyższe obroty po zmianie biegu na wyższy. Wikipedia fajna rzecz :D

Opublikowano

Widać że nie macie co robić tylko przekomarzać sie co jest lepsze. Mka słabsza, ludzie!!!! co to jest to 8% na przełożeniu, przecież tego w ogóle nie czuć. Zwykła lepsza bo mocniejsza, ta mocniejsza chyba jak jej 3 tłok dołożycie, wiadomo że troche lepiej sie wciągnie na obroty ale nie przesadzajmy że odrazu nie wiadomo jak mocniejsza. Zresztą nawet jak niby wg. was Mka jest słabsza ale przynajmniej robota troche szybciej idzie. I nie na żadnych zwolnicach tylko w skrzyni jest zmienione położenie. A bajki o psującej sie skrzyni to sobie w d*pe wsadźcie, moja lata i nic jej nie jest.

Opublikowano

Ja jakbym miał wybierać i stała 30 z 80 roku a stała m-ka za taką samą cenę i w gorszym stanie to wybrał bym m-kę. Jeździłem jednym i drugim i dla mnie to czuć nie wielką różnicę w prędkości nie wielką ale jest. Widzę ile m-ka robi i słyszałem ile robiła od nowości więc nikt mi nie wmówi że to badziew. Biegi parę razu się zakleszczyły ale od nowości silnik śrubki w silniku nie miała odkręconej a roboty ma za cały rok że uhu. I nikt o nią nie dba jesienią na liczniku miała ponad 4 tysi więc coś o tym świadczy a licznik to na pewno nie jest oryginalny.

Opublikowano

Ty tutaj pupy nie zawracaj tylko kupuj Kormorana bo wszyscy na tym jeżdżą i nikt raczej nie narzeka a przecież Kormoran to były Stomil więc nie szukaj chińszczyzny w której jest niby więcej płócien a co do czego to Kormorany może więcej przerobią niż tej firmy "no name"

Opublikowano

Ty tutaj pupy nie zawracaj tylko kupuj Kormorana bo wszyscy na tym jeżdżą i nikt raczej nie narzeka a przecież Kormoran to były Stomil więc nie szukaj chińszczyzny w której jest niby więcej płócien a co do czego to Kormorany może więcej przerobią niż tej firmy "no name"

 

 

Dokładnie , sam kupiłem w zeszłym roku i bardzo je sobie cenię , w cenie tez nie powinno byc duzej różnicy ja dawałem 700zł.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v