Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Wiem o tym ze sie zmienia:D 2 lat to przesadziłem ale olej był zmieniany w sierpniu 2010 roku sprawdziłem w garazu miałem zapisane. filtr paliwa nie zmieniam razem z olejem gdyz by nie dał rady ciagnik jeżdzić raz zdazyło sie ze ciągnik normalnie gasł na polu mi przez to filtr zmieniam chyba 4 albo 5 razy w roku paliwowy. Olej w filtrze powietrze 3 razy do roku

Edytowane przez Patryk3802
Opublikowano

Jeżeli jest z 86r i pracował na 15 ha to na pewno jest już trochę wypracowany i kontrolka oleju może już lekko łypac ( u mnie na wolnych obrotach to się zdrowo paliła a gasła całkowicie po ok. 1300 obr. i jeżdzilem tak kilka lat z pełnym obciążeniem i panewki były tylko lekko przytarte)

Pompa na stół bo po tylu latach to na pewno jest rozdupcona i trzeba ją wyregulowac, i nowe wtryski to trochę powinno pomóc.

Choc rewelacji i okrutnego przyrostu mocy bym się nie spodziewał, na zwiększenie mocy to tylko kapitalka, tylko zastanawia mnie to że nie pobiera oleju, jest to trochę dziwne, a swoją drogą jak by miał zapieczone pierścienie to by raczej pobierał oliwke.

Opublikowano

A więc tak odpisuję juz po sporym czasie i wymieniłem olej na ten z "górnej półki" bo na tym co jeździłem to super hiper dobry z agromy. pompa paliwowa poszła do regeneracji lecz nie potrzebnie zwrócono mi ją w stanie jakim była gdyż powiedzieli że jest w "lux" stanie końcówki poszły na stół lecz tak lały ze nie szło ich ustawić kupiłem nowe końcówki bosha wymieniłem przewody paliwowe złozyłem wszystko odpalam ciagnik ciągnik ledwo dyszy ledwo wkręca się na obroty ale zauważyłem że pulsuje wąż idący ze zbiornika do pompki zasilającej chciałem pod pompować nią paliwo ale w ogóle nie podawała paliwa, kupiłem nową pompkę ciągnik chodzi płynnie ma "kopa" w polu kontrolka oleju nie mruga nie dławi sie spalinami no jest tak jak powinno być, tylko jest jeden problem ciągnik teraz ciężko pali słabo kręci i boję się czy czasem zapłon nie jest leciutko opóźniony przez to ze może nie jest w idealnym miejscu tak samo przykręcona pompa, jezeli temperatura spadnie ponizej zera to już kaplica cięzko zakręcić jak można sprawdzić zapłon? i czy to w ogóle to?

Opublikowano

Przestawiając górę pompy do bloku wyprzedzasz kąt wtrysku. Z tego co się orientuję to lepiej jak kąt jest wyprzedzony niż opóźniony. Po prawdzie to masz znaki ustawcze na obudowie rozrządu i korpusie pompy, ustaw na te znaki i powinno być dobrze. Jeżeli wykręcałeś pompę to wiesz gdzie szukać tych kresek.

Opublikowano

Witam mam identyczny problem...

Wymieniłem simering silnikonowy na wale od Strony sprzęgła. I olej dalej mi się leje....

Czy są jakieś dodatkowe uszczelnienia ??.

Proszę o szybko odp.. :)

Opublikowano

`mam problem w swoim 3p leje mi się spod wtryskiwaczy nowe miedziane podkładki pod wtryskiwacz dokręcobe na ful nowa głowica orginalna za 1100zł silnik 10 MH po remącie co moze być

Opublikowano

Kolego a bez termostatu wiecej ci wody wchodzilo?? Watpie. Tyle powinno byc. Nie odpowietrza sie nic. Po zagrzaniu silnika sprawdz tylko jeszcze raz stan plynu i gotowe.

Opublikowano

no właśnie jak nie miałem termostatu to zawsze z wiadra lałem wode to wydawało mi się że więcej weszło . Silnik jest po remoncie wymieniane były też zaślepki w bloku w kanałach wodnych może mechanik źle pozakładał i to dlatego ??

Opublikowano

Witam. Mam problem z zapalaniem Ursusa 3p, Gdzy jest zimny to ma problem zapalić, nawet na świecy płomieniowej. Trzeba troche pokręcić żeby załapał. Najlepej jest go przelać gorącą woda i wtedy odpali bez problemu. Na ciepłym silniku też pali bez problemowo. Zauważyłem jeszcze przy odpalaniu słychać jakby palił na jeden tłok( silnik pracuje jak es) i bardzo dymi na wolnych obrotach na siwo i przy odpaleniu tez tak jest.  Miał może ktoś tak? Co może mu dolegać?

Opublikowano (edytowane)

założylem nowe pierścienie, głowica była planowana i zlikwidowane luzy na swożniu tłoka, no i oczywiście nowe koncówki wtryskiwaczy i ciągnik zapalił bez wody ani świecy płomieniowej  pochodził chwile i zgas na pełnych obrotach i juz nie chce zapalic. Naprawiłem to, ponieważ przedmuchał uszczelke mniędzy 1 a 2 tłokiem

 

Edytowane przez MtzUrsus
Opublikowano

Nowe pierścienie na wydartych tulejach nie wiele pomogą, planowanie głowicy też nie uszczelni zaworów.... Więc tak naprawdę nie zrobiłeś nic... Zmierz ciśnienie sprężania, to nic nie kosztuje 

Opublikowano

Pewnie że ciśnienie ,a zawory wyregulowane ?

Dopiero teraz zauwazylem że silnik zgasł bo chodił bez ciecz chłodzącej to myslisz że tylko uszczelka poszła tam wszystko mogło się stać mogły się pierscienie przyczeć tuleje oberwać itg.

Opublikowano (edytowane)

nie wiem ile by ci ten traktor musiał chodzic bez cieczy chłodzącej, zeby samoistnie zgasł.

 

JA pare lat temu zrobiłem 3p bez kropli wody w układzie trasę 24km (z 2 przerwami po kilkanascie minut) i dopiero po takim dystansie silnik mi stanał.

 

Potem zaczał brac olej w ilosciach hurtowych wiec mu wymieniłem pierscienie i wrócił do zdrowia

miałem wiecej szczescia niz rozumu.

 

Takze nauczony tym doswiadczeniem nie wierze, ze silnik migł sam zgasnac po kilku czy kilkunastu minutach pracy bez wody.

Edytowane przez nunu85
Opublikowano

hmm, praca silnika bez cieczy chłodzącej to śmierć silnika w ciężkiej formie. Ktoś wspominał, że po przejechaniu dystansu bez chłodziwa ciągnik zaczął brać olej - no pewnie, temperatura zniekształciła metal (rozprężyła), tłoki go "wytarły" a po schłodzeniu się obkurczył i kopcenie ze spalaniem oleju murowane. Brak cieczy chłodzącej powoduje  mikronapięcia ścianek silnika - każdego. Już lepszy czasem jest brak oleju niż cieczy chłodzącej, która pełni również często funkcję smarującą.

 

___

www.forumsmarowe.pl

Opublikowano

Już lepszy czasem jest brak oleju niż cieczy chłodzącej, która pełni również często funkcję smarującą.

 

___

www.forumsmarowe.pl

Ty to piszesz całkiem poważnie?

To że płyn w swoim układzie smaruje reperaturkę pompy wody, to posmaruje panewki jak zbraknie oleju. A to one pierwsze staną gdy nie będzie oleju, a w układzie chłodzenia stan płynu. Płyn nie smaruje i nie chłodzi elementów współpracujących ze sobą, to zadanie oleju.

Przy braku płynu chłodzącego i przegrzaniu silnika, do wymiany pierścienie lub i uszczelka głowicy.

Brak oleju to kapitalny remont.

Napisz coś konkretnego dla potwierdzenia swojej teorii, bo na razie jakieś herezje wypisujesz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez adasko987
      co zrobić żeby nie grzała się 60.panewki główne nowe,korbowodowe nowe,pierścienie nowe,głowice po regeneracji.Czy może być zużyta pompa wody lub zawalona brudem chłodnica proszę pomóżcie bo tu już niedługo sianokosy a ciągniki można powiedzieć niesprawny
    • Przez wojtasn
      Witam 
      Czy to jest blok silnika c355 był w ostrowku ale ma pompę od zetora 
       




    • Przez grzegorz0378
      ile powinna wystawac tuleja z bloku silnika.?
    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez lukano
      Witam co moze byc kopcenia na białawo pompa była robiona wtryskiwacze tez silnik włanie sie skonczył docierac wymieniłem filtr powietrza na nowy i niewiedziałem ile wlac oleju czy zbyt wysoki poziom oleju w filtrze moze byc skutkem kopcenia???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v