Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Na poniższym filmiku na samym początku jest pokazane miejsce na kolektorze wydechowym gdzie należy zaślepić rurkę doprowadzającą spaliny do układu EGR. 

Na poniższej aukcji jest taka dedykowana dla Fendta ale mają w ofercie wiele innych do aut a także napisali w aukcji, że projektują i wykonują sami więc tylko kwestia podania odpowiednich wymiarów

http://allegro.pl/103-zaslepka-zaworu-egr-fendt-seria-800-6-1-l-i5899578728.html

s-l300.jpg

Opublikowano

ZAŚLEPIAĆ!!!!!  NIE ZASTANAWIAĆ SIĘ !!!!! w swojej 11441 zaślepiłem płaskownikiem 5mm przy kolektorze wywierciłem dziurki dobrałem uszczelkę i ciesze się normalną pracą silnika sprawdziłem go z kultywatorem uprawowym 4.2m i wczesniej jak na biegu 1 nawet bez przyspieszacza nie miał 1600obr to zdychał i musiałem go podrywać a juz ruszenie z miejsca z opuszczonym to była masakra a po zaślepieniu tego dziadostwa silnik na 1 z najwyzszym przyspieszaczem wstaje z 1200 1300obr spokojnie rusza bez wiekszych problemow nawet z juz opuszczonym bo wczesniej to w czasie jazdy trzeba bylo opuszczac,,zwaniniam sobie do 1200obr i przyspieszzam do ilu mi pasuje bez problemu bez zdychania ,dodam ze zadnych kabli od pompy czy egru nie ruszalem tylko zaslepka.                                                                                                                                PROPONUJE PANU ADMINOWI ŻEBY TEN TEMAT DODAŁ DO PRZYPIĘTYCH

Opublikowano

Witam.  Czytając cały ten wątek odniosłem wrażenie że nie posiadając tzw chłodnicy egr, też można coś zaslepic aby nie był mulowaty na niskich obrotach. Czy mógłby ktoś wstawić fotkę o co konkretnie chodzi? 

Pozdrawiam 

Opublikowano

Mułowaty jest od turbiny, a nie od zaworu egr. Taka specyfika silników turbodoładowanych. W sportowych autach cudują z dwiema turbinami, albo montują turbo ze zmienną geometrią. A ty liczycz że poradzisz se z turbodziurą przez zatkanie recyrkulacji. 

Opublikowano

Owszem kolego, z tym że czytając cały wątek wynikło że w układzie znajduje się jakiś przewód który łączy wylot z dolotem,  zmniejszając ciśnienie gazów wylotowej. Czyli nie jako siłę napędowa turbo. Jeśli dobrze oczywiście zrozumiałem to co pisano dużo wcześniej.  I chciałbym się dowiedzieć czy dobrze zrozumiałem 

Opublikowano
witam mam pytanko. mam zaslepiony egr. i tam mysle czy calkiem go nie wywalic. po co to wozic skoro nie potrzebne. ale tam jest wtyczka z kablami czy jest jakos osobny bezpiecznik do tego zeby go wyjąć ? czy juz ktos to calkiem wywalił?
Opublikowano (edytowane)

Witam,

W zetorze 11441 żeby zablokować egr to trzeba tą rurkę uszczelnić co na zdjęciu? 

DSC_0544.JPG

sketch-1531496516124.png

Edytowane przez kubeix
Opublikowano

Witam podepnę się do tematu

mam Zetora Proximę 100 i wczoraj robiłem orki, dziś rano zauważyłem w garażu że jest plama pod ciągnikiem, zerknąłem skąd ona się wzięła i zauważyłem że płyn się wydostawał z chłodnicy egr przewodem zaznaczonym na czerwono, skąd tam jest ten płyn  powiedzcie mi

 

obraz.png

obraz.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
    • Przez Maverick
      Witam. Chciałbym dorobić zaczep rolniczy (dolny) do Zetora 14145 gdyż jest to wersja eksportowa z zaczepem piton fix do której standardowy zaczep z agromy nie pasuje gdyż jest zbyt gruby (30mm). Grubość zaczepu jaki pasowałby w mocowanie piton fix to max 25mm. Zakupiłem odpowiednio gruby płaskownik wycięty palnikiem acytylenowym i teraz stoję przed pytaniem jak bardzo wysunięty był fabryczny zaczep w tym ciągniku. Gdyby był ktoś tak uprzejmy i zmierzył w swoim ciągniku tej serii odległość od końcówki wałka wom do środka oka listwy zaczepu dolnego byłbym niezmiernie wdzięczny. Dodam że ciągnik jest na kołach 20.8 R38 co powoduje że nie mogę umieścić zaczepu zbyt blisko tylnej osi, bo spowoduje to trudności w skręcaniu pod ostrym kątem. Odległość od końcówki wałka wom do środka oka zaczepu (mierzone w idealnym poziomie) uważam za uniwersalny punkt odniesienia w tej serii ciągników. Zdjęcie zamieszczam poniżej. Z góry dziękuję.
      Oto zdjęcie piton fixa. Ta belka pod spodem jest od przedniego tuza która była przykręcona do piton fixa. Interesuje mnie odległość końcówki wałka do środka oka sworznia zaczepu rolniczego (dolnego). Czy ktoś z posiadaczy ciężkiej serii zetora mógłby zmierzyć u siebie i podać odległość?

    • Przez KlimekPL
      Narodził się kolejny problem w Zetorze 5211. Wymienialiśmy pompę wody na nową, daliśmy nową uszczelkę a miejsce mocowania pompy zostało dokładnie oczyszczone i odtłuszczone, śruby dokładnie i równo dociągnięte a podczas zalewania okazało się, że cały płyn zaczął uciekać właśnie w miejscu mocowania pompy. Gdzie należy szukać przyczyny? Czy jedynym sposobem będzie uszczelnienie na silikon? Bo tak właśnie była zamontowana stara pompa a teraz zamiast tego poszła normalna uszczelka, a płyn ucieka pokaźnym strumieniem (nie kropelkami, tylko normalnie wodospad).

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v